AndroidHealthClinic

Homoseksuele mannen uit Leeuwarden mishandeld door meisjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nogmaals, een hetero guy die out of the blue zegt "haha je zou wel op me vallen", en dan nog begint over handen boven het bureau, die is uit aan het dagen. Ik ken mannen zoals jij goed genoeg.
Anti-gay in public, maar in het geniep weleens met een man vrijen. Je bent super doorzichtig jij :D

ik hoop niet dat je mannen zoals mij kent, want als je deze ranzige shit tegen me zou vertellen dan denk ik dat ik zelf OP het bureau zit en jij tussen 6 plankjes.

bah

Ja, en die intussen de parkings afgaan en coïtus hebben met gasten zoals jij. Smeerlap.

Ze roepen het tenminste niet op elke dak dat ze homo's zijn , ze doen hun ding op een parking en gaan weer lekker naar huis zonder shit te posten op een bodybuilding forum!

Gasten zoals mij? je droomt weer teveel man , ik zou een psy bezoeken als ik jou was.

Steed gekker hier!
Je gaat weer op mijn negeerlijst staan met je vriendje ,Viezerik!

Laatst bewerkt:
ik hoop niet dat je mannen zoals mij kent, want als je deze ranzige shit tegen me zou vertellen dan denk ik dat ik zelf OP het bureau zit en jij tussen 6 plankjes.

bah

Ranzige shit? De volle waarheid zul je bedoelen! En ja, ik vind het ranzig, hetero's die anti-gay zijn en publique en achter de schermen met mannen rotzooien.

Je door twee meisjes in elkaar laten slaan. Mietjes :D

owja ik heb genoeg homoshit gezien voor vandaag ik kijk niet meer in dit topic dus alles wat je zegt kun je beschouwen als ongelezen. en je hoeft ook geen prive berichtjes meer te sturen met je excuses en vragen om m'n nummer

• Topic Starter Topic Starter
hahaha bryce je hebt eigelijk helemaal niks te verdedigen.
er zijn 2 homo's in elkaar getrapt door 2 meisjes van 16.

zie je net hoe sterk je staat met je homo vriendjes.

en ieder mag zijn ding doen. dus we laten jullie lekker in de waan dat jullie ook gewone mensen zijn. maar iedereen weet dat jullie ranzige fl**kers zijn en homo niet voor niks een scheldwoord is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gezellig hier

owja ik heb genoeg homoshit gezien voor vandaag ik kijk niet meer in dit topic dus alles wat je zegt kun je beschouwen als ongelezen. en je hoeft ook geen prive berichtjes meer te sturen met je excuses en vragen om m'n nummer

:roflol:

Jij wordt nog leuk en sexy ook met je flirtgedrag, WHAHAHAHAHAHHAHAHA :roflol:

Nu droom je zelfs al dat ik je wil zien.

ROFL!!!

Je kan beter gelijk uit de kast stappen, jongen!

****ing Gay r*tard , is zien wat de toekomst jou zal brengen ...
2hz1raq.jpg

Iran: Joden willen wereld homoseksueelmaken

Iraanse staatsmedia hebben gemeld dat Israëlische joden met hulp van het Westen bezig zijn overal ter wereld homocoïtusualiteit op te dringen met als doel zich de wereldheerschappij meester te maken.

De media maken gewag van een omvangrijk plan dat financieel gesteund zou worden door onder meer Engeland en de VS. Door homocoïtusualiteit als mensenrecht op te dringen, zouden de genoemde landen vervolging van homo's strafbaar willen stellen. Op deze manier wil het Westen zijn mensenrechten aan andere landen opdringen.

De Iraniërs betichten Hollywood van het maken van homo-propaganda en zeggen dat homocoïtusualiteit op joodse universiteiten wordt gepromoot. Ook Facebook krijgt er van langs omdat deze sociale site homo-paren verheerlijkt.

In Iran worden homo's op basis van de mohammedaanse Sharia-wetgeving vervolgd en vaak via schijnprocessen ter dood gebracht door ophanging.

Homo's :bow:

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 19:40 ----------

:roflol:

Jij wordt nog leuk en sexy ook met je flirtgedrag, WHAHAHAHAHAHHAHAHA :roflol:

Nu droom je zelfs al dat ik je wil zien.

ROFL!!!

Je kan beter gelijk uit de kast stappen, jongen!

waar staat die kast waar jullie uitkomen? dan zou ik hem graag in brand steken

Waarom hebben homo's vaak veel verstand van mode?

Ze hebben vaak jaren in de kast gezeten

Iran: Joden willen wereld homoseksueelmaken

Iraanse staatsmedia hebben gemeld dat Israëlische joden met hulp van het Westen bezig zijn overal ter wereld homocoïtusualiteit op te dringen met als doel zich de wereldheerschappij meester te maken.

De media maken gewag van een omvangrijk plan dat financieel gesteund zou worden door onder meer Engeland en de VS. Door homocoïtusualiteit als mensenrecht op te dringen, zouden de genoemde landen vervolging van homo's strafbaar willen stellen. Op deze manier wil het Westen zijn mensenrechten aan andere landen opdringen.

De Iraniërs betichten Hollywood van het maken van homo-propaganda en zeggen dat homocoïtusualiteit op joodse universiteiten wordt gepromoot. Ook Facebook krijgt er van langs omdat deze sociale site homo-paren verheerlijkt.

In Iran worden homo's op basis van de mohammedaanse Sharia-wetgeving vervolgd en vaak via schijnprocessen ter dood gebracht door ophanging.

Homo's :bow:

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 19:40 ----------
1ster voor dit post ,r*tard

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130306_00494049

België is populaire vakantiebestemming voor homo's

Gayvpuple_OK.jpg.h380.jpg

Homo's brengen hun vakantie het liefst door in Zweden, Nederland of België. Dat blijkt uit de Spartacus International Gay Guide 2013-2014, een reisbrochure die zich tot homo's richt.
De landen vallen in de smaak omdat de antidiscriminatiewetgeving er reeds op punt staat en omdat er geen bezwaar is tegen het homohuwelijk of een mannenkoppel met een adoptiewens. Het feit dat homo's weinig vijandigheid ervaren als ze op straat wandelen, geldt als extra pluspunt.

In totaal bekeek de reisgids de situatie in ruim 138 landen. Elk land werd geëvalueerd in veertien categorieën. Zweden is met stip de lievelingsbestemming van homo's, gevolgd door Nederland en België. Frankrijk en Groot-Brittannië, waar het homohuwelijk onlangs werd goedgekeurd, prijken samen op de vierde plaats.

De mannen gaan niet graag op reis naar Vaticaanstad en Europees Rusland. Landen zoals Iran en de Verenigde Arabische Emiraten, waar homo's kunnen bestraft worden met de doodstraf, zijn logischerwijs hun minst favoriete bestemmingen.

Onzekere homofobe mannetjes kunnen ook gewoon niet reageren natuurlijk i.p.v. constant over te gaan op gay bashing. Locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven