MuscleMeat

Homegym in garage, welk powerrack?

Roborob

Novice
Waardering
0
Ik heb in mijn garage wat ruimte gevonden voor een gym, ik kan echter moeiljik een keuze maken in het powerrack. De hoogte is hierbij vooral lastig, want de plafondbalken beginnen bij 220cm. Er zit nog wel wat meer ruimte tussen deze balken met max. hoogte van 235cm.
Ik heb ook gekeken naar een squat rack, maar de mogelijkheid om te dippen en pull ups wordt dan lastig. En de ruimte is beperkt, dus meerdere toestellen is ook geen optie.

Waar kun je zo'n powerrack eigenlijk overal kopen? Ik kom niet veel verder dan fitness seller en helisports, er zijn toch wel meer winkels??

Powercage.nl is ook nog een optie, daarnaast kun je bijv. ook nog kijken bij Rogue Fitness. Er zijn nog wel andere locaties.

Wat is overigens je budget hiervoor? Dat helpt een beetje qua selectie. Gezien prijsverschillen groot zijn.

Henk van het forum kan alles op maat maken voor je. Hier zijn site: http://powercage.nl/

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 13:02 ----------

Lol repost :D

heb er ook een door Henk op maat laten maken, en ben daar erg tevreden over!

• Topic Starter Topic Starter
Budget is €1000 tot €2000, voor powerrack met bench en stang met gewichten. Die €2000 hoeven niet op, maar als iets een echte meerwaarde is wil ik er ook meer voor betalen.

Terug
Naar boven