MuscleMeat

hoofdpijn

stephen

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik heb nu al een week verschrikkelijk pijnlijke hoofdpijn,niet constant maar af en toe korte hevige steken. Ben naar de dokter geweest en die kan niets vinden. Hij denkt aan een ontsteking van de oog zenuw.Zelfs na een hele dag neurofen slikken is het er nog en aangezien ik anders nóóit last heb van hoofdpijn maak ik me toch wel wat zorgen. Oke, dit heeft niets met dit forum te maken zou je denken, maar ik ben nu ongeveer een kleine maand gestopt met een kuur, vandaar. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben? Tis misschien ver gezocht maar tis wel toevallig vind ik.

Is helemaal niet ver gezocht.. Hoofdpijn is een van de bijwerkingen van gebruik van!
En dat het komt nadat je gekuurd heb is ook niet raar..
Ontsteking aan de oog zenuw? die artsen zeggen vanalles als ze iets niet weten.

5 kenmerkingen van een ontsteking :
Pijn - dat heb jij
Roodheid - weet je niet
Zwelling - weet je niet
Warmte - .......?
Storing in de functie - je kan aan beide ogen nog zien!

• Topic Starter Topic Starter
idd, aan mijn oog zelf is niets mis, maar het is voornamelijk achter m'n rechts oog. Maar harde muziek enzo doet me niks,maar als de pijn er is en ik nies of hoest, dan kan ik beter effe gaan zitten...

mischien vitamis tekort toen ik met een kuur bezig was en als ik teweinig vitamis nam kreeg ik barstende koppijn paar vitamin tabs deed toen wonderen bij me

nee, slik multi vit.

Heb je je bloeddruk al eens op laten meten?

yep, da heeft de dokter ook gedaan, alles io. Ik heb dus anders totaal nergens last van, niet ziek geweest of zo,... Die kerel sprak al van een scan als het ni beterde. Hoor ik ni graag zeggen.

Als ik hoofdpijn heb dan is dat voor mij een signaal dat mijn lichaam afgeeft dat ik rustig aan moet gaan doen.

Pijnstillers slikken helpt niet tegen de oorzaak van je hoofdpijn..maar nemen inderdaad de pijn weg of het is minder erg...

Ikzelf slik zelden pijnstillers omdat je dan je grens niet voeld... beter vind ik zelf even rustig aan doen tot de pijn weg is...

mwa, als ik da fotoke zie is die hoofdpijn al heel wa beter ( slijm slijm)

ik heb al kilo's pijnstillers geslikt in m'n leve.Heb 7 jaar gelede 2 ruggewervels gebroken en m'n enkel verbrijzeld, had er geregeld last van.Maar ik mag ni klagen he,voor tzelfde geld had ik reuze armen (van m'n kar voort te duwen). Maar vanaf ik beginnen trainen ben heb ik er zo goe als geen last meer van.

He zo een bijwerking kunnen zijn van een te hoge hoeveelheid oestrogenen en cortisonenin je lichaam op het moment. Deze worden gedurende een hele kuur onderdrukt en kunnen na het stoppen de overhand krijgen. Je zou je eigen test niveau mischien een beetje op kunnen krikken om het weer een beetje in verhouding te krijgen.

(tis maar een theorie natuurlijk)

clomid?

ja bijvoorbeeld, kwaad kan het niet

zelfde dosis als nakuur?

ja dat moet voldoende zijn

zullen we direct eens proberen zie. THX

Toevallig dbol gebruikt? Kreeg ik knetterende hoofdpijn van.

nee, deca/ winny/clen

Dan is het de Clen 100%.

Maar Clenbuterol geeft die hoofdpijn vooral tijdens gebruik.

toen ik last kreeg was ik 4 dagen gestopt met die clen

Terug
Naar boven