Fitness Seller

Hoogste proteinegehalte eiwitreep

Bezoekers in dit topic

StealxX_

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 feb 2020
Berichten
612
Waardering
432
Lengte
1m76
Massa
70kg
Vetpercentage
16%
Ben opzoek naar proteinerepen met veel eiwitgehalte! Kan iemand helpenn?
 
Hoogstwaarschijnlijk niet.
 
te lui om zelf repen met elkaar te vergelijken?
 
Je moet toch aankomen. Stop 10 eiwitrepen in je mond en je hebt genoeg eiwitten en calorieën.

Opgelost. Jij je eiwitreep, wij geen eiwitreep topic meer
 
Meeste eiwit? Per gram? Per reep? Per euro? Per kcal? En waarom per se een reep? En hoe belangrijk vind je smaak? Hoe ziet je dieet er verder uit?

Als je dat niet weet kunnen we je niet helpen. En als je het wel weet, dan hoeven we je niet te helpen.

Daarom is dit topic onzin.
 
O.K., laat ik vandaag dan ook nog een zinnige bijdrage leveren, want we zitten niet alleen maar op DBB om lekker te rellen:

https://fitguide.nl/supplementen/eiwit-repen/
De macro's staan er netjes bij voor elke reep.

p.s. het artikel is wel van september 2018 zie ik nu pas, dus ik weet niet of alle repen nog verkrijgbaar zijn of dat de samenstelling inmiddels is gewijzigd...
 
O.K., laat ik vandaag dan ook nog een zinnige bijdrage leveren, want we zitten niet alleen maar op DBB om lekker te rellen:

https://fitguide.nl/supplementen/eiwit-repen/
De macro's staan er netjes bij voor elke reep.

p.s. het artikel is wel van september 2018 zie ik nu pas, dus ik weet niet of alle repen nog verkrijgbaar zijn of dat de samenstelling inmiddels is gewijzigd...
143399998_4321827507834060_6556859349249174831_n.jpg
 
Ik denk dat deze knul eerder geholpen is met fatsoenlijk eten dan eiwitrepen die hem zijn maandsalaris kosten :)
TS is 14... met een vakkenvullers maandsalaris kom je ook niet zo ver... :o
 
TS is 14... met een vakkenvullers maandsalaris kom je ook niet zo ver... :o
Precies, dat uurloon is om te janken. Die verdient in een maand tijd waarschijnlijk net genoeg geld om 1 doos eiwitrepen te halen
 
Ik denk dat deze knul eerder geholpen is met fatsoenlijk eten dan eiwitrepen die hem zijn maandsalaris kosten :)
Als je niks zinnigs te zeggen heb hui gwn je muil dan! Je staat jezelf voor lul te zetten
 
Back
Naar boven