- Waardering
- 42
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had met die doc van Theroux echt te doen met dat studentikoze jochie tussen al die wolven in de cel![]()
Nianthony Martinez, apart en slim mannetje ook nog wel.
Komt die Theroux de tweede keer bij hem vraagt 'ie: Is er nog wat gebeurd wat betreft je zaak ?
Antwoord Martinez: Guess what, (trekt een enthousiast gezicht) nothing.
Onbeschrijfelijk zo'n oude gevangenis, met 12 gekken op 1 cel en geen toekomst wel te begrijpen dat het helemaal losgaat daar elke dag.
't is maar wat je een slim mannetje vind, ja het is dan een student maar op een auto met 2 vrouwen erin schieten is niet echt slim lol
Inderdaad erg triest om te zien hoe het daar aan toe gaat
---------- Post toegevoegd Sat 13 Oct 2012 om 09:24 ----------
die in San Quentin Prison is ook nice
Toch vindt ik het apart dat hij in principe gewoon doet en laat wat die wil..ik bedoel als je zolang in het circuit meeloopt maak je een hoop vijanden en zou hij ook keer aan de beurt moeten zijn, maar hij lijkt vooralsnog weinig te vrezen te hebben..
Alle zware jongens zijn inmiddels dood... Wellicht dat ie uit eindelijk over een een paar jaar afgeschoten wordt.
Maar kijk naar steve brown, die rijdt ook rustig op zn vespatje door heel amsterdam
Als iemand wordt afgeknald dan zijn daar vaak meerdere redenen voor:Toch vindt ik het apart dat hij in principe gewoon doet en laat wat die wil..ik bedoel als je zolang in het circuit meeloopt maak je een hoop vijanden en zou hij ook keer aan de beurt moeten zijn, maar hij lijkt vooralsnog weinig te vrezen te hebben..
al met al is ie nooit voor 1 liquidatie of betrokkenheid berecht...Brown heeft alleen niemand laten omleggen, hooguit wat mishandelingen uitgevoerd of laten uitvoeren. Holleeder heeft een historie die gelinkt is aan meerdere liquidaties. Daarmee verminder je het aantal vijanden maar tegelijkertijd komen er ook nieuwe vijanden bij.
al met al is ie nooit voor 1 liquidatie of betrokkenheid berecht...
Maarja mssn heeft ie wel vijanden nog, maar heft ie er gewoon scheit aan.