- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Wat een onzin. Als er 1 bedrijf is dat niet aan dat soort praktijken doet is het wel Google.
Niks is zeker.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een onzin. Als er 1 bedrijf is dat niet aan dat soort praktijken doet is het wel Google.
Tuurlijk wel. Google doet zoiets niet, klaar.

Omdat Google een reputatie hoog te houden heeft natuurlijk, wat een vraag.haha en toch is het zo, zal ff kijke of ik het kan vinden.
waarom zou google dat niet kunnen doen btw?![]()
haha en toch is het zo, zal ff kijke of ik het kan vinden.
waarom zou google dat niet kunnen doen btw?![]()

Dit is alvast iets totaal anders. Je krijgt met die technologie meer bruikbare reclame in beeld ipv reclame waar je niets mee kan. Dat is alleen een voordeel voor jou als gebruiker van gmail. Natuurlijk zijn er altijd mensen die overal schending van privacy in zien, maar ik persoonlijk heb met deze technologie geen probleem. De mails worden door niemand gelezen, alleen door computers gescand die op basis van de inhoud jou betere advertenties tonen.volgens mij was het dit, weet niet meer zeker:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/40478
daarin staat dat ze mails scannen. ik mis nog een ouder artikel maar die kan ik niet vinden.

Kerel heeft potverdomme mijn rapidshare veranderd.
Ik heb bij mijn weten echt nergens anders mijn paswoord in gegeven.
En dat antwoord van hotmail blijft maar duren. Ik vrees voor het ergste.
Als ze bij Hotmail dat wachtwoord aan hem bezorgd hebben via e-mail, dan kan ik alleen concluderen: MS, shame on you. WW zouden alleen via geautomatiseerde processen mogen verstuurt worden en nooit naar een ander e-mailadres dan dat van de accounthouder zelf.Kerel heeft potverdomme mijn rapidshare veranderd.
Ik heb bij mijn weten echt nergens anders mijn paswoord in gegeven.
En dat antwoord van hotmail blijft maar duren. Ik vrees voor het ergste.
True.Wat een onzin. Als er 1 bedrijf is dat niet aan dat soort praktijken doet is het wel Google.
Zou dat komen omdat hotmail onveiliger is? Of omdat er 100x zoveel hotmail als gmail accounts zijn.Ben net klacht gaan indienen bij de politie.
Heb via mijn geheime vraag van paypal mijn kaart kunnen laten schrappen.
Op het rekeningoverzicht was er trouwens niets te vinden, laatste keer dat mijn profiel bezocht werd was 17 juli. Ik hoop dus dat er geen betalingen zijn gebeurd.
Morgen wordt mijn hotmailaccount geblokkeerd. Al is de vogel uiteraard al negen van de tien kansen gaan vliegen.
Wees er idd maar zeker van dat ik ga overschakelen op gmail. Bij de politie beweerden ze dat er voortdurend hotmailaccounts worden gekraakt.
Hebben jullie er trouwens enig idee van of de dader ooit gevonden kan worden?
Want diefstal van identiteit, inbreuk op de wet van privacy kan toch al wel tellen.
En eigenlijk is het gebruiken van mijn rapidshareaccount ook gewoon zuivere diefstal.
Zou dat komen omdat hotmail onveiliger is? Of omdat er 100x zoveel hotmail als gmail accounts zijn.
Als je hotmail gekraakt wordt ligt dat er gewoon aan dat je een makkelijk te raden wachtwoord/geheime vraag hebt.
Heeft iemand er baat bij jouw hotmail te hacken? Lijkt me niet toch?
Lijkt me niet het werk van professionele hackers, maar eerder van iemand die jou simpelweg niet mag. En misschien heeft ie jouw wachtwoord wel gewoon afgekeken, of met behulp van een keylogger inderdaad.