XXL Nutrition

Hotmail gehackt net voor aankoop

• Topic Starter Topic Starter

Jep

de verkoop(st)er is een zekere Miranda.
er staat ook een telefoon nummer bij, zou je even naar kunnen bellen natuurlijk.
meer kun je er eigenlijk niet over vinden

Ja en de andere is Tineke Sangers.
Haar fb kan je vinden maar meer ook niet.

---------- Post toegevoegd Wed 14 Mar 2012 om 16:51 ----------

de verkoop(st)er is een zekere Miranda.
er staat ook een telefoon nummer bij, zou je even naar kunnen bellen natuurlijk.
meer kun je er eigenlijk niet over vinden.

ik snap je uitleg in het begin ook niet helemaal. dus je hebt ze 1x mail gestuurd en dan mail afgesloten en daarna wou je mail opstarten en het lukte niet meer?

Nee ik heb al 3 dagen contact met de verkopers.
Ik had ze beiden gezegd dat ik vandaag zou betalen, ik zette mijn hotmail vandaag al ingelogd om een berichtje te sturen van zodra ik betaald had, maar dit lukte niet...

Nee ik heb al 3 dagen contact met de verkopers.
Ik had ze beiden gezegd dat ik vandaag zou betalen, ik zette mijn hotmail vandaag al ingelogd om een berichtje te sturen van zodra ik betaald had, maar dit lukte niet...

normaal kun je van enkel wat mails te krijgen (zonder bijlagen te openen en op links in de mails te klikken) weinig tot niets van virussen/keyloggers o.i.d. binnen krijgen.

normaal kun je van enkel wat mails te krijgen (zonder bijlagen te openen en op links in de mails te klikken) weinig tot niets van virussen/keyloggers o.i.d. binnen krijgen.

Nja ik zal kijken naar de resultaten v/d scan.
Als dat niks is zal ik even bellen naar die ene Miranda, en op facebook met de andere praten. Dan zal ik wel weten of het serieus is of niet zeker.

Nja ik zal kijken naar de resultaten v/d scan.
Als dat niks is zal ik even bellen naar die ene Miranda, en op facebook met de andere praten. Dan zal ik wel weten of het serieus is of niet zeker.

of het serieus is of niet weet ik niet, maar ik ben 100% dat die 2 mensen niets met je hotmail probleem te maken hebben als je geen bijlagen geopend hebt of op links geklikt hebt van hun.

of het serieus is of niet weet ik niet, maar ik ben 100% dat die 2 mensen niets met je hotmail probleem te maken hebben als je geen bijlagen geopend hebt of op links geklikt hebt van hun.

Nope geen links/bijlagen geopend.
En scan geeft na 20min nogsteeds niks aan.

Ik ben ook niet iemand die op alle links klikt of alles download. Dus hopelijk is het hotmail die wat raar deed.

Nope geen links/bijlagen geopend.
En scan geeft na 20min nogsteeds niks aan.

Ik ben ook niet iemand die op alle links klikt of alles download. Dus hopelijk is het hotmail die wat raar deed.

ik hoop het ook voor jouw, zou maar sneu zijn moest er kwaad opzet bij zitten.
hopelijk krijg je ook beide hemdjes toegestuurd :)

Terug
Naar boven