XXL Nutrition

How to become a powerlifter?

daar was iedereen met een IQ boven de 80 al lang achter

trainingsstats:
sq 265
bp 240
dl 250

wat een leugenaar dat je bent

niet te geloven

maar dit forum is hopeloos dus ben ik weg hier (permanent)
please_go_away_poster-rba35ebc4c9444879bbd3238be9a7a977_6z7_400.jpg

Zo, ik was even een uurtje weg haha, moest flink bijlezen.

Ik ben er ook achter inmiddels dat ik kuur, volgens de logica van halterhomo.

Ff vragen aan mn vrouw wat ze elke dag door mn brinta gooit.

Brintanabol dude, kuuraap die je bent!
Tis dat mn bench ruk is, anders zat ik ook in de danger zone.

daar was iedereen met een IQ boven de 80 al lang achter

trainingsstats:
sq 265
bp 240
dl 250

wat een leugenaar dat je bent

niet te geloven

maar dit forum is hopeloos dus ben ik weg hier (permanent)

Jammer, ik vond t wel gezellig met je.
Morgen jouw kont of mijn kont?

ja, juist.

tymboo is hier the steriods master.
hij blaft elke dag paar naalde in zen armen.

Give me a break man.
Schrijf jezelf in als dramaqueen, je zult een shitload aan cash verdiene

Ik begin net met m'n eerste PL schema.. Ik ben bang dat ik niet nog meer gebroken dromen aankan zoals dildostang zegt.. Wat voor juice moet ik bestellen?

Srs. Wat een kansloos gelul zeg hier. Diep en de dieptriest.

Ik vond het een mooi artikel en heb het met plezier gelezen. Of het nou bullshit is of niet, vond het toch vet.
Waar ik in de tijd op dit forum al wel achter ben, is dat niemand te beroerd is mekaar te helpen. Zoveel advies als ik al van diverse mensen heb gehad, ben ik zeer dankbaar voor. En ik geef het ook weer door. Prachtige sport.

Zo, ik was even een uurtje weg haha, moest flink bijlezen.

Ik ben er ook achter inmiddels dat ik kuur, volgens de logica van halterhomo.

Ff vragen aan mn vrouw wat ze elke dag door mn brinta gooit.

zo kan een mens zich toch vergissen dus, ik heb nog best lang gedacht dat je ook zo'n natural homo was ..........

WELKOM!

OK! Ik ga full-time muurklimmen. Voor die 180 squat ga ik me echt niet 10j aan een stuk 4x per week afpeigeren.

Nu nog 30-40kg afvallen...

Pas daar ook maar op, want iedereen weet dat je zonder steroids niet hoger dan 50m kan klimmen.

haha epic lol @ halterstang...

dan tegen gokhan zeggen dat hij tegen z'n natuurlijke max zit, @ 17 jaar
yeah right

Wat een prachtig topic !

Ik ga vanavond denk ik setjes van 10 reps doen met de maximaal haalbare 1RM volgens halterstang. Ik heb net een halve kilo zoete aardappelen op, mijn collega's vinden dat niet normaal zo om 14h30. Normale mensen eten immers normale vlaamse aardappelen en dat bovendien om 12h. Ben ik dan nog wel natural ?

Wat een prachtig topic !

Ik ga vanavond denk ik setjes van 10 reps doen met de maximaal haalbare 1RM volgens halterstang. Ik heb net een halve kilo zoete aardappelen op, mijn collega's vinden dat niet normaal zo om 14h30. Normale mensen eten immers normale vlaamse aardappelen en dat bovendien om 12h. Ben ik dan nog wel natural ?

Good point! Heel herkenbaar dat het eten niet normaal is, maar 's middags 2 puntjes vlaai bij de koffie vinden we dan helaas wel weer normaal:rolleyes: maarja dat is weer een andere discusie...

Wat een prachtig topic !

dan ben je echt niet natural meer hoor, om half 3 500gram AD. Doe je ook nakuur 's avonds met kwark?:o

Wie zijn hier eigenlijk de lefgozers met creatine+whey?

Terug
Naar boven