AndroidHealthClinic

http://www.watkostdemassaimmigratie.nl/

visual1.jpg

Sorry, maar ik blijf maar hier naar kijken, die k*t kop samen met die tekst :roflol:

Wie richt er nu een site op met niets anders dan een halve a4 tekst en wat foto's?

Edit: oh wacht je kan ook nog reacties plaatsen :o

Wat zijn de opbrengsten van massaimmigratie ?

Schijnt dat de opbrengsten vanuit het midden en kleinbedrijf, de sector dat in Nederland voor 10% vertegenwoordigd zou worden door allochtonen al zoveel op brengt dat het al bijna ten opzichte daarvan nutteloos wordt om de uitgaven te berekenen. Ik weet niet in hoeverre dat klopt, kwam namelijk van een allochtonen belangenorganisatie dacht ik, maar als die 10% klopt dan hebben ze vermoedelijk wel een punt.

Laat ook maar deze dicussie voeren met linkse hippies heeft geen zin hehehehe.

Brengt het op?? Elsevier heeft berekend dat het inmiddels 200 MILJARD heeft gekost!! Voor de niet-Westerse allochtoon.

[Link niet meer beschikbaar]

Wilders wilt de kosten weten. Elsevier mag de kosten berekend hebben. De opbrengsten moeten natuurlijk ook in aanmerking komen. Anders zouden ze mogelijk een kromme punt maken, wat hun punt ook moge zijn.

Wilders wilt de kosten weten. Elsevier mag de kosten berekend hebben. De opbrengsten moeten natuurlijk ook in aanmerking komen. Anders zouden ze mogelijk een kromme punt maken, wat hun punt ook moge zijn.

Een indicatie van 200 miljard euro.. waarbij er nog heel veel kosten NIET zijn meegenomen. Het heeft ons onder andere overvolle gevangenissen, verpauperde wijken, verloedering van Nederlandse cultuur opgebracht, is dat niet voldoende??

Een indicatie van 200 miljard euro.. waarbij er nog heel veel kosten NIET zijn meegenomen. Het heeft ons onder andere overvolle gevangenissen, verpauperde wijken, verloedering van Nederlandse cultuur opgebracht, is dat niet voldoende??

Wat snap je eigenlijk niet aan m'n post?
Ik heb gelezen dat het 200+ miljard kost en ik neem het aan als waar.
Nu ben ik benieuwd naar de opbrengsten.

Disproportie in verhouding in gevangenissen tussen etniciteit moeten aangepakt worden, verloedering van nederlandse cultuur is wel zeer subjectief en verpauperde wijken dienen ook aangepakt te worden.

Dan heb je ook de positieve kant van zaken. Sommigen zweren bij bier en kebap. En op vriendschap en liefde is geen prijs op te plakken. Goed ja, ons fenomenologisch gevoel daarover is zinloos om te vergelijken en een waarde op te plakken. Laten we het strikt houden over kwantificeerbare zaken. (verloedering van cultuur gaat dus niet op)

Laat ook maar deze dicussie voeren met linkse hippies heeft geen zin hehehehe.

ga een moskee binnen en discuseer met moslims over dat allah niet bestaat, heeft meer nut dan dit.

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Modern straatbeeld van nederland.

header2.jpg

Wat snap je eigenlijk niet aan m'n post?
Ik heb gelezen dat het 200+ miljard kost en ik neem het aan als waar.
Nu ben ik benieuwd

Heb je het filmpje gekeken? Ook de conclusie m.b.t. de voordelen? Die zijn er vooral voor de immigranten persoonlijk,

ga een moskee binnen en discuseer met moslims over dat allah niet bestaat, heeft meer nut dan dit.

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Modern straatbeeld van nederland.

header2.jpg

Mooi plaatje Arnold en dan vinden ze het vreemd dat de PVV uitgezocht wil hebben wat deze waanzinnige multikultihype kost.

Mooi plaatje Arnold en dan vinden ze het vreemd dat de PVV uitgezocht wil hebben wat deze waanzinnige multikultihype kost.

een goede 25 mensen op dit plaatje, 20 daarvan een uitkering (andere 5 criminele activiteiten)

ik schat zo'n 15 tot 20.000 euro aan uitkering per maand op deze foto.

Duur foto'tje

Plaatje is deels in elkaar geplakt. Kijk naar de raam aan de linkerkant, opeens wordt het gescheiden met een muur. (terwijl de moslim vrouw daaronder tussen die scheidinslijn staat, wat niet kan kloppen)

Ook de conclusie m.b.t. de voordelen? Die zijn er vooral voor de immigranten persoonlijk,
Niet gekeken, over welke voordelen heb je het precies ?
Want bier + kebap, vriendschap, vreugde, liefde...dat is ook voor de autochtonen.

Plaatje is deels in elkaar geplakt. Kijk naar de raam aan de linkerkant, opeens wordt het gescheiden met een muur. (terwijl de moslim vrouw daaronder tussen die scheidinslijn staat, wat niet kan kloppen)

Niet gekeken, over welke voordelen heb je het precies ?
Want bier + kebap, vriendschap, vreugde, liefde...dat is ook voor de autochtonen.

Knap gezien dat het meerdere foto's zijn, als deze foto echt was geweest had ik morgen het vliegtuig genomen naar noorwegen.

Terug
Naar boven