XXL Nutrition

Nieuws Holleeder te gast bij College Tour

Haha wat een domme vragen van die studenten.

Die importneger doet wel erg stoer trouwens, lekker veilig in zo'n zaaltje beetje haten.

Triest....

Je weet dat Holleeder een interview gaat geven om vragen te beantwoorden (als het hem beter uitkomt natuurlijk) en krijg je een stelletje popos die vragen voorbereiden als: "waarom heb je geen combfortabele 3 sterren hotel setting gebruikt?" en "Ik krijg les van je advocaat, hij is een hele respectabele man, wat vind je van de aanklachten tegen Moscovitch?!"

What the ****!! En ik maar weken achter NTR om een stoel te fixen, maar tevergeefs. Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Zo'n man is sneaky als een vos en dan moet je zijn spel spelen, de surinaamse jongen (met de rode polo) had een inkoppertje voorbereid (per toeval?) maar werd door niemand ingekopt, zonde! Holleeder claimde de eerlijkheid te vertellen (anders zwijgen) en toch LIEGT hij tegen de jongen. Gelukkig sprak Twan hem aan.

Ik voelde vrees, bewondering en respect voor Holleeder in de zaal. Als "Wow, we have the Godfather on trial".
Natuurlijk gebruikt hij het college om zichzelf als een good guy te schilderen. Maar hij blijft een aangehouden crimineel met veel opgelegde beperkingen.
Hij moet het respect van ons verdienen en niet anders om, triest volk.

Laatst bewerkt:
Ja maar dan toch, wat had hij dan moeten zeggen: "Ja ik heb al die mensen laten vermoorden".

• Topic Starter Topic Starter
Ik had met die doc van Theroux echt te doen met dat studentikoze jochie tussen al die wolven in de cel :(

Ik had met die doc van Theroux echt te doen met dat studentikoze jochie tussen al die wolven in de cel :(

Nianthony Martinez, apart en slim mannetje ook nog wel.

Komt die Theroux de tweede keer bij hem vraagt 'ie: Is er nog wat gebeurd wat betreft je zaak ?

Antwoord Martinez: Guess what, (trekt een enthousiast gezicht) nothing.

Onbeschrijfelijk zo'n oude gevangenis, met 12 gekken op 1 cel en geen toekomst wel te begrijpen dat het helemaal losgaat daar elke dag.

Laatst bewerkt:
't is maar wat je een slim mannetje vind, ja het is dan een student maar op een auto met 2 vrouwen erin schieten is niet echt slim lol
Inderdaad erg triest om te zien hoe het daar aan toe gaat

---------- Post toegevoegd Sat 13 Oct 2012 om 09:24 ----------

die in San Quentin Prison is ook nice

• Topic Starter Topic Starter
Nianthony Martinez, apart en slim mannetje ook nog wel.

Komt die Theroux de tweede keer bij hem vraagt 'ie: Is er nog wat gebeurd wat betreft je zaak ?

Antwoord Martinez: Guess what, (trekt een enthousiast gezicht) nothing.

Onbeschrijfelijk zo'n oude gevangenis, met 12 gekken op 1 cel en geen toekomst wel te begrijpen dat het helemaal losgaat daar elke dag.

't is maar wat je een slim mannetje vind, ja het is dan een student maar op een auto met 2 vrouwen erin schieten is niet echt slim lol
Inderdaad erg triest om te zien hoe het daar aan toe gaat

---------- Post toegevoegd Sat 13 Oct 2012 om 09:24 ----------

die in San Quentin Prison is ook nice

Yup, ze schoten op deze twee:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het was zo een WoW addict

http://miamiherald.typepad.com/gaysouthflorida/2008/05/two-accused-in.html

Die student stond echt strak van de spanning alsof die ieder moment in huilen wou uitbarsten, echt zielig voor hem.

Wat een stelletje incapabele mongole studenten waren dat. Vraag eens wat boeiends ipv k*t vragen waarvan je van te voren kon bedenken dat ie er geen antwoord op zou geven

Vond het wel aardig om na te kijken vooral omdat Holleeder altijd de media heeft ontlopen en interviews heeft afgewezen. Ik heb alle boeken wel gelezen over de nederlandse onderwereld en meerendeel zal toch waar zijn wat je dan leest, dan is holleeder toch echt wel een beest geweest die alleen gedreven was door geld en met weinig respect voor de medemens. Maarja op zen oude dag en na 21 jaar te hebben vastgezeten vindt die het wel best en wil die nederland zen goede kant laten zien. Maar die studenten...ik ergerde me dood vooral dat wijf met haar 3 sterren hotel en haar mooie bekakte R die een crimineel aanziet voor hoteleigenaar..

Toch vindt ik het apart dat hij in principe gewoon doet en laat wat die wil..ik bedoel als je zolang in het circuit meeloopt maak je een hoop vijanden en zou hij ook keer aan de beurt moeten zijn, maar hij lijkt vooralsnog weinig te vrezen te hebben..

Toch vindt ik het apart dat hij in principe gewoon doet en laat wat die wil..ik bedoel als je zolang in het circuit meeloopt maak je een hoop vijanden en zou hij ook keer aan de beurt moeten zijn, maar hij lijkt vooralsnog weinig te vrezen te hebben..

Alle zware jongens zijn inmiddels dood... Wellicht dat ie uit eindelijk over een een paar jaar afgeschoten wordt.
Maar kijk naar steve brown, die rijdt ook rustig op zn vespatje door heel amsterdam

Alle zware jongens zijn inmiddels dood... Wellicht dat ie uit eindelijk over een een paar jaar afgeschoten wordt.
Maar kijk naar steve brown, die rijdt ook rustig op zn vespatje door heel amsterdam

Brown heeft alleen niemand laten omleggen, hooguit wat mishandelingen uitgevoerd of laten uitvoeren. Holleeder heeft een historie die gelinkt is aan meerdere liquidaties. Daarmee verminder je het aantal vijanden maar tegelijkertijd komen er ook nieuwe vijanden bij.

Als iemand wordt afgeknald dan zijn daar vaak meerdere redenen voor:
1) Je bent een concurrent en staat daarmee in de weg
2) Je bent een gevaar, in de zin dat als jij niet doodgaat, je er misschien wel voor zorgt dat de tegenstander zal worden omgelegd
3) Je hebt iets ernstigs geflikt en dat moet worden afgestraft

Redenen 1 en 2 zijn bij hem niet tot bijna niet (meer) aanwezig, want ik denk dat we er van uit kunnen gaan dat hij geen actief topcrimineel meer is. De kans om vermoord te worden is voor hem daarom een heel stuk kleiner dan dat het was voordat hij werd veroordeeld. Dat is althans wat ik denk.

Hij is wel de last man standin..slim gespeeld. Maar zoals je in het filmpje al afentoe kan zien is het een man geweest waar niet mee te sollen was, kun je nagaan toen die in de 20 en lekker aan het kuren was. Ha dat zou me een opgefokt standje zijn geweest!

Brown heeft alleen niemand laten omleggen, hooguit wat mishandelingen uitgevoerd of laten uitvoeren. Holleeder heeft een historie die gelinkt is aan meerdere liquidaties. Daarmee verminder je het aantal vijanden maar tegelijkertijd komen er ook nieuwe vijanden bij.
al met al is ie nooit voor 1 liquidatie of betrokkenheid berecht...
Maarja mssn heeft ie wel vijanden nog, maar heft ie er gewoon scheit aan.

al met al is ie nooit voor 1 liquidatie of betrokkenheid berecht...
Maarja mssn heeft ie wel vijanden nog, maar heft ie er gewoon scheit aan.

Dan was die allang dood geweest, schijt heb je aan je zeikerige buurman, niet aan een stel mensen die zonder pardon iemand kunnen laten omleggen.

Iedereen van de Amsterdamse onderwereld is zo'n beetje dood, voor wie moet hij nog bang zijn dan. Daarnaast is het nooit bewezen dat hij erachter zit, dus hoeft hij ook niet te vrezen voor mensen die hem verdenken, en dan nog, het is Willem Holleeder, voor wie moet hij nou bang zijn, het zal eerder andersom zijn denk ik.

Iemand met zoveel vijanden moet altijd bang zijn, zelfs Griselda Blanco is een maand geleden doodgeschoten na 10 jaar ofzo.

Terug
Naar boven