AndroidHealthClinic

Homoseksuele mannen uit Leeuwarden mishandeld door meisjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee want daar zit een groot verschil in. Aan lelijk zijn kun je niets doen (ja je kunt hier nu heel flauw een kanttekening bij maken :p), want dat ben je nou eenmaal. Gedrag is iets heel anders ;)

We hadden het over Avatars beste Tythor Zeth, en niet over gedrag. Subtiel verschil, maar toch...

ik hou van kleine meisjes. maar doe het stiekem want ik wil er geen gezeik mee.

ik hou van mannen. maar ik laat het iedereen weten en roep het van de grootste berg. maar moet wel huilen als iemand er iets van zegt

Haha wat wil je hier mee zeggen?
nog al een domme vergelijking:P

je gaat er nogal lang op door. heb je je beide handen boven je burea?

Nee, bij een hetero guy die zegt: "haha je zou wel op me vallen " en dan vervolgens nog begint over handen boven het bureau - dan bespeur ik op zijn minst bi-neigingen, en dat vind ik behoorlijk opwindend.

Slaat nergens op,

Aan homo zijn kun je ook niets doen..
Je kunt er inderdaad wel voor zorgen dat je geen homo avatar hebt, maar als je lelijk bent kun je er ook voor zorgen dat je geen avatar van jezelf neemt/
Ja klopt. Ik zeg toch ook nergens dat het verboden is om een plaatje zoals Bryce te nemen? Ik probeer alleen te zeggen dat het niet op prijs wordt gesteld om met zo'n avatar te posten ;)

We hadden het over Avatars beste Tythor Zeth, en niet over gedrag. Subtiel verschil, maar toch...
Nee ik had het over homoseksueelgedrag in het algemeen, en dat is toepasbaar op avatars. Namelijk het gedrag van je homocoïtusualiteit laten tonen ;)

Nee, bij een hetero guy die zegt: "haha je zou wel op me vallen " en dan vervolgens nog begint over handen boven het bureau - dan bespeur ik op zijn minst bi-neigingen, en dat vind ik behoorlijk opwindend.

jij bespeurt overal bi-homo neigingen in die roze droomwereld van jou.
word is wakker niet alles is zo gay als jij denkt en niet iedereen zit erop te wachten. dus hou je bullshit voor zelf anders word je geklapt door 2 16 jarige meisjes

en wat wil jij zeggen behalve dat het mischien niet een hele goede vergelijking is ?
je draagt niet egt veel bij maar kust wel bryce zn kont vuilak

Wat ik wil zeggen is dat je homocoïtusualiteit totaal niet kunt vergelijken met pedofilie, en dat ik ook totaal geen zinnig argument kan vinden in die post van jou.

word is wakker niet alles is zo gay als jij denkt en niet iedereen zit erop te wachten. dus hou je bullshit voor zelf anders word je geklapt door 2 16 jarige meisjes

:roflol::roflol:

Nee ik had het over homoseksueelgedrag in het algemeen, en dat is toepasbaar op avatars. Namelijk het gedrag van je homocoïtusualiteit laten tonen ;)

Het ging hier specifiek over Avatars, Tythor Zeth, en niet over gedrag.
En van homo's die constant met hun handje wapperen met opzet, hou ik ook niet van, maar als het je stoort als twee jongens elakars hand vasthouden of elkaar een zoen geven, dan fl**ker je maar op. Niemand die je verplicht te kijken.
Hoe vaak op een dag dacht je dat homo's heteroseksueelgedrag moeten aanzien?

En jij steunt deze "lelijkerd" nog!
Jouw soort buitenlander zetten ze wat mij betreft het liefst vanavond nog op het vliegtuig terug naar eigen land.
ik steun niemand , erges scoort hij nog een punt hoor
Spanje hoort nog in Europa , shit eh ?

Waar is Homoland dan ?

ik ga mn abbo op dit onderwerp verwijderen, want dit wordt weer een ellenlange crappy discussie om niets:roflol:

/attentionwhore

Het ging hier specifiek over Avatars, Tythor Zeth, en niet over gedrag.
En van homo's die constant met hun handje wapperen met opzet, hou ik ook niet van, maar als het je stoort als twee jongens elakars hand vasthouden of elkaar een zoen geven, dan fl**ker je maar op. Niemand die je verplicht te kijken.
Hoe vaak op een dag dacht je dat homo's heteroseksueelgedrag moeten aanzien?
Ik denk niet dat de meeste homo's een afkeer hebben tegen heteroseksueelgedrag. Ik denk eerder dat dat voorkomt uit de frustratie dat veel (vooral mannelijke) hetero's een afkeer hebben tegen homoseksueelgedrag. En nogmaals, het ging over avatars maar mijn bericht was in zijn algemeenheid bedoeld, en dat kun je dan toepassen op avatars, wat dus ook de bedoeling was.
Daarnaast doe jij nu precies hetzelfde irritante gedrag als dat homo's met hun handjes wapperen, namelijk je homocoïtusualiteit onnodig laten blijken. We weten allemaal al dat je homo bent Bryce.

Nogmaals, een hetero guy die out of the blue zegt "haha je zou wel op me vallen", en dan nog begint over handen boven het bureau, die is uit aan het dagen. Ik ken mannen zoals jij goed genoeg.
Anti-gay in public, maar in het geniep weleens met een man vrijen. Je bent super doorzichtig jij :D

ik steun niemand , erges scoort hij nog een punt hoor
Spanje hoort nog in Europa , shit eh ?

een +1 lijkt me duidelijk genoeg.

Wat zegt mij dat je uit een Europees land komt? Ik zie 1000 maal liever een Turk of Marokkaan die niet discrimineert dan een bekrompen Spanjaard. Van jouw soort hebben we helaas nog altijd teveel in Nederland zelf. Hup, de grens over met jou.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven