XXL Nutrition

Honger in de avond

Als je grote hoeveelheden zou eten tijdens de dag, zoals dat hoort voor een krachtsporter dan is het onmogelijk dat je nog echt honger hebt voor het slapen gaan of tijdens de nacht.

Niet helemaal waar,

Ik werk als vakkenvuller 4 avonden i/d week.. Daar fiets ik heen.. Is zwaar werk (Lees sjouwen met bierkratten (Vol) En ander 'gefleste') En als ik daarna daarvan thuis kom heb ik dus echt wel honger omdat ik alles verbrand heb.
(Ik eet rond 17:15 een groooote maaltijd en begin om 18:00)

Niet helemaal waar,

Ik werk als vakkenvuller 4 avonden i/d week.. Daar fiets ik heen.. Is zwaar werk (Lees sjouwen met bierkratten (Vol) En ander 'gefleste') En als ik daarna daarvan thuis kom heb ik dus echt wel honger omdat ik alles verbrand heb.
(Ik eet rond 17:15 een groooote maaltijd en begin om 18:00)

Ja maar jij eet op een dag 3000 cal. en ik 6000. Geloof me ik heb 's avonds geen honger meer.

Beest

Kan me geen barst schelen , als ik honger heb , dan eet ik . Of dat nu om 7 uur 's ochtens , 22 uur 's avonds of 4 uur 's nachts is .

Je hersenen kennen niet het verschil tussen honger of dorst.

Drink al je honger hebt savonds eens een halve lier water om het te proberen.
Voor het slapengaan neem je gewoon een bak kwark zonder toegevoegde suikers.

Lastig, zelfstandig nadenken.

Ik doe een wild gokje: omdat zoetstoffen weinig calorieen bevatten en deze meneer graag veel eiwitjes voor de nacht wilt maar weinig suikers?

Ik doel meer op, eet het gewoon zonder die zoetstoffen... Dus houd je smartass opmerkingen maar voor je :cool:

neem gewoon lekker een bak kwark en eventueel nog wat kh's savonds.

Honger hebben ze in 3e wereld landen, hier hebben we trek.

Ooh nee, een linkse moraalridder.

ALs je niet kan slapen omdat je maag leeg is en je je er niet goed bij voelt heb je honger. Als je zin hebt in een twix omdat het lekker is heb je trek.

Honger is ook bij ons gewoon van toepassing

De van dale zegt:
honger: behoefte aan voedsel....

Dus als jij behoefte aan voedsel hebt heb je in Nederlandse begrippen gewoon honger, dus tja :rolleyes:.... Die mensen in Afrika hebben gewoon HELE erge honger en wij GEWONE honger

Honger is ook bij ons gewoon van toepassing

De van dale zegt:
honger: behoefte aan voedsel....

Dus als jij behoefte aan voedsel hebt heb je in Nederlandse begrippen gewoon honger, dus tja :rolleyes:.... Die mensen in Afrika hebben gewoon HELE erge honger en wij GEWONE honger

Over honger gesproken, ik ga maar eens wat eten:D

'Trek' gebruiken als term ipv 'honger' is natuurlijk puur een kwestie van etiquette. Kwestie van gewenning: zeg je bewust altijd 'trek' dan klinkt 'honger' in die gevallen wanneer ook 'trek' kan worden gebruikt wellicht wat irritant. Meer niet.

Van een hongergevoel is ook bij trek natuurlijk gewoon sprake, alleen is de mate waarin niet te vergelijken met het gevoel dat men heeft als men dagen of langer niet gegeten heeft. Ach ja, dan heb je het in zo'n geval toch gewoon over 'hele erge honger'? :p

Shit man eet gewoon als je honger hebt!!!
Hoe ga je anders groot worden, bwoy??

Al die regeltjes en wetjes en bhlablabla.

dadels even eten voor het slapen gaan heeft bij mij goed geholpen!!

(een advies van een wijze oude damen)

(mijn overgrootmoeder van 93);)

mvg...mijn overgrootmoeder en ik!!!

Zo zeg, je overgrootmoeder blijft wel lang op. :eek:

Heb er zelf ook last van trouwens, maar dat komt in de vakantieperiode gewoon omdat mijn ritme 3 uur wordt opgeschoven, rond 17u heb ik mijn tweede maaltijd op. :rolleyes:

Zo zeg, je overgrootmoeder blijft wel lang op. :eek:

Heb er zelf ook last van trouwens, maar dat komt in de vakantieperiode gewoon omdat mijn ritme 3 uur wordt opgeschoven, rond 17u heb ik mijn tweede maaltijd op. :rolleyes:

hahah heeft ze mij ooit vertelt doen ik haar erover vertelde dat ik s'nachts honger heb!!!

meestal komt dit probleem voor bij mensen die geen vaste tijden hebben met het eten

Terug
Naar boven