XXL Nutrition

Hoi

Trainen, eten en rusten.

Op de volgende pagina staan allemaal oefeningen die je kan doen, voor praktisch elke spiergroep:

http://www.exrx.net/Lists/Directory.html

En met oefeningen voor de lats, kan je je rug wat wijder maken/de V-vorm verbeteren.

Laatst bewerkt:
Lees de sticky's. Ga alles lezen wat je kan vinden over de basis van bodybuilden (te beginnen op het forum ;) ). Ga een eet en trainings schema maken enz enz. Vragen mag je ook stellen natuurlijk :D

belangrijkste oefening om een bredere rug te krijgen te krijgen zijn dumbbell/barbell rows.

• Topic Starter Topic Starter
nou wie kan me is eens helpen met een eetschema op te stellen is best verdomd moeilijk ben ik achter :D

Ik train al weer voor een jaar of 5 maar wil nu wel eens wat fanatieker worden ..... als ik op sportschool ben train meestal zo rond de 3 uur als ik met me maat train ik weet kan sneller

maandag borst - triceps
dinsdag rug - biceps
woensdag benen - buik
donderdag schouders - biceps / triceps / onderarmen
vrijdags 40 min cardio

de rest zal ik ff in een exelscheet zetten

Laatst bewerkt:
Crazydre zei:
Ik train al weer voor een jaar of 5 maar wil nu wel eens wat fanatieker worden ..... als ik op sportschool ben train meestal zo rond de 3 uur als ik met me maat train ik weet kan sneller

maandag borst - triceps
dinsdag rug - biceps
woensdag benen - buik
donderdag schouders - biceps / triceps / onderarmen
vrijdags 40 min cardio

de rest zal ik ff in een exelscheet zetten

Loop jij 3 uur in de sportschool rond per training?? Uurtje is het max. hoor.
En laat op donderdag dat biceps en triceps maar weg.

Je traint véél te lang. Wat doe je in 3 uur?
Als je je rug breder wilt hebben moet je vooral basisoefeningen doen. (bb-rows, t-bar, chins, ...) Als je lats (chins en pulldowns zijn hier goede oefeningen voor) breder worden, oogt je taille ook smaller, waardoor je breeder gaat uizien. Ook deadliften is goed voor rug massa.
Vergeet niet te eten!

nou 3 uur soms ja maar gat wel een stuk sneller nu wil nu binnen 1.5 tot 2 uur klaar zijn

okay zal het is gaan proberen..

schema voor Hardcore en gevorderde ijzerfanaten

Rug

[Link niet meer beschikbaar]

Schouders

[Link niet meer beschikbaar]

Als je al 5 jaar trainingservaring heb weet je toch wel hoe je rug en schouders groter moeten (als ze dat al niet zijn eigenlijk)
Als ik namelijk 5 jaar bezig ben, ben ik de pan uit gegroeid

Terug
Naar boven