fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem geen slaatje man, ook geen zoute popcorn.
Neem lekker wat kipfilet en stop je gezicht niet vol tijdens die film!
Toon karakter en dan pas zul je resultaat zien.
het is weekend! en how about noodjes?als ze ongezouten zijn wel jaMaar af en toe moet het wel kunnen toch lijkt mij??het is weekend! en how about noodjes?

Ja, dan zal je wel buff worden..Maar af en toe moet het wel kunnen toch lijkt mij??het is weekend! en how about noodjes?
Maar af en toe moet het wel kunnen toch lijkt mij??het is weekend! en how about noodjes?

welkomMisschien moet je een lekkere bak kwark met gezonde noten nemen..Eet vooral geen dingen die ik ook niet zou eten
....

Ja heb ik alle jaren opgespaard
PS Vandaag heb ik dit aan voeding gegeten:
Ochtend: 450 ml melk met 7 eetlepels brinta
Middag : 2 broodjes haring zonder uitjes
Avond : Spaghetti met kaas, oregano, krab, tonijn (bij de italiaan)
Straks filmavond: Zoute popcorn en eventueel Hazuren slaatje of eventueel noodles.

Ja heb ik alle jaren opgespaard
PS Vandaag heb ik dit aan voeding gegeten:
Ochtend: 450 ml melk met 7 eetlepels brinta
Middag : 2 broodjes haring zonder uitjes
Avond : Spaghetti met kaas, oregano, krab, tonijn (bij de italiaan)
Straks filmavond: Zoute popcorn en eventueel Hazuren slaatje of eventueel noodles.
Thanks! Alleen wil ik niet echt gaan bodybuilden maar wel wat massa krijgen.. Moet ik dan ook zoveel bruin brood eten?? En hoe zit het eigenlijk met tattoos?? Gaat mijn sleeve niet enorm uitrekken en lelijk worden??![]()

Sleeve zal wel uitrekken, maar of het echt lelijke gaat worden ligt toch echt aan de rekbaarheid van je huid en kunnen we niet echt zo zeggen.
Als je huid erg stug en strak is, zal je sneller striae kunnen zien. Ik heb geen tats op bovenarmen, maar ik heb wel lelijke striae er gekregen. Echt dikke roze strepen. Maar als je niet enorm groot wil worden, zou ik me daar niet teveel zorgen om maken![]()
Kan smiddags wel meer melk bij mij lijkt mijOke thanks voor de info! Ik heb wel striae bij mijn schouder/borst helaas...
Ik heb mijn voeding aangepast:
s morgen 7 eetlepels brinta met 450 ml melk
s middags 8 bruine boterhammen met kipfilet of kaas (binnen een half uur gezien ik maar 1x pauze heb op mijn werk en niet aan mijn bureau mag eten)
s avonds avondeten
en na 7 uur ga ik wel aan de kwark dan..
is dit zo genoeg of nog meer?? En als ik ook mijn vet op mijn buik weg wilt hebebn moet ik dan eigenlijk gaan cardio-en? of is dat weer tennadele van mijn spieren??