XXL Nutrition

Kuur gestart = bloeddruk schommeling

Bezoekers in dit topic

dat moet je zeker doen!
is/was dose verlagen geen optie?

De Tura heb ik volledig opzij gezet omdat die me zeer opfokt

Normaal zou ik gisteren mijn 2 prik nemen maar had beslist om 1 dag te wachten en zien wat mijn lichaam zegt.

Wilde vandaag dus 200 deca en 250 of 300mg test e prikken MAAR !

Had vandaag niet veel last van hartkloppingen tot vanmiddag .
Weer het zelfde. Weer zo een drukkend gevoel, steek in de ribben die meermaals terugkwam gedurende 5 minuten en zo zeker 3 keer tot nu toe .
 
De Tura heb ik volledig opzij gezet omdat die me zeer opfokt

Normaal zou ik gisteren mijn 2 prik nemen maar had beslist om 1 dag te wachten en zien wat mijn lichaam zegt.

Wilde vandaag dus 200 deca en 250 of 300mg test e prikken MAAR !

Had vandaag niet veel last van hartkloppingen tot vanmiddag .
Weer het zelfde. Weer zo een drukkend gevoel, steek in de ribben die meermaals terugkwam gedurende 5 minuten en zo zeker 3 keer tot nu toe .

Nu we toch bezig zijn over pijntjes

Heb ook sinds de eerste prik pijn in mijn onderrug net boven mijn linker bil (niet de injecteer plaats neen)

Nier ? Geen idee wat het Is
 
volgens mij heb je wat last van placebo pijntjes omdat het je eerste kuur is.

*daar bedoel ik mee dat je het allemaal nog wat spannend vind.
 
Al gedacht aan enkel test te runnen? Zou even wachten tot je geen last meer hebt van die pijntjes en het dan nogmaals proberen maar dan test only.
 
volgens mij heb je wat last van placebo pijntjes omdat het je eerste kuur is.

*daar bedoel ik mee dat je het allemaal nog wat spannend vind.

Een beetje aanstellerij dus :P

--> Gewoon man the fuck up.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Wel een duur prikje geweest zo
 
Aanstellerij , placebo , of wat dan ook ik zit er mee en niemand anders ;)

Ik vind het idd spannend , zoals iedereen zijn eerste .. maar moet spannend dan zo vermoeiend en weird zijn?

Ben ik daarom een pussy ? Naar mijn mening niet ? Als er volgens mij iets niet klopt dan doe ik het niet



Natuurlijk kan ik verder doen waarom niet, Het kan allemaal maar wat als ..? Dan Ist voor spijt te laat.

En over duur prikje gesproken ?

Ik denk niet dat een paar prikjes meer waard zijn dan een leven.


Hoe lullig en pussy het ook overkomt ik stop ermee , train naturel verder ,luister naar mijn lichaam en zie of ik later in de toekomst misschien een test only doe.

Bedankt voor de tips en de moeite :)


Succes met het Gainen

Peace !
 
Al gedacht aan enkel test te runnen? Zou even wachten tot je geen last meer hebt van die pijntjes en het dan nogmaals proberen maar dan test only.


Dat zal ik zeker overwegen , gezondheid op de eerste plaats uiteraard !
 
Ik lees een heel verhaal, maar nou eigenlijk niets over die schommelende bloeddruk lees.
Ik lees alleen steeds een meting van 111/64, daar is niets mis mee.
 
Bedoelde het niet onaardig voel je niet zo aangevallen.

Roid rage na 1 prik? Wel goeie gear dan.

Anyway een post geleden adviseerde ik je ook al van nok er dan gewoon mee als je er niet goed en happy bij voelt. Daar is niks mis mee het gaat idd om je eigen lichaam en jij bepaald.

Ik bedoel alleen als een joke duur prikje omdat je zegt het is je 1e kuur.

Gear
Nakuur
Hcg
Spuiten
Naalden

Als je dat allemaal heb aangeschaft en 1 prik zet
Dan was het toch een relatief duur prikje.

Verder nogmaals ik vind het goed dat je kiest voor safety en stopt.

Succes anyway
 
Ik lees een heel verhaal, maar nou eigenlijk niets over die schommelende bloeddruk lees.
Ik lees alleen steeds een meting van 111/64, daar is niets mis mee.
sowieso zijn die losse metingen niet betrouwbaar. wil je een echt goede meting laat je een 24 uurs meting doen bij de huisarts.
 
Beste leden

Ben vorige zondag gestart met mijn eerste kuur

1-8 deca 200mg
1-10 test e 500 mg
1-4 turinabol 40mg


Zondag ochtend gestart, eerst prikje viel allemaal wel mee. Zoals gewoonlijk gaan trainen ging redelijk goed hartslag was iets hoger als gewoonlijk

Zondag heb ik nog goed geslapen .

Maandag had ik last van een hoge hartslag dachtdat het vrij normaal Is dus heb ik het zo gelaten. Zeer slecht geslapen vaak wakker geworden , ook enorme buikkrampen gehad.



Dinsdag barstende hoofdpijn gehad , wss door het zeer warm weer. buikkrampen hielden aan dus na werk gewoon naar dokter gegaan en een vaststelling dat ik buikgriep heb opgelopen met begin van mijn kuur... Alweer zeer slecht geslapen Enorm opgefokt gevoel heel de dag door

Woensdag hetzelfde als dinsdag , woensdagavond was mijn hartslag in rust 110 ..
Werd zot kon niet slapen voelde mijn hart tot in mijn keel . Pijn op borst kon me niet rustig houden.
Ben maar naar spoed gereden heb onderzoekje gedaan van hart bloed laten trekken alles was inorde. Dus maar doodmoe naar huis gegaan .
Het zeer opgefokt gevoel kwam door de turinabol veronderstel ik.

Ik weet het dom om opeens 3 middelen te nemen maarja. Voor spijt was het al te laat

Donderdag de Tura niet meer genomen . Hartslag was al rustiger nog steeds aan de hoge kant maar in rust ging hy niet over de 85.. Vroeger gedaan met werken , Paar uurtjes gaan bijslapen, Nog steeds last van buikkrampen.

Vrijdag ging alles redelijk goed . Wat hoger hartslag met momenten ..maar was ok

Heb vrijdag een bloeddrukmeter aangekocht en het toestel heeft aangegeven dat mijn hart onregelmatig klopt, mijn bloeddruk was ook aan de hoge kant



Heb ook soms steken hier en daar maar de onderzoek wees uit dat alles ok is . Dus zou niet weten hoe het komt.

Zaterdag niet veel last meer gehad van de buikgriep. Hartslag zoals Laaste dagen hoger

Vandaag (Zondag) hartslag gemeten was rond 70/80 en bloeddruk was 62-64 / 111

Vind dat wel wat aan de lage kant

Had tijdens trainen wat steek gevoel op borst en de dag door ook niet constant maar af en toe

Nu vraag ik af hoe het komt. : IK drink voldoende heel de dag door., eet praktisch geen suiker(Let er enorm op)
En zout gebruik ik niet.

Eerst de hoge hartslag en bloeddruk en nu opeens een wat te lage bloeddruk..?

Zou vandaag normaal gezien weer een prikie moeten nemen maar heb geen idee wat ik moet aanvangen Met het onregelmatig kloppen van m'n hart en de bloeddruk waardes.
Dus heb ik het voor vandaag achterwegen gelaten ..

Zijn dat normale reacties van mijn lichaam op de middelen of moet ik me eerder zorgen maken en goed nadenken of het wel verder kan..

Heb gedacht om mss eens de test van 500mg naar 250mg of 300mg brengen en eens zien wat dat levert.

De turinabol gebruik ik niet meer en ga hem ook niet meer gebruiken aangezien mijn hart zot doet na Tura.. voor mij een enorme opfokker...

Heeft iemand die ooit meegemaakt ? Ervaring ?

Alvast bedankt voor de hulp

Hoop op serieuze reacties.


Grtz Adrian
Iemand een samenvatting?
 
"gevoel van doodgaan, ik kap er mee"

D
Bedoelde het niet onaardig voel je niet zo aangevallen.

Roid rage na 1 prik? Wel goeie gear dan.

Anyway een post geleden adviseerde ik je ook al van nok er dan gewoon mee als je er niet goed en happy bij voelt. Daar is niks mis mee het gaat idd om je eigen lichaam en jij bepaald.

Ik bedoel alleen als een joke duur prikje omdat je zegt het is je 1e kuur.

Gear
Nakuur
Hcg
Spuiten
Naalden

Als je dat allemaal heb aangeschaft en 1 prik zet
Dan was het toch een relatief duur prikje.

Verder nogmaals ik vind het goed dat je kiest voor safety en stopt.

Succes anyway


Als je het zo bekijkt dan Is het idd een zeer duur prikje .
 
Back
Naar boven