MuscleMeat

Homoseksualiteit strafbaar? Vaticaan en VS zeggen geen nee

je verlangd nu van mij een helder geformuleerd & acceptabel antwoord, terwijl ik je zojuist heb gezegd dat niet te kunnen geven?
???

niet iedereen is zo slim zoals jij, en ik kan je hier niet mee van dienst zijn: is dat wellicht moeilijk te accepteren dat mensen hun grens aangeven alvorens een gemaakt doch volstrekt belachelijk antwoord gaan geven?
:(

hij weet dat er geen zinnig antwoord op die vraag te geven valt omdat dat er niet is. hoe slim je ook bent en hoe mooi je je mening ook verpakt in dit geval, je zult kant nog wal raken ;p

• Topic Starter Topic Starter
je verlangd nu van mij een helder geformuleerd & acceptabel antwoord, terwijl ik je zojuist heb gezegd dat niet te kunnen geven?
???

It just keeps getting better, doesn't it? Je geeft dus toe homohuwelijken onrechtmatig te vinden vanwege een reden die je niet kan geven? Ziehier het grote manco in democratie.

Is dat wellicht moeilijk te accepteren dat mensen hun grens aangeven alvorens een gemaakt doch volstrekt belachelijk antwoord gaan geven?
:(

Dat heb je al gedaan. Je baseert nl. het afwijzen van rechten voor homo's om te huwen op een volstrekt belachelijke reden, waarvan de afkeer van twee nkende mannen (ook al gebeurd dit in alle privacy) het duidelijkst naar voren komt. Op dit vlak heb ik moeite om dergelijke laffe hap te accepteren ja.
Het gaat wel over erkenning van mensen in hun diepste wezen, dat is geen zaak die baat heeft bij halfslachtige en irrationele argumenten en vage meningen Klusmier, al heb je natuurlijk alle recht om ze te bezitten en verkondigen. Maar ze zijn niets waard, geen sikkepit, en ze vertegenwoordigen een angstig despotisme, met meer pathologische trekjes dan je lief is.

Kort samengevat: het is een volslagen ZIEKE gedachte, die zo'n beetje ieder kenmerk mist dat je postte als 'menselijk'. Misschien dat een geval van misplaatste eigenwaarde daarbuiten valt.

hij weet dat er geen zinnig antwoord op die vraag te geven valt omdat dat er niet is. hoe slim je ook bent en hoe mooi je je mening ook verpakt in dit geval, je zult kant nog wal raken ;p

ik ben in ieder geval wel benieuwd naar het antwoord van builderB, van slimme mensen kun je altijd leren.
;)

It just keeps getting better, doesn't it? Je geeft dus toe homohuwelijken onrechtmatig te vinden vanwege een reden die je niet kan geven? Ziehier het grote manco in democratie.

Dat heb je al gedaan. Je baseert nl. het afwijzen van rechten voor homo's om te huwen op een volstrekt belachelijke reden, waarvan de afkeer van twee nkende mannen (ook al gebeurd dit in alle privacy) het duidelijkst naar voren komt. Op dit vlak heb ik moeite om dergelijke laffe hap te accepteren ja.
Het gaat wel over erkenning van mensen in hun diepste wezen, dat is geen zaak die baat heeft bij halfslachtige en irrationele argumenten en vage meningen Klusmier, al heb je natuurlijk alle recht om ze te bezitten en verkondigen. Maar ze zijn niets waard, geen sikkepit, en ze vertegenwoordigen een angstig despotisme, met meer pathologische trekjes dan je lief is.

Kort samengevat: het is een volslagen ZIEKE gedachte, die zo'n beetje ieder kenmerk mist dat [Link niet meer beschikbaar] als 'menselijk'. Misschien dat een geval van misplaatste eigenwaarde daarbuiten valt.

mijn eigen mening kan ik niet wetenschappeljk onderbouwen, en heb er ook langzamerhand een hekel aan gekregen dat zogenaamd slimme mensen mij roberen de poten onder de stoel vandaan te zagen, om alleen maar een antwoord te willen krijgen.

sorry kerel, ik had je slimmer ingeschat

waarschijnlijk heb je andere postjes van me gemist:
ben ik met je eens.

wat ze prive uitvoeren is hun pakkie aan, vind ik niet erg.

maar wanneer ze wetten/regels willen aanpassen terwijl anderen zich daardoor gediscrimineerd voelen vind ik te ver gaan!

je hoort mij toch ook niet praten dat het geloof een vast ritueel moet zijn in de hedendaagse maatschappij?

dat moet ieder voor zich weten.
;)
( ik geef alleen mijn mening hierover)

ik ben in ieder geval wel benieuwd naar het antwoord van builderB, van slimme mensen kun je altijd leren.
;)

Mijn antwoord? Op welke vraag?

Ik doe een poging: Ik vind dat homo's moeten kunnen trouwen als ze dat willen.

Now, that must be a shock.

nee, geen shock

alleen kun je waarschijnlijk moeilijk omgaan met het feit dat sommige mensen er een andere mening op nahouden?

Dat is maar hoe je het bekijkt: maar ik geef wel toe een bepaalde ernstige jeuk te ervaren als mensen meningen volhouden waarvan ze zeggen dat ze voortkomen uit waardeloze en belachelijke argumenten en deze argumenten ook nog eens niet duidelijk maken, omdát ze belachelijk zijn.
Als het nu ging om de verkiezing van de lekkerste kauwgom, of de mooiste spijkerbroek....

En ik ga geen huilie lopen doen als mensen me moeilijke vragen stellen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
^respecteer m'n mening!

p.s. ik miste je bewering over mijn vraag naar een wetenschappelijke onderbouwing van je argumenten. Daar heb ik niet naar gevraagd; we hebben het over common sense. Jij zegt 'gedrag', ik zeg 'welk gedrag'? Weinig wetenschappelijks aan.

Damn Klusmier wordt zo erg geownd in dit topic. Alleen is hij zo dom dat hij het zelf niet eens doorheeft....

volslagen irrationaliteit? Wat is zo irrationeel aan mijn standpunt? Bij een VOLWAARDIG huwelijk komen meer dingen bij kijken dan alleen vrijheid, blijheid...zoals het recht op adopteren. Dat klopt je leest het goed, homo's mogen kinderen adopteren.

Wow is dat zo erg dat homo's kinderen mogen adopteren?? Iedere randdebiel kan zich voortplanten. Er zijn genoeg gevallen bekend van mensen die nooit een kind zouden mogen opvoeden. De kinderbescherming heeft de handen er vol aan. Maar een homopaar dat volledig gescreend wordt dat mag geen kind opvoeden???

mensen;..elke discussie is zinloos als je elkaar niet respecteert en gaat flamen.

Laat elkaar in elkaars waarde.

Dat is maar hoe je het bekijkt: maar ik geef wel toe een bepaalde ernstige jeuk te ervaren als mensen meningen volhouden waarvan ze zeggen dat ze voortkomen uit waardeloze en belachelijke argumenten en deze argumenten ook nog eens niet duidelijk maken, omdát ze belachelijk zijn.
Als het nu ging om de verkiezing van de lekkerste kauwgom, of de mooiste spijkerbroek....

En ik ga geen huilie lopen doen als mensen me moeilijke vragen stellen:

p.s. ik miste je bewering over mijn vraag naar een wetenschappelijke onderbouwing van je argumenten. Daar heb ik niet naar gevraagd; we hebben het over common sense. Jij zegt 'gedrag', ik zeg 'welk gedrag'? Weinig wetenschappelijks aan.

toch blijven doordrammen als een kleine kleuter wanneer mensen je geen antwoord wensen te geven?

Welk gedrag maakt dat er in het geval van het homohuwelijk gekeken moet worden of rechten op dit gebied beperkt mogen worden? (en waarom is dat gedrag daar reden toe?)
ik had het over, voor mij onwenselijk gedrag, wanneer homo's in een ander land trachten de wet naar hun hand te zetten zonder rekening te willen houden met het feit dat de lokale bevolking daar anders over denkt!

mijn antwoord daarop was: als je je niet wil aanpassen moet je maar oprotten!

BTW: waarom homo's dergelijk gedrag vertonen en geen democratisch genomen beslissingen durven te accepteren moet je aan hunzelf vragen.

Damn Klusmier wordt zo erg geownd in dit topic. Alleen is hij zo dom dat hij het zelf niet eens doorheeft....
jij bent al net zo dom als homo's die andermans mening en democratisch genomen wetten niet willen respecteren........wie wordt er dan geownd?
;)

Klusmier, er is democratisch gekomen tot de beslissing dat homo's in het Koninkrijk der Nederlanden dezelfde rechten hebben als hetero's. Jij bent degene die zich niet aan wil passen.

homo zijn is een ziekte zou hard bestraft moeten worden

Oh dus zieken moeten bestraft worden volgens jou?

sluit ik me bij aan :D

homo;s produceren toch niets voort, daarom zijn ze minderwaardig

builder b probeert op deze wijze uit zijn schulp te kruipen, irl heeft hij wss niet zoveel vrienden maar met zon lelijke rotkop als hij kan ik dat goed begrijpen, zijn geest is net zo vuil als de moedervlekken op zijn smerige lijf

homo;s produceren toch niets voort, daarom zijn ze minderwaardig

homo zijn is een ziekte zou hard bestraft moeten worden

sluit ik mij bij aan :D

+1
+1

nee, homo's lees de posts toch eens...

niemand heeft nog nooit niet gehoord van AAP NOOT HOMO
en al zekers niet op Curacao!

dat je niks aan ze hebt, ze zijn ziek, aids komt volgens mij het meest voor bij homo's, ze produceren niks bedoel ik, je kan er geen kinderen mee krijgen niks. volgens mij is builderB zelf een homo

Klusmier, er is democratisch gekomen tot de beslissing dat homo's in het Koninkrijk der Nederlanden dezelfde rechten hebben als hetero's. Jij bent degene die zich niet aan wil passen.

Nederlandse Antillen

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Zie Nederlandse Antillen voor het hoofdartikel over dit onderwerp. De Nederlandse Antillen is een gedecentraliseerde eenheidsstaat met als regering de Koning (vertegenwoordigd door de gouverneur) en de (Antilliaanse) raad van ministers tezamen. Het volk wordt vertegenwoordigd door de Staten (niet te verwarren met de Provinciale Staten in Nederland).
De Nederlandse Antillen kennen twee bestuurslagen: het land en de vijf eilandgebieden (Bonaire, Curaçao, Saba, Sint Eustatius en Sint Maarten). Elk eilandgebied heeft een Gezaghebber, Bestuurscollege en een Eilandsraad.
Binnen de Europese Unie hebben de Nederlandse Antillen de status van landen en gebieden overzee (LGO).

Aruba

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Zie Aruba voor het hoofdartikel over dit onderwerp. Aruba is een gecentraliseerde eenheidsstaat met als regering de Koning (vertegenwoordigd door de gouverneur) en de (Arubaanse) raad van ministers tezamen. Het volk wordt vertegenwoordigd door de Staten van Aruba. Aruba kent maar één bestuurslaag: het land.
Binnen de Europese Unie heeft Aruba de status van landen en gebieden overzee (LGO).

in het geval van homohuwelijk op Aruba, waar zoveel commotie over was, delf jij dus het onderspit met je antwoord.
:D

Jongens, help 'em even, want klusmier is de weg helemaal kwijt. Ik citeer:

elk mens heeft dezelfde rechten en plichten; aan de hand van je gedrag wordt bekeken of die rechten ingeperkd kunnen/mogen worden ( als misdadiger bijvoorbeeld)

idd heb ik weinig gestudeerd in wetenschap en biologie, dus ik verkondig hier mijn eigen mening.
;)

en:

ik had het over, voor mij onwenselijk gedrag, wanneer homo's in een ander land trachten de wet naar hun hand te zetten zonder rekening te willen houden met het feit dat de lokale bevolking daar anders over denkt!

mijn antwoord daarop was: als je je niet wil aanpassen moet je maar oprotten!

Je ziet hopelijk wel in dat die bewering de optie open laat wie er op moet rotten? Maar goed, bovenstaand was het antwoord op mijn vraag welk gedrag nu zo verwerpelijk is, dat homo's niet dezelfde rechten verdienen als hetero's. Ik ga in eerste instantie even voorbij aan de interne inconsistentie die uit alle gaten in het antwoord spuit, want de klusmier's volgende uitspatting maakt de bol alleen nog maar vreemder:

jij bent al net zo dom als homo's die andermans mening en democratisch genomen wetten niet willen respecteren........wie wordt er dan geownd?
;)

toch blijven doordrammen als een kleine kleuter wanneer mensen je geen antwoord wensen te geven?

Zeker. Daarom zal ik je ook nog even vertellen waarom je antwoord op mijn vraag totaal nietszeggend is:

Je wil dus kijken naar het gedrag om te bepalen of dat gedrag bepaalde rechten verdient en vervolgens stel je dat het gedrag om rechten te behalen immoreel is. Het is geen zuivere contradictio in terminis, maar zuivere koffie is het nog veel minder. Een andere hachelijke stelling is 'het feit dat ze geen rekening houden met de lokale bevolking', wat natuurlijk onzin is. Ze houden zeer zeker rekening met de lokale bevolking, die wellicht fel tegen hen is, waarom denk je anders dat ze dergelijks graag wettelijk vastgelegd zien?

Je hele antwoord ademt 'Ik kan homo's niet accepteren' (omdat ze elkaar in hun kont moeten nken en dat is niet natuurlijk).

Zo is je gebruik van 'naar de hand zetten' opmerkelijk: a. het naar de hand zetten levert een duidelijk voordeel op voor de homo's en een duidelijk nadeel op voor de niet-homo's. Of b. Het levert voor homo's een duidelijk voordeel op en voor niet homo's geen nadelen.

Welke van de twee is het klusmier?

BTW: waarom homo's dergelijk gedrag vertonen en geen democratisch genomen beslissingen durven te accepteren moet je aan hunzelf vragen.

Dat is hun mening, klusmier... Verder lijkt het antwoord op deze vraag voor de hand liggend: omdat ze graag willen dat die beslissingen aangepast worden.

DUH.

Dit is de mening van capt. Obvious:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven