- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Met 10 kilo bananen ga je echt geen 2/3x het aantal calorieën verbranden hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met 10 kilo bananen ga je echt geen 2/3x het aantal calorieën verbranden hoor.
Heb je trouwens beetje fatsoenlijke tas ervoor met heupband?Is dat heel erg? Ik vind het niet storend ofzo, de schijf is best lang dus opzich wel oké verdeeld.
Scheelt ~25% met wandelenHeb je trouwens beetje fatsoenlijke tas ervoor met heupband?
Of beuk je die gewichten los in je eastpak schooltas en begint te lopen?
Wat ook wel leuk is om te doen is nijmeegse vierdaagse. 4 dagen 40km om en nabij met tas lopen.
Maar we dwalen af succes!
Edit: volgens mij valt het wel mee hoor met meer verbranden als met hardlopen, als ik mijn strava erbij pak ontloopt het elkaar allemaal niet zoveel.
Ben je van de pot gerukt, dat dekt geen enkele lading!Als alle ‘ruk’ posts verwijderd worden misschien een idee om de suggestieve topictitel ook aan te passen? Is gewoon bait “Lopen met gewicht in rugzak” dekt de lading ook. Ok doei.
Ik weet niet wat er in die verwijderde posts is gezegd maar get lokt wel uit ja🤣😜🤦🏻Als alle ‘ruk’ posts verwijderd worden misschien een idee om de suggestieve topictitel ook aan te passen? Is gewoon bait “Lopen met gewicht in rugzak” dekt de lading ook. Ok doei.
Was gewoon een grappie. Maar het heet echt rucken en het is oprecht goede cardio. Er was nog geen topic over, had opgezocht van tevoren.Als alle ‘ruk’ posts verwijderd worden misschien een idee om de suggestieve topictitel ook aan te passen? Is gewoon bait “Lopen met gewicht in rugzak” dekt de lading ook. Ok doei.
Hij ging weer lullen dat ik moet stoppen met keto en dat ik al een jaar stil sta. Negatieve aandacht zoeken dus en off topic.Ik weet niet wat er in die verwijderde posts is gezegd maar get lokt wel uit ja🤣😜🤦🏻
Mijn post was niet eens een “ruk” post.Als alle ‘ruk’ posts verwijderd worden misschien een idee om de suggestieve topictitel ook aan te passen? Is gewoon bait “Lopen met gewicht in rugzak” dekt de lading ook. Ok doei.
Waarop gebaseerd? Met krachttraining verbrand je niet zo veel. 2-3x kan wel overeen komen het gewichtsverlies van mensen met obesitas?Je verbrand hiermee 2-3x zoveel calorieen als normaal wandelen,
Dit beweren ze ook op de site van GoRuck (een fabrikant van rugzakken speciaal voor de sport), met voldoende gewicht (en voldoende moeilijk terrein) wil ik wel aannemen dat het zo is.Waarop gebaseerd? Met krachttraining verbrand je niet zo veel. 2-3x kan wel overeen komen het gewichtsverlies van mensen met obesitas?
Nee, tot 3x zoveel als wandelen staat er. Tot.Dit beweren ze ook op de site van GoRuck (een fabrikant van rugzakken speciaal voor de sport), met voldoende gewicht (en voldoende moeilijk terrein) wil ik wel aannemen dat het zo is.
We zijn als mensen wel gemaakt om te dragen. Ik denk dat het best gezond is daar goed in te zijn. Militairen gebruiken dit als hun main training... altijd lopen met gewicht. Ik denk dat als je het goed doet, het echt wel gezondheidsvoordelen heeft. Ik doe het zelf niet voor de verbranding perse, het voelt gewoon als iets dat goed voor me is op z'n tijd.Wel eens aan gedacht maar met een calculator berekend dat het heel weinig extra's verbruikt, vergelijkbaar met een paar minuten langer wandelen zonder het gewicht. Geen 2x 3x wat interessant zou zijn inderdaad.
En ik kon het ongetraind als skinny tiener al eens zonder issues met 20 kg dagen lang door de bergen dus het stelt weinig voor. Het is niet iets wat ik vind dat ik moet doen om een speciale kracht/vaardigheid ervoor te behouden.
Nog wel met de boodschappen.
Zoveel gewicht verplaats je nou ook weer niet procentueel tov je lichaamsgewicht dus kan je er ook niet veel extra energie mee verbruiken.Wel eens aan gedacht maar met een calculator berekend dat het heel weinig extra's verbruikt, vergelijkbaar met een paar minuten langer wandelen zonder het gewicht. Geen 2x 3x wat interessant zou zijn inderdaad.
En ik kon het ongetraind als skinny tiener al eens zonder issues met 20 kg dagen lang door de bergen dus het stelt weinig voor. Het is niet iets wat ik vind dat ik moet doen om een speciale kracht/vaardigheid ervoor te behouden.
Nog wel met de boodschappen.
Ik hou me in...Ik hou me in...Ik hou me in...Ik hou me in...Ik doe farmer walk met 2 boodschappen tassen vol met lege flessen en daarna lever ik ze in. Volgens mij veel beter en goed voor je postuur. Helaas drink ik niet genoeg dus ik doe dit eens in de 2 maanden.
Even gegoogled omdat ik nieuwsgierig was.Dit beweren ze ook op de site van GoRuck (een fabrikant van rugzakken speciaal voor de sport), met voldoende gewicht (en voldoende moeilijk terrein) wil ik wel aannemen dat het zo is.
Takeaways: How to Burn More Calories Rucking
My takeaway from these workouts is this: longer workouts don’t seem to widen the margin between rucking and walking, but elevation change does. For example, walking 3 miles and rucking 3 miles won’t widen the margin much on calorie burn, but adding hills really makes the calorie difference stand out.
A rucking workout with hills will burn significantly more calories than the same route walked without a rucksack. On level ground, however, calories don’t change as much.
You know what will change, though?
Your posture, upper body strength, core strength, lower body strength, and cardio health will all benefit massively from rucking instead of walking. I can attest to it: rucking reaches much deeper into your health than just calories burned.