AndroidHealthClinic

http://www.watkostdemassaimmigratie.nl/

Je teksten zijn heldhaftig als je iets wil zeggen over mij richt je woord tot mij lafaard en gebruik Arnolfan daar niet voor. Linkse rakkers zoals jij zijn inderdaad goed in rellen net zoals bij de kraakpanden.

Even voor duidelijkheid hier op DBB is net zoals een groot deel van Nederland merendeel voor PVV niet alleen BIG-T ;

http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/op-wie-ga-jij-stemmen-82273/

Het trieste is dat volgens mij een hoop mensen die eigenlijk links zijn gwn voor maar 1 punt op rechts stemmen;)
Mensen willen helemaal geen rechts.

Het word niet alleen gezegd, ook gedaan, bewijs ? de EU verkiezingen.
Pvv de grote winaar.

Je moet dingen wel in perspectief zien Arnoldfan. Stel dat de PVV hun gepeilde hoogtepunt van 32 zetels gaan halen dan heb je nog steeds te maken met zo'n grofweg 80% van de bevolking die niet op je idool gestemd heeft zo even snel uit mijn hoofd gerekend.

Dude, het is Arnoldfan. Die jongen heeft het al zo moeilijk met zijn identiteit. Of beter gezegd; het gebrek daaraan.

Hoe vaak moet je jezelf herhalen? Je hebt een enorme zwakke persoonlijkheid om mensen zo te blijven kleineren omdat je een grotere vocabulaire hebt. Kleineren en erop geilen je bent toch kinderachtiger dan mijn hond van 1 jaar oud.

Dude, het is Arnoldfan. Die jongen heeft het al zo moeilijk met zijn identiteit. Of beter gezegd; het gebrek daaraan.

open eens een topic : vind je klaaswitz triest ?

je zult schrikken van het resultaat, want je zit wel in de waan dat je stukjes tekst een held van je maken, maar in real life lijk je net een klapmongool met syndroom van down, vooral met die maffe gorrilapose van je, wat leek dat belachelijk zeg.:o post dan niks.

Wat Klaas zegt :D!

Maar Arnoldfan wat ik me nou altijd al heb afgevraagd, zijn er nou ook agendapunten van Wilders waar je het niet mee eens bent ?

je zult schrikken van het resultaat, want je zit wel in de waan dat je stukjes tekst een held van je maken, maar in real life lijk je net een klapmongool met syndroom van down, vooral met die maffe gorrilapose van je, wat leek dat belachelijk zeg.:o post dan niks.

Kan zijn vriend, maar voorlopig vertoon je tekenen van een culturele nederlaag, klapmongool.

Mooi is dat he, die Arnoldfan. Heeft een nieuw forum idool gevonden. Zo'n extreemrechts neigende blaaskaak met dezelfde oogkleppen op maar die een iets groter vocabulaire heeft dan hijzelf en bovendien wel wat gevoel heeft voor leestekens.

Ik weet nog dat hij eventjes in een vertraagde vlaag van nog grotere verstandsverbijstering dacht dat Big-T een soort van welbespraakte Wilders aanhanger was, bleek helaas iets genuanceerder te liggen, haha die Arnoldfan.. Het is maar goed dat hij nu weer een nieuw forum idool heeft. Dat soort labiele projectielen van menselijke frustratie, verdriet en onwetendheid kunnen maar beter iemand hebben om zich aan te steunen. Ik bedoel iedere keer de leuzen van de pvv site te herkauwen werd op een gegeven moment ook een beetje flauw, hij werd al bijna gedwongen om zelf na te denken door die gekke linkse honden. Dat wil je toch niet hebben, dat Arnoldfan zelf gaat nadenken? Straks doet hij nog iemand iets aan in de bouwkeet tijdens het aanbreken van zijn tweede pakje boterhammen die mams met zoveel liefde voor hem had klaargelegd vanmorgen. Die jongen heeft een leidende hand nodig, een beetje structuur, een aai over zijn bol.
Potverdomme:roflol:

Laatst bewerkt:
Mooi is dat he, die Arnoldfan. Heeft een nieuw forum idool gevonden. Zo'n extreemrechts neigende blaaskaak met dezelfde oogkleppen op maar die een iets groter vocabulaire heeft dan hijzelf en bovendien wel wat gevoel heeft voor leestekens.

Ik weet nog dat hij eventjes in een vertraagde vlaag van nog grotere verstandsverbijstering dacht dat Big-T een soort van welbespraakte Wilders aanhanger was, bleek helaas iets genuanceerder te liggen, haha die Arnoldfan.. Het is maar goed dat hij nu weer een nieuw forum idool heeft. Dat soort labiele projectielen van menselijke frustratie, verdriet en onwetendheid kunnen maar beter iemand hebben om zich aan te steunen. Ik bedoel iedere keer de leuzen van de pvv site te herkauwen werd op een gegeven moment ook een beetje flauw, hij werd al bijna gedwongen om zelf na te denken door die gekke linkse honden. Dat wil je toch niet hebben, dat Arnoldfan zelf gaat nadenken? Straks doet hij nog iemand iets aan in de bouwkeet tijdens het aanbreken van zijn tweede pakje boterhammen die mams met zoveel liefde voor hem had klaargelegd vanmorgen. Die jongen heeft een leidende hand nodig, een beetje structuur, een aai over zijn bol.

Wat ben jij een in en in diep triest figuur zeg, gadverdamme

Ook niet dat wilders tegen middelengebruik is ? (aas)

en Preventief fouilleren in het hele land ?

''Geen nieuwe landen bij Europese Unie
Turkije in de EU dan Nederland eruit''

??? Klink nogal raar maarja dat terzijde.

Zie wel dat ik veel met zijn punten eens ben, alleen de manier waarop hij zich uit erger ik mij soms mateloos aan
zoals - Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit.
Allemaal leuk en aardig, maar waarom specifiek Marokkaanse benoemen ?

Valt me inderdaad wel altijd op dat het links gespuis hier de boel tegen elkaar opzet en aan het rellen en jennen is.

Denk dat hij het partij programma nog nooit heeft gezien of door heeft genomen.

Er is niet echt sprake van een partij of programma maar ik neem aan dat hij Wilder's standpunt hieromtrent kent en zo niet gaat hij die zo even opzoeken zodat hij er weer een nieuwe mening bij heeft.

Ik vind het wel zeer triest dat de foto's nu ook nep blijken te zijn. Plak wat foto's aan elkaar en je hebt een straat vol met allochtonen. Angst opwekken bij de bevolking om wat gedaan te krijgen, hebben we al eens eerder gezien in Amerika.

Als je dan toch een site opzet en het onderwerp serieus bespreekbaar wil maken (niets op tegen) zorg dan tenminste dat je zelf geloofwaardig overkomt. Maar goed het zal weer een hele hoop mensen aanzetten om pvv te stemmen, dus we moeten het toegeven: qua marketing speelt het blondje het weer slim;)

Ik vind het wel zeer triest dat de foto's nu ook nep blijken te zijn. Plak wat foto's aan elkaar en je hebt een straat vol met allochtonen. Angst opwekken bij de bevolking om wat gedaan te krijgen, hebben we al eens eerder gezien in Amerika.

Als je dan toch een site opzet en het onderwerp serieus bespreekbaar wil maken (niets op tegen) zorg dan tenminste dat je zelf geloofwaardig overkomt. Maar goed het zal weer een hele hoop mensen aanzetten om pvv te stemmen, dus we moeten het toegeven: qua marketing speelt het blondje het weer slim;)

Ik vraag me altijd af: heeft die vent geen verantwoordelijkheidsgevoelen of zijn die figuren echt van het zelfde type schorum als hun die-hard volgelingen ?

Ik vraag me altijd af: heeft die vent geen verantwoordelijkheidsgevoelen of zijn die figuren echt van het zelfde type schorum als hun die-hard volgelingen ?

Dit vraag ik me ook weleens af, ik vermoed dat het een soort van zelfbenoemde rechtvaardiging vergelijkbaar met Machiavellistisch denken. Het doel heiligt de middelen. Je kan toch niet zeggen dat die Wilders net zo achterlijk is als een gemiddeld lid van zijn achterban, dat zou een stevige onderschatting zijn.

Daarnaast maakt hij bewust constant gebruik van de volgende techniek: http://en.wikipedia.org/wiki/Overton_window

Terug
Naar boven