idd, ik heb ook wel wat gelijkenissen met Adolfje.

gelukkig blijven het bij mij slechts praatjes.

ik ga slapen, vermaak je maar met degenen die nog wel fatsoenlijk kunnen argumenteren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

gelukkig blijven het bij mij slechts praatjes.
ik ga slapen, vermaak je maar met degenen die nog wel fatsoenlijk kunnen argumenteren.
![]()

heb je zelf wel door hoe ontieglijk stom je klinkt?
jullie zijn degene die telkens het geloof er weer bij halen en op het moment dat ik erop antwoord krijg ik het te verduren dat ik over geloof praat?
zielig zijn jullie, echt zielig ( en stompzinnig!)
bekijk de wet eens wat beter van pakweg de afgelopen 50~100 jaar
![]()
icoontje laat zien dat Socrates dit sarcastisch bedoelt om te laten zien hoe ongelovelijk dom jij over komt.En waarom blijf je met de wet gooien? Natuurlijk moet je je aan de wet houden maar je doet alsof een mening gebaseerd moet zijn op de wet.
Belachelijk gewoon.welnee, ben je "beflilkkerd" ?

Of een wet op een mening
Volgens Klusmier moet de huidige wet in stand blijven, omdat het overgrote gedeelte van de bevolking vindt dat homo's walgelijk zijn. En dan ook nog aandragen dat de homo's dus asociaal bezig zijn, aangezien zij de wet willen aanpassen en dezelfde rechten willen als hetero's.
Maar waar houd het dan op? Mogen straks depressieve mensen ook niet meer trouwen? Of blinde mensen? Doven? Mensen met een amputatie? Dikke mensen? Anorexia patiënten? Bodybuilders?
Dit zijn stuk voor stuk groepen die door andere mensen gezien kunnen worden als 'vies'. Gaan we dan naar een staat waar er alleen maar perfecte mensen kunnen leven? Waar niemand een eigen mening (lees: leven) mag hebben, want dan word je niet meer als "normaal" of "natuurlijk" gezien.
Het is toch ****ing absurd. Onbegrijpelijk dat de homofobe groep hier op dbb dit niet kan inzien en maar terug blijven vallen op de mening dat ze het vies vinden en hier dan de wet op willen baseren.Belachelijk gewoon.

Zegt de persoon die zelf geen andere enkele mening duld dan die van hemzelf.Moven met die k*tgein uit het topic. Na twee posts over 'deporteren' heb ik d'r wel een beetje genoeg van, de grap is er, voor zover aanwezig geweest, allang af. Laat die grijze cellen werken of donder op uit het topic met dergelijke ik-ben-nog-dommer-dan-het-achtereind-van-een-varken Nazi-praktijken.
Zegt de persoon die zelf geen andere enkele mening duld dan die van hemzelf.
Jochie, leer even andere meningen te accepteren je lijkt net een Moslim of fascist.
Komt van de man die telkens weer met dezelfde oude ideeën aan komt waggelen.Vandaar mijn 'fascisme' omtrent jouw bijzonder nutteloze bijdrage. Je vrije mening ga je maar ergens anders uitkotsen. Als je deze wenst te onderbouwen: be my guest. Let wel even op dat je niet al reeds herkauwde argumenten nogmaals oprakelt zonder ze tenminste te voorzien van nieuwe ideeën.

Cyan, je berust je op maatschappelijke acceptatie van een afwijking. Mensen die zo in de evolutietheorie geloven moeten toch op zijn minst accepteren dat pedofilie deel is van de evolutie net zoals homocoïtusualiteit dat is.Ik snap alleen niet waarom je iets tegen homo's zouden hebben ? Itt sommige pedo's doen ze niemand kwaad.
Alleen een afwijking int kopke is geen reden om er tegen te zijn. Een piq van 130 (?) is in stricte zin eigenlijk ook een afwijking. Misschien moet je dan jezelf ook van kant maken, Cirkel ?
Daar spreek jij jezelf tegen
)Volgens mij zijn er toch echt ook gevallen bekend waarin het kind zelf ook deel wou nemen aan het verwerpelijke gedrag van de pedofiel. Kortom het is niet ten alle tijden schadelijk slechts wanneer het om verkrachting of misbruik gaat.
Verklaar dat dan eens even Eric.
Niet meer dan homocoïtusualiteit doet.Tja er is ook zoiets als het Stockholmsyndroom waarbij gegijzelden het opnemen voor de gijzelnemers. Zo moeilijk is het niet om een kind te breken en het idee te geven dat de gepleegde daden normaal zijn. Maar goed klaarblijkelijk wil jij beweren dat pedofiele handelingen geen schadelijke invloed hoeven te hebben op een kind. One sick puppy.