Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
hij was laatst aan het lurken op het pro-ana forum en ging proberen binnen te komen door een BS verhaal te verzinnen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hij was laatst aan het lurken op het pro-ana forum en ging proberen binnen te komen door een BS verhaal te verzinnen![]()
impossibru
ook eens geprobeerd door een fake verhaal te verzinnen, alleen zijn die botzakken daar super streng en moet je echt een perfect verhaal bedenken, bij elk twijfelgevalletje word je gewoon niet binnengelaten

Nee bedoelde dat als al die lui op die club zitten dan is t veel makkelijker bij te houden wie daar actief zijn
Dit inderdaad, als lid van die vereniging/partij worden ze heus wel in de gaten gehouden. Alsof die gasten dan nog lekker vrolijk terabytes met elkaar aan het delen zijn.
Nu is er dus nog minder zicht op pedocoïtusuelen en mogelijk pedofielen.
http://pro-ana.be/
Website plus gastenboek over anorexia
De gekste verhalen zitten in de pro-babbelbox
impossibru
ook eens geprobeerd door een fake verhaal te verzinnen, alleen zijn die botzakken daar super streng en moet je echt een perfect verhaal bedenken, bij elk twijfelgevalletje word je gewoon niet binnengelaten

Ik denk dat de "onzin blaters" in dit topic één ding vergeten: Het enige belang in deze zaak zijn onze kinderen!
We hebben het hier niet over een 30 jarige die zich aan een 17 jarige vergrijpt, of een sociaal kansarme die een keer in een jailbait trapt, nee, we hebben het over baby's van een jaar oud, of peuters van 4 jaar oud. Dit kan variëren van getrouwde mannen die hun geheim mee in hun graf nemen zonder er ooit iets mee te doen, tot mong*len in witte busjes die voor de kleuterschool staan geparkeerd, wachtende tot jouw of mijn kind nietsvermoedend voorbij komt rennen.
Kinderen worden fysiek en mentaal permanent beschadigd door dit soort figuren, en nu vinden jullie het reëel om deze misselijkmakende praktijken te mogen vergelijken met een vrijheid van meningsuiting? Ik zie elke vorm van oogluikende communicatie of contact betreft deze praktijken alleen maar een duw in de rug voor mensen met deze "aandoening". Het zet alleen maar aan in het eerder zetten van de stap, daad, poging. "Kees durfde er nooit over te praten, toen vond hij het forum van Martijn...." Hoppa! Stap 1 is gezet.
Ik verwacht van mensen zonder kinderen niet direct dat ze alles begrijpen, maar om nou direct als een mong**l schande te gaan roepen en met de grondwet te gaan wapperen...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik denk dat de "onzin blaters" in dit topic één ding vergeten: Het enige belang in deze zaak zijn onze kinderen!
We hebben het hier niet over een 30 jarige die zich aan een 17 jarige vergrijpt, of een sociaal kansarme die een keer in een jailbait trapt, nee, we hebben het over baby's van een jaar oud, of peuters van 4 jaar oud. Dit kan variëren van getrouwde mannen die hun geheim mee in hun graf nemen zonder er ooit iets mee te doen, tot mong*len in witte busjes die voor de kleuterschool staan geparkeerd, wachtende tot jouw of mijn kind nietsvermoedend voorbij komt rennen.
Kinderen worden fysiek en mentaal permanent beschadigd door dit soort figuren, en nu vinden jullie het reëel om deze misselijkmakende praktijken te mogen vergelijken met een vrijheid van meningsuiting? Ik zie elke vorm van oogluikende communicatie of contact betreft deze praktijken alleen maar een duw in de rug voor mensen met deze "aandoening". Het zet alleen maar aan in het eerder zetten van de stap, daad, poging. "Kees durfde er nooit over te praten, toen vond hij het forum van Martijn...." Hoppa! Stap 1 is gezet.
)
)en zelf met kaarten gaan gooien als iemand hetzelfde over jou zou zeggen, strong consistencyIk verwacht van mensen zonder kinderen niet direct dat ze alles begrijpen, maar om nou direct als een mong**l schande te gaan roepen en met de grondwet te gaan wapperen...

Ik ben er eigenlijk helemaal niet zo van overtuigd dat zo'n vereniging het zoveel makkelijker maakt die lui te controleren / in de gaten te houden. Het zal het heus wel iets vergemakkelijken, maar of dat een reden zou moeten zijn die vereniging toe te staan? Ik betwijfel het.

Ik denk dat de "onzin blaters" in dit topic één ding vergeten: Het enige belang in deze zaak zijn onze kinderen!
Ik verwacht van mensen zonder kinderen niet direct dat ze alles begrijpen, maar om nou direct als een mong**l schande te gaan roepen en met de grondwet te gaan wapperen...
redenen zoeken om een vereniging (dan toch) toe te staan, omgekeerde wereld![]()
Ik ben echt blij dat ik nooit van plan ben om kinderen te nemen, zodat ik nog gewoon helder naar zaken kan kijken. Denk om onze kinderen!!!!!!!! Hét argument van de 21e eeuw om de meest belachelijke zaken er doorheen te drukken. Fred en Ivo doen het ook regelmatig.
als ik dat eerder wist.