Fitness Seller

Hotmail gehacked

wouter86

Cool Novice
Waardering
1
Ik vrees dat mijn hotmailaccount gehacked is. Normaal gezien log ik automatisch op mijn msn/hotmail in maar dat is nu blijkbaar niet meer mogelijk.
Hij geeft een foutmelding. Mijn geheime vraag weet ik jammer genoeg niet weer, de vraag is wat de favoriete film van mijn vader is.. Heb er jammer genoeg geen idee van.
Nu heb ik op internet wat rond gezocht en gevonden dat je een mail best naar hotmail kan sturen om je probleem uit te leggen.

Weet iemand welk e-mailadres dit is?

Je hebt wss een virus... of een k*t wachtwoord

Toen de mijne gehacked was deed ik het via het hotmail adres van een vriend.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt wss een virus... of een k*t wachtwoord

Aan het wachtwoord zal het zeker niet liggen.
Een virus zou ik ook betwijfelen, heb een redelijk goede virusscanner en ik bezoek geen ongure sites met deze pc. Met een andere uiteraard wel:D

heeft je vader em niet gehacked?

je hebt ook geen humor. maar als je de film niet weet kan je toch vragen?

Sorry man,ben wat hevig ;) Maar via mijn hotmail kan je ook naar mijn paypal..
Het probleem is dat die account al verschillende jaren oud is, een tien jaar..
Ik heb toen wrs ook in een kinderachtige bui bij één of ander land Burkina Faso of Turkmenistan of weet ik wat genomen. In ieder geval niet het juiste land.
Nu begin ik meer en meer te denken dat iemand die mij ontzettend goed kent mij een flinke loer wilt draaien.
Maar dan moet je EN het land EN mijn vader zijn lievelingsfilm kennen.
Ik zou echt niet weten hoe ik een virus zou kunnen hebben binnen gehaald, zit op geen vettige sites, krijg alleen de laatste tijd wel geregeld spammails van mensen die ik ken om een nieuwe iphone te kopen.
Hoop ergens nog steeds op een storing bij hotmail, maar ik vrees ervoor..
Ik vind ook nergens een e-mailadres van hotmail dat ik kan contacteren voor dergelijke probleemgevallen.

Grote kans dat dat wachtwoord gewoon op je computer staat. Iemand die op je PC is geweest of iemand met een trojan kan er zo bijkomen meestal.

Hacken? Iemand heeft gewoon je wachtwoord zitten veranderen dus.. :o

Heb je automatisch aanmelden (voor msn) aanstaan op je pc?

Als je dat nog werkend krijgt is er een tooltje om je pass terug te halen.

Anders heeft gewoon iemand je pass veranderd.

Je moet hotmail een mailtje sturen. Zij mailen dan terug met een aantal vragen, wie je vrienden in je lijst zijn, laatste emails die je nog herinnert, wat je oude wachtwoord was etc. Aan de hand van die info weten ze of de account echt van jou is, en krijg je een nieuw wachtwoord. Heb het pas ook moeten doen. Succes.

Je moet hotmail een mailtje sturen. Zij mailen dan terug met een aantal vragen, wie je vrienden in je lijst zijn, laatste emails die je nog herinnert, wat je oude wachtwoord was etc. Aan de hand van die info weten ze of de account echt van jou is, en krijg je een nieuw wachtwoord. Heb het pas ook moeten doen. Succes.

Heb ik net gedaan ;) Ik hoop dat ik snel reactie krijg.

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

Heb je automatisch aanmelden (voor msn) aanstaan op je pc?

Als je dat nog werkend krijgt is er een tooltje om je pass terug te halen.

Anders heeft gewoon iemand je pass veranderd.

Ja, heb mijn msn op automatisch aanmelden staan, daarmee dat ik het zo raar vond dat ik niet meer kon aanmelden. Welk programma is dat? ;)

Tip: stap over op gmail.

+1

en het zou goed kunnen dat je een keylogger op je PC hebt.
Dat is zeg maar een soort programma dat zoals de naam al zegt: je keys logged.
Het houdt bij wat je intypt en waar etc.
En de persoon die jou geinfecteerd heeft met die keylogger kan blij alles zien wat je intypt, inclusief wachtwoorden.

Dus voordat je je wachtwoord veranderd en je account terug vraagt zou ik als ik jou was eerst even een virus/spyware scan draaien om te kijken of daar het probleem ligt, anders ben je zo weer terug bij af.

Terug
Naar boven