MuscleMeat

Hoii

GuitarN00B

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
76kg
Hoi! Ik zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is Den, ben 23 jaar oud en kom uit oh oh Den Haag :D Ik train sinds 1,5 maand bij FFF (mag geen reclame maken dus maar zo:p) En ik moet zeggen dat ik het wel weer lekker vindt na 5 jaar niets gedaan te hebben ;) Ik train 3 x per week op maandag, woensdag en vrijdag. Ik train samen met iemand die ik daar heb leren kennen (vindt ik altijd lekkerder om samen te trainen zodat je opgepept kan worden + is die man al wat gevorderder)

Mijn trainingsschema ziet er zo uit:

Maandag:

Borst, Rug, Buik

Woensdag:

Schouders, Buik

Vrijdag:

Biceps, Triceps, Benen en Buik

Verder doe ik altijd voor de training en na de training een shake drinken: Super Whey Proteine.

Een voedingsschema heb ik opzich niet echt. Ik doe elke ochtend 450 Ml warme melk met 6 eetlepels brinta drinken. En in de middag 4 bruine boterhammen met boter en kaas. s avonds avond eten (verschillend want kook niet zelf en woon nog thuis:rolleyes:) en voor het slapen gaan meestal nog 8 watercrackers met smeerkaas:)

Nou dit ben ik zo ongeveer :p

Wat ik alleen zo klote vindt is dat mijn biceps niet echt groeien (had ik 5 jaar geleden ook al) en vet op mijn buik wordt niet minder.. ideeen?

Hier een foto van lichaam (niet schikken!!:))

[Link niet meer beschikbaar]

Mijn doel is een beetje zo te worden:

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:mpRAhAkYxwAVCM:http://i270.photobucket.com/albums/jj97/StockholmByMorning/Mario%20Lopez/MarioLopez08.jpg&t=1

Groetjes,

Den!

Welkom & succes met je doelen.

Hoii!

Een voedingsschema heb ik opzich niet echt. Ik doe elke ochtend 450 Ml warme melk met minstens 6 eetlepels brinta drinken. En in de middag minstens 8-10 bruine boterhammen met kipfilet/pindakaas/ander eiwitrijk voedsel. s avonds avond eten (sowieso eiwitrijk en voedzaam ookal woon ik thuis) en voor het slapen gaan magere kwark

Het is een begin

• Topic Starter Topic Starter
Een voedingsschema heb ik opzich niet echt. Ik doe elke ochtend 450 Ml warme melk met minstens 6 eetlepels brinta drinken. En in de middag minstens 8-10 bruine boterhammen met kipfilet/pindakaas/ander eiwitrijk voedsel. s avonds avond eten (sowieso eiwitrijk en voedzaam ookal woon ik thuis) en voor het slapen gaan magere kwark

Het is een begin

Thanks! Alleen wil ik niet echt gaan bodybuilden maar wel wat massa krijgen.. Moet ik dan ook zoveel bruin brood eten?? En hoe zit het eigenlijk met tattoos?? Gaat mijn sleeve niet enorm uitrekken en lelijk worden?? ???

Laatst bewerkt:
Ben jij die bink op de foto?

Alleen wil ik niet echt gaan bodybuilden maar wel wat massa krijgen..

ook voor een beetje massa moet je eten/trainen als een bodybuilder. Die zijn ook ooit zo begonnen. Je voeding zou nog wat opgeschroeft mogen worden. Doet die (gevorderde) trainingspartner ook rug en borst samen?

Laatst bewerkt:
Een voedingsschema heb ik opzich niet echt. Ik doe elke ochtend 450 Ml warme melk met 6 eetlepels brinta drinken. En in de middag 4 bruine boterhammen met boter en kaas. s avonds avond eten (verschillend want kook niet zelf en woon nog thuis:rolleyes:) en voor het slapen gaan meestal nog 8 watercrackers met smeerkaas:)

Nou dit ben ik zo ongeveer :p

Wat ik alleen zo klote vindt is dat mijn biceps niet echt groeien (had ik 5 jaar geleden ook al) en vet op mijn buik wordt niet minder.. ideeen?

Snap ik dat je niet groeit.

Ga je is verdiepen in voeding en maak is een deftig voedingschema. ;)

---------- Toegevoegd om 07:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:43 ----------

Thanks! En hoe zit het eigenlijk met tattoos?? Gaat mijn sleeve niet enorm uitrekken en lelijk worden?? ???

Hangt ervan af hoeveel massa jij bij krijgt.

Maar de kans dat het gaat uitrekken zit erin.

Ongeveer zelfde lichaamsbouw en type als ik. Zal moeilijk worden om echt definitie te krijgen dus vooral ook je vetpercentage proberen laag te houden.

Thanks! Alleen wil ik niet echt gaan bodybuilden maar wel wat massa krijgen.. Moet ik dan ook zoveel bruin brood eten?? En hoe zit het eigenlijk met tattoos?? Gaat mijn sleeve niet enorm uitrekken en lelijk worden?? ???

dat word je ook niet in 1x

edit; je mag wel meer als 6 eetlepels brinta nemen, want dat is best weinig

Ben jij die bink op de foto?

Bink? :cool: Op de avatar ben ik eigenlijk best wel een bink hahaha

ook voor een beetje massa moet je eten/trainen als een bodybuilder. Die zijn ook ooit zo begonnen. Je voeding zou nog wat opgeschroeft mogen worden. Doet die (gevorderde) trainingspartner ook rug en borst samen?

Ja dat doet hij idd.. is dat niet goed dan?

Ongeveer zelfde lichaamsbouw en type als ik. Zal moeilijk worden om echt definitie te krijgen dus vooral ook je vetpercentage proberen laag te houden.

Ja dat probleem heb ik dus vooral buik

Hangt ervan af hoeveel massa jij bij krijgt.

Maar de kans dat het gaat uitrekken zit erin.

Dat vind ik dus k*t:eek: mijn tattoos zijn mijn alles

dat word je ook niet in 1x

edit; je mag wel meer als 6 eetlepels brinta nemen, want dat is best weinig

Weet ook dat ik het niet in 1 x wordt hoor.. en hoeveel eetlepels moet ik doen dan? Het moet wel drinkbaar blijven natuurlijk.. anders is het zo dik

Bink? :cool: Op de avatar ben ik eigenlijk best wel een bink hahaha

Ja dat doet hij idd.. is dat niet goed dan?

Ja dat probleem heb ik dus vooral buik

Dat vind ik dus k*t:eek: mijn tattoos zijn mijn alles

Weet ook dat ik het niet in 1 x wordt hoor.. en hoeveel eetlepels moet ik doen dan? Het moet wel drinkbaar blijven natuurlijk.. anders is het zo dik

ooh wist niet dat je dikkere brinta minder lekker vond, ik vind t heerlijk:D
uhm, je kan 80gr (8 eetlepels volgens mij) neme en dan 500ml melk bv ;)

ooh wist niet dat je dikkere brinta minder lekker vond, ik vind t heerlijk:D
uhm, je kan 80gr (8 eetlepels volgens mij) neme en dan 500ml melk bv ;)

Echt dikke brinta ga ik serieus bijna van over me nek. No p*ssy.

Ontopic, lees de stickies even door in de voedingsectie van het forum. Hier zal je genoeg informatie uit kunnen halen om een beter te eten en daardoor ook meer massa op te bouwen. Of als je vet verlies als prioriteit hebt kan je dat ook doen, maar zo te zien kun je beter eerst goed eten.

8 eetlepels brinta is echt niet 80g hoor. Dikke brinta is inderdaad niet echt te vreten... Neem met 500ml melk ongeveer 40/50g. Dan is het nog net drinkbaar. Weeg het op een weegschaaltje af. Dat hoef je niet elke keer te doen, maar dan heb je een indicatie van hoeveel eetlepels je moet gebruiken.

Welkom Vin Diesel Jr.

Is dat geen kauwgomplaatje dan?

Is dat geen kauwgomplaatje dan?

:D Ja heb ik alle jaren opgespaard :D

PS Vandaag heb ik dit aan voeding gegeten:

Ochtend: 450 ml melk met 7 eetlepels brinta
Middag : 2 broodjes haring zonder uitjes
Avond : Spaghetti met kaas, oregano, krab, tonijn (bij de italiaan)
Straks filmavond: Zoute popcorn en eventueel Hazuren slaatje of eventueel noodles.

Terug
Naar boven