lietje
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m58
- Massa
- 68kg
Hallo allemaal,
Even een "korte"
voorstelronde, mijn naam is Lia.
Ik ben 24 jaar en woon samen.
Ik heb een eigen gastouderopvang aan huis en ben verder een enthousiaste, drukke, spontane en lichtelijk prettig gestoorde meid
.
Ik heb besloten om me hier aan te melden na weer een gefaalde poging om af te vallen en aan het sporten te gaan.
Ik ben namelijk van mezelf erg druk maar als het op sporten aankomt liever lui dan moe hihi.
Mijn lieve vriendje heeft het inmiddels al opgegeven en ben dus op zoek naar steun elders hahaha.
Even wat nuttige info, ik ben 1.58 en weeg 68 kilo (i'm deeply ashamed) en dus is het hoog tijd om daar eens wat aan te doen.
De bedoeling is om een flink aantal kilo's kwijt te raken en wat vorm in mn lichaam te krijgen.
Heb vriendjelief wel kunnen overtuigen om een schema voor me te maken, alles in reps van 3x10 behalve de crunches die gaan in 3x20, en van te voren 20 min cardio en na de training 20 min cardio:
Maandag:
benen - dumbbell squat,
rug - hyperextension,
borst - barbell benchpress,
schouders - dumbbell shoulderpress,
billen - dumbbell lunge,
biceps - dumbbell curl,
triceps - kickback,
buik - crunch
Woendag:
benen - barbell squat
rug - dumbbell row
borst - dumbbell fly
schouders - lateral raise
billen - pelvis lift
biceps - dumbbell preacher curl
triceps - triceps extension
buik - crunch
Vrijdag:
benen - barbell front squat
rug - deadlift
borst - dumbbell benchpress
schouders - military press
billen - barbell lunge
biceps - barbell curl
triceps - lying DB triceps extension
buik - crunch
Dit alles mag ik gaan doen in onze homegym waar mijn vriend en anderen ook trainen, van alle gemakken voorzien.
Heb je op of aanmerkingen op het schema laat me dit dan gerust weten.
Ik heb niet echt een voedingsschema gezien ik doordeweeks gebonden ben aan de kindjes.
Dit houd in: vaste tijden eten en dan 's morgens boterhammen of ontbijtgranen met melk, smiddags boterhammen en variaties en daarmee bedoel ik knaks, eitje, ragout, pannekoeken enz en 2 maal daags fruit.
's avonds word er een gezonde maaltijd op tafel gezet die de schijf van 5 bevat gezien er meestal ook kindjes mee-eten.
Ik heb wel besloten vanaf nu geen snoep, koek, chips meer voor mij.
Ik kan hier namelijk een beetje in doorslaan, niet 1 koekje maar de hele pak en niet 1 handje chips maar de hele zak
.
Nou dat was het wel zon beetje denk ik, mocht je vragen, opmerkingen, of wat dan ook hebben typ ze gerust neer!
Groetjes
Even een "korte"
voorstelronde, mijn naam is Lia.Ik ben 24 jaar en woon samen.
Ik heb een eigen gastouderopvang aan huis en ben verder een enthousiaste, drukke, spontane en lichtelijk prettig gestoorde meid
.Ik heb besloten om me hier aan te melden na weer een gefaalde poging om af te vallen en aan het sporten te gaan.
Ik ben namelijk van mezelf erg druk maar als het op sporten aankomt liever lui dan moe hihi.
Mijn lieve vriendje heeft het inmiddels al opgegeven en ben dus op zoek naar steun elders hahaha.
Even wat nuttige info, ik ben 1.58 en weeg 68 kilo (i'm deeply ashamed) en dus is het hoog tijd om daar eens wat aan te doen.
De bedoeling is om een flink aantal kilo's kwijt te raken en wat vorm in mn lichaam te krijgen.
Heb vriendjelief wel kunnen overtuigen om een schema voor me te maken, alles in reps van 3x10 behalve de crunches die gaan in 3x20, en van te voren 20 min cardio en na de training 20 min cardio:
Maandag:
benen - dumbbell squat,
rug - hyperextension,
borst - barbell benchpress,
schouders - dumbbell shoulderpress,
billen - dumbbell lunge,
biceps - dumbbell curl,
triceps - kickback,
buik - crunch
Woendag:
benen - barbell squat
rug - dumbbell row
borst - dumbbell fly
schouders - lateral raise
billen - pelvis lift
biceps - dumbbell preacher curl
triceps - triceps extension
buik - crunch
Vrijdag:
benen - barbell front squat
rug - deadlift
borst - dumbbell benchpress
schouders - military press
billen - barbell lunge
biceps - barbell curl
triceps - lying DB triceps extension
buik - crunch
Dit alles mag ik gaan doen in onze homegym waar mijn vriend en anderen ook trainen, van alle gemakken voorzien.
Heb je op of aanmerkingen op het schema laat me dit dan gerust weten.
Ik heb niet echt een voedingsschema gezien ik doordeweeks gebonden ben aan de kindjes.
Dit houd in: vaste tijden eten en dan 's morgens boterhammen of ontbijtgranen met melk, smiddags boterhammen en variaties en daarmee bedoel ik knaks, eitje, ragout, pannekoeken enz en 2 maal daags fruit.
's avonds word er een gezonde maaltijd op tafel gezet die de schijf van 5 bevat gezien er meestal ook kindjes mee-eten.
Ik heb wel besloten vanaf nu geen snoep, koek, chips meer voor mij.
Ik kan hier namelijk een beetje in doorslaan, niet 1 koekje maar de hele pak en niet 1 handje chips maar de hele zak
.Nou dat was het wel zon beetje denk ik, mocht je vragen, opmerkingen, of wat dan ook hebben typ ze gerust neer!
Groetjes

Laatst bewerkt:

) een voedingsschema samengesteld met vriendlief dus geef aub aan en opmerkingen zodat ik weet of ik op de goede weg zit.
, kreeg bij het naar bed toe brengen van de kleintjes de opmerking van de oudste (3 jaar): oma loopt ook zo scheef de trap op.
who cares?