AndroidHealthClinic

houdbaarheid ampuls

hardbody

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
101kg
Vetpercentage
7%
kan het gebruik van een ampul waarvan de houdbaarheidsdatum ietsje verstreken is kwaad,ik heb nog wat ampuls primobolan thuisliggen 5 maanden over de houdbaarheidsdatum,is dat nog te gebruiken of zal ik ze meteen weggooien?ik heb ze wel in een donkere plek bewaard

hardbody zei:
kan het gebruik van een ampul waarvan de houdbaarheidsdatum ietsje verstreken is kwaad,ik heb nog wat ampuls primobolan thuisliggen 5 maanden over de houdbaarheidsdatum,is dat nog te gebruiken of zal ik ze meteen weggooien?ik heb ze wel in een donkere plek bewaard

Ik kan je er geen advies in geven maar wel een verhaal van een maatje van me. Die nam testo's van 3 jaar over datum en hij ging er als een beest op maar wat jij moet doen???

• Topic Starter Topic Starter
dus,ik kan ze nog wel veilig gebruiken denk ik,het blijf toch allemaal steriel in zo een ampul toch

ik weet dat deca wel een behoorlijke tijd na verstrijken van de datum te gebruiken is.

denk dat enkel de werking ervan minder zal zijn, is meestal bij vloeibare medicijnen :rolleyes: zo..... het zal niet echt kwaad kunnen neem ik aan.

zou het niet doen het is wel je lijf waar je mee speel koop gewoon nieuwe ampulles vials

Gewoon erin raggen....er kan niks bijkomen aangezien de ampul stof en waterdicht is. Alleen de werking kan wat minder zijn.

Kan je gewoon gebruiken. Dat vergaat echt niet.

Gebruiken idd , waarom niet . Enkel wat kan zijn is de kwaliteid die achteruit gaat ! Het is steriel dus geen zorgen ...

• Topic Starter Topic Starter
ja,dat dacht ik zelf ook inderdaad,er komt niks binnen en daarom blijft het steriel,en 5 maanden ovr datum is ook niet echt lang waardoor de werking zal verminderen

Waarom heb je de ampullen over datum laten lopen, of heb je ze zo gekocht?

Betreft die houdbaarheidsdatum kan ik je weinig zeggen, maar over datum betekend niet dat alleen de 'kracht' er af kan gaan, ook al is de gear steriel en kan er geen vuil in komen, de datum staat ook voor 'het vergaan van de stof', dus een pak melk waar geen vuil in kan komen, gaat ook rotten op den duur!
Klinkt misschien allemaal erger dan het is, maar ik zou de 'gok' niet wagen, zou lekker nieuwe kopen...

Terug
Naar boven