Fitness Seller

How to become a powerlifter?

Het is minstens even erg voor niet in je eigen capaciteiten te geloven dan te geloven dat je alleen maar kunt powerliften met roids.

DL 210*1
Bench 110*1
1*142.5 full squat
gemaxt op zondag 15 april

dit zijn duidelijk natuurlijk haalbare stats, vergelijk nu eens met enkele mensen in dit topic

waar denk je dat het grote verschil zit?

toewijding?
voeding?
aantal jaren training?

of

steroiden

Waarom vernoem je steeds steriods...
En hoe lang ben je bezig, hoe oud ben je...

Kijk naar mijn stats, ik wil er niet met showen, maar steroids gebruik ik niet...
Het ligt aan de toewijding veel.

:roflol::roflol:
leuk vermaak voor in de rust tijdens de training

gear als in powerlifting suits beunhaas hahaha

Het is minstens even erg voor niet in je eigen capaciteiten te geloven dan te geloven dat je alleen maar kunt powerliften met roids.
kennis van het menselijk lichaam en de limieten ervan

de doorsnee natural kan niet veel meer dan 1x140bank 1x180squat 1x220deadlift verwachten. dit zijn richtlijnen, afhankelijk van lichaamsverhoudingen zal ieder zijn sterke en zwakke punten hebben.

iemand die 200bank kuurt hardcore

de doorsnee natural kan niet veel meer dan 1x140bank 1x180squat 1x220deadlift verwachten. dit zijn richtlijnen, afhankelijk van lichaamsverhoudingen zal ieder zijn sterke en zwakke punten hebben.

okay dan voorspel ik je dat ik binnen een jaar sterker ben dan jou doorsnee naturel fabeltje figuur
kom je zelfs elke week in je bek pissen als je wil ;)

:roflol::roflol:

Van wie heb je dit geleerd man

DL 210*1
Bench 110*1
1*142.5 full squat
gemaxt op zondag 15 april

dit zijn duidelijk natuurlijk haalbare stats, vergelijk nu eens met enkele mensen in dit topic

waar denk je dat het grote verschil zit?

toewijding?
voeding?
aantal jaren training?

of

steroiden

Ik deadlift na een jaar 180 met techniek als grootste probleem. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat iemand met goede genen, 5 jaar trainen en super begeleiding 280+ raw kan deadliften. Veel stats van mensen hier op het forum zijn dus wel degelijk haalbaar.

Over prof elite plers heb je wel gelijk, er zijn er die hebben toegegeven en het kan ook niet anders dat hun wat hebben gebruikt.

Verder is de manier waarop je het brengt niet echt aardig en je praat veel poep.

Dude, meent jij dat nu echt ? fo real ?

Lees jezelf in man... echt waar. Geef me 6 maandjes voor de squat en deadlift, die knal ik erdoor. En waarom pak je 200 bench ... pak eerder 160 bench, veel realistischer.... jezus **** man

Enorm veel kennis heb je niet he. :)

okay dan voorspel ik je dat ik binnen een jaar sterker ben dan jou doorsnee naturel fabeltje figuur
kom je zelfs elke week in je bek pissen als je wil ;)
dat worden gebroken dromen makker

of begin te kuren en maak jezelf en vooral anderen wijs dat je nog steeds natuurlijk bent zoals een aantal mensen in dit topic

heb je het over vrouwen of mannen?

kom een keertje mee trainen trouwens, leuk joh gezellig beetje powerliften

Kom zaterdag naar hoboken man, ik wil je zien. Wat voor een beest je bent. Volgens mij ben jij een animal

dat worden gebroken dromen makker

of begin te kuren en maak jezelf en vooral anderen wijs dat je nog steeds natuurlijk bent zoals een aantal mensen in dit topic
Ik breek helemaal niks, behalve heel veel pakken chocomel en tegels in mijn vloer na het trainen

agja jij bent tenminste wel succesfull als troll

Laat je tonen in het echt man. of laat je filmen. Volgens mij ben je een 15 jarige ecto, met een buik die even dik als men arm. jezus

Terug
Naar boven