AndroidHealthClinic

Hoort dit nou eenmaal bij liften en bodybuilding?

Dayuum

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Train nu zo'n 6 maanden en ik ben zeer tevreden met de gains die ik heb gemaakt maar in ruil daarvoor heb ik wel puisten op mijn borst en rug gekregen en striae vooral boven mijn oksels. Is hier wat aan te doen? Ik drink veel water en neem 50mg Zinc per dag. Ik hoor dat de zon(nebank) ook wel nog is wil helpen klopt dat?

Puisten kunnen aan je voeding liggen, zoek dat eens op anders..

Striae mja de een heeft er last van de ander minder, zonnebank werkt wel wat voor puistjes imo heb ook wel nog wat puistjes maar minder dan als ik niet zonnebank.

Voor die strae kan ik je niet helpen..

• Topic Starter Topic Starter
Zal vast aan het hoge gehalte zuivelproducten in mijn voeding liggen maar macros halen zonder zuivel is erg lastig

Kan zijn, je kan toch ook biefstuk, vis, eieren, kip, noten, noem maar op genoeg eiwitbronnen waarvoor je niet teveel zuivel moet consumeren..

Train nu zo'n 6 maanden en ik ben zeer tevreden met de gains die ik heb gemaakt maar in ruil daarvoor heb ik wel puisten op mijn borst en rug gekregen en striae vooral boven mijn oksels. Is hier wat aan te doen? Ik drink veel water en neem 50mg Zinc per dag. Ik hoor dat de zon(nebank) ook wel nog is wil helpen klopt dat?

striae ?

Nee niks aan te doen als je ze hebt.

Je kunt het voorkomen door minder hard te groeien (en de huid goed soepel houden). Hoeveel kilo ben je zwaarder geworden in die 6 maanden ?

En van zonnebanken droogt je huid je uit, veroudert de huid (en krijg je kanker).

striae ?

Je kunt het voorkomen door minder hard te groeien (en de huid goed soepel houden). Hoeveel kilo ben je zwaarder geworden in die 6 maanden ?

En van zonnebanken droogt je huid je uit, veroudert de huid (en krijg je kanker).

article-0-156C052E000005DC-894_634x419.jpg

Beetje zonnebank kan toch geen kwaad :D .

Striae goed insmeren met creme, ze wonder vanzelf minder zichtbaar.

ok, nog 1 dingetje misschien .. doe geen diepe flies.... (lijkt me ... hele grote stretch... jeweetwel...)

Ik heb ook overal striemen, op ten duur worden ze wel een beetje de kleur van je huid... Zijn genoeg bodybuilders met striemen ;)

• Topic Starter Topic Starter
striae ?

een halve kilo per week en soms wat meer vooral in het begin. dus totaal van 78 naar 90. Mijn benen zijn het hardste gegroeit maar daar is geen striae te ontdekken. Snap eigelijk niet waarom het boven mijn oksels zit en niet bij mijn buik

Is daar serieus verband tussen?

serieus? anders kan mijn striae daar ook wel van komen

Ik weet het niet zeker, maar ik kreeg er zelf in het begin ook een beetje last van en toen ik die flies niet meer deed (omdat ik een blessure aan de aanhechtingen kreeg) heb ik er verder nooit last van gehad... Kan toeval zijn, maar het kan geen kwaad om er eens even bij stil te staan. Zeker omdat het zo vaak op die plaats zit.

kijk idd eens naar voeding :) voor je puistjes

striae:
onderhuidse bindweefsels gescheurd en dit hersteld niet meer. je kan bio oil van kruidvat proberen. dat maakt de striemen wat lichter. uiteindelijk gebeurt dat ook zonder oil doordat er nieuw bindweefsel wordt aangemaakt maar het gaat niet meer weg en je zult altijd lichte strepen blijven zien.
voorkomen kan je ook niet.. ja stoppen met groeien:D

50 mg zink is echt teveel, kun je een kopergebrek van krijgen.

Ik vind het altijd prachtig om weer een nieuwe streep striae te zien. Weet je weer dat je goed bezig bent. Keep up the good work ;).

Terug
Naar boven