Fitness Seller

Honger in de avond

dennis00

Novice
Waardering
0
Kennen jullie dit probleem? Ik wil net zoals vroeger gewoon 's ochtends, 's middags, 's avonds en tussendoor eten.

Maar na het avondeten eet ik liever niet meer! Maar heb tegenwoordig elke avond erg veel honger in de avond!

Ja ik heb 't ook :p wou ook al die vraag gaan posten, maar jij bent me voor. Haha :p

Maar ik heb vooral dat mijn maag knort als ik in bed ligt, niet echt dat ik ook zin heb om te eten. Maar nou weet ik verder ook niet of dat dat hoort? of dat ik die dag gewoon te weinig gegeten heb.

Eet gewoon iets kcal-arm en eiwitrijk net voor je gaat slapen.

Kwark, wat kipfilet...

Zo moeilijk is dat toch niet...

Je kan prima als je bijv s'avonds nog getraind heb en je hebt echt honger een kleine maaltijd naar binnen stouwen voor het slapen gaan hoor? Mensen zeggen dat met een volle maag naar bed gaan slecht is, maar dit zou komen omdat het hart harder moet werken en meer bloed moet rondpompen om alles te verwerken ed.... Maar dit is juist voor spiergroei nodig als ik me niet vergis en dit hardere werken zorgt ook voor betere verbranding?

Even een DBB guru of zo die me kan tegenspreken of dit kan bevestigen ;)? Ben zelf ook wel benieuwd eigenlijk.... Eet namelijk vaak gewoon nog een volledige maaltijd voor het slapen gaan inclusief een bak kwark.

Ik heb zelfs het probleem dat ik 's nachts wakker word van de honger

kwark noten

Kennen jullie dit probleem? Ik wil net zoals vroeger gewoon 's ochtends, 's middags, 's avonds en tussendoor eten.

Maar na het avondeten eet ik liever niet meer! Maar heb tegenwoordig elke avond erg veel honger in de avond!

Ik heb een nieuw revolutionair idee voor je:

Gewoon eten. **** off met al die fabels. Gooi er wat brood in met ruime kipfilet, melk zuipen, noten, kwark. Je gaat toch niet met honger s'avonds zitten als je die middag getraind hebt?

+1 ikzelf doe altijd 450 gram kwark 50 gram noten, somsnog havermout

Magere kwark met zoetstof!!!!

Magere kwark met 1/2 schep whey erdoor.

ik heb altijd honger :D

Ik heb altijd honger na avond eten, mn ouders zeiken dan dat ik niet meer mag vreten..... maar krijg het toch elke x voor elkaar, wel irritant dat ik elke avond nog honger hebt.

Honger hebben ze in 3e wereld landen, hier hebben we trek.

Ja ik heb 't ook :p wou ook al die vraag gaan posten, maar jij bent me voor. Haha :p

Maar ik heb vooral dat mijn maag knort als ik in bed ligt, niet echt dat ik ook zin heb om te eten. Maar nou weet ik verder ook niet of dat dat hoort? of dat ik die dag gewoon te weinig gegeten heb.

Als je maag knort betekent dit niet automatisch dat je echt honger hebt, het is een verwerking van je eten in je maag..

Als je grote hoeveelheden zou eten tijdens de dag, zoals dat hoort voor een krachtsporter dan is het onmogelijk dat je nog echt honger hebt voor het slapen gaan of tijdens de nacht.

ik eet savonds altijd 200gr rijst 450gr kwark

Terug
Naar boven