Fitness Seller

Hotmail gehacked

Vind het wel vreemd,dat je vaak een reclame link krijgt over de 1e tekst die je mailt.

Bij: Hoi ma we hebben een puppy.........................
en dan krijg je een link over puppy-trainers etc.

Dat is niet raar, dat komt omdat advertenties gebaseerd zijn op de tekst van de website.

ik heb volgens mij het zelfde, maar ik kan nergens vinden wat het email is van hotmail, naar welk emailadres heb jij het gestuurd?

Altijd wel leuk hoe mensen de term 'hacken' gebruiken , denk dat velen niet eens weten wat 'hackers' zijn of doen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hacken

Met mailadressen is het vaak een bekende, fakewebsite of e-mail of gewoon een simpel wachtwoord.

• Topic Starter Topic Starter
Als het een bekende is hangt hij/zij ;)

Heb ondertussen een hoop ip-adressen bij mijn logoverzicht gevonden op mijn rapidshareaccount. Ga deze doormailen naar Rapidshare in de hoop dat zij hier iets mee kunnen doen.

Als het een bekende is hangt hij/zij ;)

Heb ondertussen een hoop ip-adressen bij mijn logoverzicht gevonden op mijn rapidshareaccount. Ga deze doormailen naar Rapidshare in de hoop dat zij hier iets mee kunnen doen.
Wel eens van proxy chaining gehoord...? :wave::)

• Topic Starter Topic Starter
Wel eens van proxy chaining gehoord...? :wave::)

Nee, ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord ;)
Ik dacht dat het internet nooit anoniem was. En dat je ip-adres eigenlijk je handtekening is dat je achterlaat.
In ieder geval heb ik 5 ip-adressen, 3 van de vijf zijn hetzelfde.
Deze heb ik al doorgegeven aan e-cops die op hun beurt het gingen doorspelen aan de bevoegde instanties.

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

ik heb hier zo lang naar gezocht en ik kan het nog steeds niet vinden???
maar enfin bedankt ben benieuwd of ik straks weer bij mail kan

Wat bedoel je? Werkt de link niet?
Is een formulier met vragen dat je moet invullen om te bewijzen dat jij de rechtmatige eigenaar van je account bent. hopelijk heb je hem idd snel terug ;)

Terug
Naar boven