- Waardering
- 6.155
Bedankt he.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar een grof geschat gemiddelde zegt toch helemaal niets?Uiteraard, maar hij wilt een gemiddelde. Dat is een grof geschat gemiddelde![]()
Maar een grof geschat gemiddelde zegt toch helemaal niets?
Als een vent zegt dat grofgeschat zijn d*ck 18 cm is, dan kan het ook 9 zijn... het komt niet helemaal overeen, maar grofgeschat klopt het wel....
Edit, je geeft wel antwoord op z'n vraag 🤣 dat dan weer wel, hij heeft alleen niks aan het antwoord als hij serieus aan z'n voeding/training werkt
Maar een grof geschat gemiddelde zegt toch helemaal niets?
Als een vent zegt dat grofgeschat zijn d*ck 18 cm is, dan kan het ook 9 zijn... het komt niet helemaal overeen, maar grofgeschat klopt het wel....
Edit, je geeft wel antwoord op z'n vraag 🤣 dat dan weer wel, hij heeft alleen niks aan het antwoord als hij serieus aan z'n voeding/training werkt
Als dat avondmaal de enige onbekende is maakt dat geen reet uit.Uiteraard
Gemiddeld 700 kcal obv een standaard maat bord, vol maar niet overvol en obv mijn ervaring.
Met het ene kan dit 300kcal zijn, met het andere 1100 kcal zijn. Gemiddeld 700
Ik zei het vooral omdat ik denk dat hij simpelweg een antwoord wilde hebben en hij niet bij zijn oma gaat afwegen (wat ik ook wel snap). Ik had zoiets in het verleden ook waardoor ik ook een 'grof gemiddelde' nam voor avondeten. Nja ene keer is het iets minder, andere keer iets meer, maar over een gehele week als je de rest vrij stabiel houdt en je op je gewicht let, maakt dat niet een groot verschil.
Hij eet ook 4x per dag havermout dus imho maakt 'avondeten is 70p kcal bij oma' ook niet veel uit![]()
Nee, trek dat namelijk maar verder door naar dat het totale dieet een onbekende is. Dan kan je ook zeggen "je eet wat je eet, je komt niet aan, dus moet je die kcals uppen".Als dat avondmaal de enige onbekende is maakt dat geen reet uit.
In zekere zin klopt dat wel.Nee, trek dat namelijk maar verder door naar dat het totale dieet een onbekende is. Dan kan je ook zeggen "je eet wat je eet, je komt niet aan, dus moet je die kcals uppen".
Maar wel verschillende maaltijden die door een ander worden gemaakt en waarvan wij de hoeveelheid niet weten, dan is de schatting van @Vonk juist, maar in de praktijk dus onbruikbaar.Als je op een maaltijd na wat zicht heb in je kcals
Buiten in de kou is die van mij ook 9cm, maar in bed in vol ornaat (in steiger modus) 2x zo grootMaar een grof geschat gemiddelde zegt toch helemaal niets?
Grof geschat natuurlijk.Buiten in de kou is die van mij ook 9cm, maar in bed in vol ornaat (in steiger modus) 2x zo groot
Denk dat je het uitschreeuwt als ie tussen je billetjes in steekt.
Iets vragen maar er niks mee doen …Ik heb het eens aan de twee bekendste AI-chatbots gevraagd:
"Hoeveel calorieën bevat de gemiddelde warme avondmaaltijd?"
chatGPT: 500 - 1000Bard: 600 - 875Het aantal calorieën in een gemiddelde warme avondmaaltijd kan sterk variëren, afhankelijk van verschillende factoren zoals de samenstelling van de maaltijd, de portiegrootte en de bereidingswijze. Gemiddeld genomen bevatten avondmaaltijden vaak ergens tussen de 500 en 1000 calorieën, maar dit is slechts een ruwe schatting.
Een maaltijd met magere eiwitten, veel groenten en een gematigde hoeveelheid gezonde vetten kan over het algemeen als een gezonde optie worden beschouwd met een gematigd caloriegehalte. Aan de andere kant kunnen maaltijden die rijk zijn aan bewerkte voedingsmiddelen, suikers en verzadigde vetten aanzienlijk meer calorieën bevatten.
Om specifieker te zijn over de calorie-inhoud van een bepaalde maaltijd, is het nuttig om de voedingswaarde-informatie van de gebruikte ingrediënten te raadplegen of gebruik te maken van apps en hulpmiddelen voor voedingsregistratie.De gemiddelde warme avondmaaltijd in Nederland bevat ongeveer 600 tot 875 calorieën. Dit is ongeveer 30 tot 35% van de gemiddelde aanbevolen energiebehoefte per dag voor een volwassene.
De exacte hoeveelheid calorieën in een warme avondmaaltijd hangt af van verschillende factoren, zoals:
Een maaltijd met veel vlees, pasta of rijst is over het algemeen calorierijker dan een maaltijd met veel groenten, fruit of volkorenproducten. Ook het gebruik van sauzen, dressings en snacks kan de calorie-inhoud van een maaltijd aanzienlijk verhogen.
- De hoeveelheid en het type voedsel dat wordt gegeten.
- Het energieverbruik van de persoon die de maaltijd eet.
- De leeftijd, het geslacht en de activiteitsniveau van de persoon die de maaltijd eet.
Voor een gezonde warme avondmaaltijd is het belangrijk om een goede balans te vinden tussen calorieën, voedingsstoffen en vezels. Een goede maaltijd bestaat uit een combinatie van koolhydraten, eiwitten en vetten, evenals voldoende groenten en fruit.
Me vriendin vraagt ook zoveel aan mij, mijn reactie:
Leer mij vrouwen kennen. Ik heb 3 dochters, een vrouw een buurvrouw, moeder, werkster en als slagroom op het ijsje 2 schoondochters. En nog snap ik ze soms niet 🤣Me vriendin vraagt ook zoveel aan mij, mijn reactie:
Heb je 5 kinderen dan, nondeju waar haal je de energieLeer mij vrouwen kennen. Ik heb 3 dochters, een vrouw een buurvrouw, moeder, werkster en als slagroom op het ijsje 2 schoondochters. En nog snap ik ze soms niet 🤣
2 zoons en 3 dochters ja. Af en toe naar stroomhuisje ff opladen 🤣Heb je 5 kinderen dan, nondeju waar haal je de energie
Ik heb het eens aan de twee bekendste AI-chatbots gevraagd:
"Hoeveel calorieën bevat de gemiddelde warme avondmaaltijd?"
chatGPT: 500 - 1000Bard: 600 - 875Het aantal calorieën in een gemiddelde warme avondmaaltijd kan sterk variëren, afhankelijk van verschillende factoren zoals de samenstelling van de maaltijd, de portiegrootte en de bereidingswijze. Gemiddeld genomen bevatten avondmaaltijden vaak ergens tussen de 500 en 1000 calorieën, maar dit is slechts een ruwe schatting.
Een maaltijd met magere eiwitten, veel groenten en een gematigde hoeveelheid gezonde vetten kan over het algemeen als een gezonde optie worden beschouwd met een gematigd caloriegehalte. Aan de andere kant kunnen maaltijden die rijk zijn aan bewerkte voedingsmiddelen, suikers en verzadigde vetten aanzienlijk meer calorieën bevatten.
Om specifieker te zijn over de calorie-inhoud van een bepaalde maaltijd, is het nuttig om de voedingswaarde-informatie van de gebruikte ingrediënten te raadplegen of gebruik te maken van apps en hulpmiddelen voor voedingsregistratie.De gemiddelde warme avondmaaltijd in Nederland bevat ongeveer 600 tot 875 calorieën. Dit is ongeveer 30 tot 35% van de gemiddelde aanbevolen energiebehoefte per dag voor een volwassene.
De exacte hoeveelheid calorieën in een warme avondmaaltijd hangt af van verschillende factoren, zoals:
Een maaltijd met veel vlees, pasta of rijst is over het algemeen calorierijker dan een maaltijd met veel groenten, fruit of volkorenproducten. Ook het gebruik van sauzen, dressings en snacks kan de calorie-inhoud van een maaltijd aanzienlijk verhogen.
- De hoeveelheid en het type voedsel dat wordt gegeten.
- Het energieverbruik van de persoon die de maaltijd eet.
- De leeftijd, het geslacht en de activiteitsniveau van de persoon die de maaltijd eet.
Voor een gezonde warme avondmaaltijd is het belangrijk om een goede balans te vinden tussen calorieën, voedingsstoffen en vezels. Een goede maaltijd bestaat uit een combinatie van koolhydraten, eiwitten en vetten, evenals voldoende groenten en fruit.
Wel netjes, 14kg aangekomen. Wil je verder bouwen?Blijkbaar staan mijn oude gegevens er nog in? Weeg inmiddels 75kg