XXL Nutrition

Holland 2004

• Topic Starter Topic Starter
Purple zei:
Die Stefano had niet mee mogen doen in de C. Hij moest erin meedoen omdat hij nog nooit had meegedaan op een wedstrijd in Nederland. Terwijl hij in zijn thuisland al meerdere titels op zijn naam had staan. Hij had gewoon de A moeten doen. Hij zag er inderdaad super uit.

vond ik ook ja..die had gewoon op de a moeten staan!!

Maar wat meer credits voor de organisatie zou wel op zijn plaats zijn, want het is een bereklus om alles goed te laten verlopen

luister...als je ZwaarDeMan bent is het een eitje....maarja niet iedereen.......mischien wordt je ook nog wel eens DeMan of zelfs ZwaarDeMan maar ik denk van niet, sorry

Inderdaad.. Zo hebben de andere minder ervaren atleten waar deze wedstrijd ook wel een beetje voor bedoeld is geen kans gehad om te winnen.

Purple zei:
Inderdaad.. Zo hebben de andere minder ervaren atleten waar deze wedstrijd ook wel een beetje voor bedoeld is geen kans gehad om te winnen.

Dat vind ik ook ja...zoiets zie je toch bij de weging als er zon talent komt en dan zeker al swat je zegt waar is dat hij in zijn eigen land al verschillende titels heeft gehaald....vroeger hadden ze wedstrijd boekjes waarin werd gestempeld welke klasse je was....vind dat dat terug moet komen iig om vele scheve gezichten te voorkomen.....maar goed vind weldat er meer moet veranderen.....on partijdige jury bijvoorbeeld!!

Ja inderdaad hebben meer gewonnen die niet haddenmoeten winnen... Maar ja dat is nu eenmaal met een jury.

Wat ik ook jammer vond is dat het een nederlandse wedstrijd is en er ook andere landen aan meededen.

Purple zei:
Ja inderdaad hebben meer gewonnen die niet haddenmoeten winnen... Maar ja dat is nu eenmaal met een jury.

Wat ik ook jammer vond is dat het een nederlandse wedstrijd is en er ook andere landen aan meededen.

maar ja da krijg je als er gerotzooi is met de bonden...dan doen ze alles om wat atleten bij elkaar te krijgen...maar dan zou het idd open nk moeten zijn en niet gewoon de nk...

Ja waren sommige klassen ook erg weinig atleten...

Heikki was als weinigen ZwaarDeMan ...ik was er bij en ik vond hem zeker nummer 1 , vond nummer 3 Ilya (ook van Do-it) ook wel goed maar heikki was zo scherp en hard...absoluut nummer 1 , zoals franky zegt die rug van Blue...komop zeg , hij zag er goed uit maar gewoon geen winnaar

Ik vond Ilya de beste.. En blue had 2e moeten worden heiki nee niet 1 of 2.

Maar das mijn mening. Ilya was echt in supervorm.

Ja ik heb hem ook al in brussel gezien en hij ziet er goed uit....supervorm, maar ik vond dat heikki net iets harder stond , blue was van de voorkant winnaar...maar van achter kwam hij TE veel tekort

Purple zei:
Ik vond Ilya de beste.. En blue had 2e moeten worden heiki nee niet 1 of 2.

Maar das mijn mening. Ilya was echt in supervorm.

nee joh....ilya heeft een mooie fysiek maar was niet scherp genoeg.. ik post weleens wat fotos maar 2e wad hij zeker wel

ZwaarDeMan! zei:
Ja ik heb hem ook al in brussel gezien en hij ziet er goed uit....supervorm, maar ik vond dat heikki net iets harder stond , blue was van de voorkant winnaar...maar van achter kwam hij TE veel tekort

Ja wel jammer van zijn rug inderdaad... Maar verder helemaal top...

ja maar dan kan je het toch wel met mee eens zijn dat Heikki van Blue had moeten winnen? Heikki had geen zwakke punten...mischien wel net iets minder op een paar dan blue, maar geen zwakke punten ...

ZwaarDeMan! zei:
ja maar dan kan je het toch wel met mee eens zijn dat Heikki van Blue had moeten winnen? Heikki had geen zwakke punten...mischien wel net iets minder op een paar dan blue, maar geen zwakke punten ...

:thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hier wat fotos van clubgenoten die deel hebben genomen aan de holland afgelopen zondag

franky zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hier wat fotos van clubgenoten die deel hebben genomen aan de holland afgelopen zondag

Ziet er heel goed uit! Wat voor bruiningsproduct gebruiken jullie?

Johny zei:
Ziet er heel goed uit! Wat voor bruiningsproduct gebruiken jullie?

dream tan...klein zwart potje..zit iets van glitterspul in verwerkt dus geeft gelijk een glanzend effect..en een voordeel is dat je heter met jif zo afwast itt de bruining die er 2 weken af moet slijten

Oke, dus niet geschikt voor een paar daagjes op het strand met een goed tintje?:)

Johny zei:
Oke, dus niet geschikt voor een paar daagjes op het strand met een goed tintje?:)

Om in de woorden van een zeer geliefd member op dit forum te spreken:
Voor een dagje "zwaar de man" op t strand kun je je wel een keertje insmeren :D

Terug
Naar boven