Fitness Seller

Homoseksuele mannen uit Leeuwarden mishandeld door meisjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
een +1 lijkt me duidelijk genoeg.

Wat zegt mij dat je uit een Europees land komt? Ik zie 1000 maal liever een Turk of Marokkaan die niet discrimineert dan een bekrompen Spanjaard. Van jouw soort hebben we helaas nog altijd teveel in Nederland zelf. Hup, de grens over met jou.

Hij is mocro

Ik ga Bryce weer unblocken zodat ik die heerlijke discussies kan meemaken vanaf de zijlijn, hij is wel heel erg actief de laatste tijd.

EDIT : Sorry Bryce maar na de vorige bladzijde gelezen te hebben weet ik alweer waarom ik dat gedaan had, by by.

Laatst bewerkt:
een +1 lijkt me duidelijk genoeg.

Wat zegt mij dat je uit een Europees land komt? Ik zie 1000 maal liever een Turk of Marokkaan die niet discrimineert dan een bekrompen Spanjaard. Van jouw soort hebben we helaas nog altijd teveel in Nederland zelf. Hup, de grens over met jou.

ok, ga je nu eens stoppen met je diva gedragje ?
Dat gezeik altijd alsof hetero's in fout zijn ?

Het grappigste is dat we hier op een Bodybuilding forum zitten , de meeste Haatzaaiers liften niet eens!
Er zijn een hoop forums waar je anti islam - Pro Israel,/Homo/Bi kunt zijn, en elke dag 2000 topics over kunt starten zonder één probleem.
Het is gewoon triestig dat wij ons moeten aanpassen voor k*t huilende Homo's/zionisten.
A L P H A 4 L I F E ----> GTFO

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 19:09 ----------

Niet Pro Israel = Mocro/Moslim bij het beest , flink jongen doe zo voort...

Laatst bewerkt:
@shreddedbrah

Dat is het hem juist, daar valt hij niet op.

Net goed voor ze, stelletje gore fl**kers.

:trollface:

Ik vraag me nog steeds af wat jouw probleem is, behalve dan dat ik vermoed dat homo's voortdurend met je flirten omdat je een lekker lijf hebt.
Misschien kun je ons wat meer over Julia vertellen, heeft het daar iets mee te maken?

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 19:17 ----------

Profielfoto ziet er toch typisch mocro uit, en is ook moslim.. wist iig niet dat er ook zo'n achterlijke Spanjaarden bestaan dan

Oh, die heb je ook hoor, en die horen in NL of BE niet thuis.

Van homo's mishandeld naar 'wat is jouw probleem' duurde vrij lang nu, volgende topic kan t sneller jongens

Hahaha echt waar this made my day!!!

Jij was beter in Spanje gebleven, jongen.
Het Nederlands ben je niet machtig. Heb ik ergens gezegd dat hetero's in de fout zijn?

En homo zijn Kon beter in je brains blijven man,
er zijn genoeg gasten die getrouwd zijn en kinderen hebben.

Je avatar laat zien dat je hier wilt provoceren , sorry maar wie zoekt die vindt.

Jonge, bryce rot gewoon een eind op van het forum :roflol:

Vinden jullie het niet raar dat gays geboren zijn uit HETERO's?? Ze kunnen zichzelf niet eens voorplanten..

• Topic Starter Topic Starter
Marokkanen zijn dikwijls de grootste gays

vrijdagavond en zaterdagavond parkings langs de autostrade afgaan om te nken, in de week stenen gooien naar je buurman die homo is, vreemd volkje die marokkanen

Vinden jullie het niet raar dat gays geboren zijn uit HETERO's?? Ze kunnen zichzelf niet eens voorplanten..

Yep, hetero's zorgen ervoor dat wij er zijn, fijn he :)
Trouwens dat homo's zichzelf niet voortplanten is nog onzin ook. Alleen ben jij daar te simpel voor om dat te kunnen bedenken.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 19:25 ----------

Marokkanen zijn dikwijls de grootste gays

vrijdagavond en zaterdagavond parkings langs de autostrade afgaan om te nken, in de week stenen gooien naar je buurman die homo is, vreemd volkje die marokkanen

Die Walied hoort zeker tot dat soort Marokkanen.
Afknallen die handel.

ja vind ik ook, alhoewel niet allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven