joeymassino
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 79kg
Heey goeiedag, Ik ben het afgelopen jaar zonder dat ik echt weet hoe ik het gedaan heb. 37 kg kwijt geraakt.
Ik denk dat het kwam vanwege me werk. Alleen nu ik 100 kg weeg heb ik nog steeds veel vet bij me buik en dijen.
Mijn nr 1 prioriteit is afvallen en een strakker lichaam te krijgen. Wanneer ik dat behaald heb wil ik spieren gaan kweken. Alleen nu loop ik vast ik eet normaal en ik sport 3 x in de week drink alleen water alleen ik val niet meer af.
Ochtend ( Ontbijt )
250 gr magere kwark met 50 gr havermout
Tussendoor Banaan
Middag ( Lunch )
250 gr magere kwark Avond
( Dinner )
Is verschillend maar voornamelijk kipfilet
Dit is mijn voeding het is weinig klopt, alleen ben bang dat als ik wat meer ga eten ik aan kom. Hebben jullie misschien wat aanpassingen voor me in me voedingschema?
Ik doe 4x cardio fietsen in de week en dat 20 min voor de rest kracht veel herhalingen.
Misschien een idee om van die 20 min cardio 45 te maken ?
Ik denk dat het kwam vanwege me werk. Alleen nu ik 100 kg weeg heb ik nog steeds veel vet bij me buik en dijen.
Mijn nr 1 prioriteit is afvallen en een strakker lichaam te krijgen. Wanneer ik dat behaald heb wil ik spieren gaan kweken. Alleen nu loop ik vast ik eet normaal en ik sport 3 x in de week drink alleen water alleen ik val niet meer af.
Ochtend ( Ontbijt )
250 gr magere kwark met 50 gr havermout
Tussendoor Banaan
Middag ( Lunch )
250 gr magere kwark Avond
( Dinner )
Is verschillend maar voornamelijk kipfilet
Dit is mijn voeding het is weinig klopt, alleen ben bang dat als ik wat meer ga eten ik aan kom. Hebben jullie misschien wat aanpassingen voor me in me voedingschema?
Ik doe 4x cardio fietsen in de week en dat 20 min voor de rest kracht veel herhalingen.
Misschien een idee om van die 20 min cardio 45 te maken ?