AndroidHealthClinic

http://www.watkostdemassaimmigratie.nl/

Ik zal robindev's woorden tegen u gebruiken, deels aangepast.

Mijn post vertelt precies wat ik bedoel over jou post.;)

je zou meerdere robindev's woorden moeten gebruiken, dan zou je nog een een wijze man kunnen worden.

http://www.watkostdemassaimmigratie.nl/images/stories/visual1.jpg

Sorry, maar ik blijf maar hier naar kijken, die k*t kop samen met die tekst :roflol:

:roflol::roflol:

visual2.jpg
Superdude

Maar wie moet dan mijn poep opruimen?

Dit zijn een aantal reacties tot nu toe Cyan het is toch logisch dat Arnoldfan hier niet serieus op ingaat. Het topic is voordat de discussie al is begonnen belachelijk gemaakt door onvolwassen reacties zowel voor pro als contra. Dit is geen niveau om met elkaar te communiceren.

Ik hoop dat je onderweg naar het luchthaven verongelukt.

Je ontloopt het discussie arnoldfan. Dat terwijl je 'held' zich zelf zo ergerde in de andere topic, omdat anderen volgens hem geen argumenten hadden.

ik heb al mijn argumenten al eens gepost over een lange tijd, je kun het terugvinden in mijn geschiedenis.

Ik blijf niet herhalen, ik wacht alleen op actie nu, op maatregelen en oplossingen, die de pvv gaat brengen.

Ja, wordt onderhand echt ziek van die multikulti onzin

Als hij dit wilt doen, moet die ook uitrekenen wat het oplevert imo. Anders is het maar 1 kant van het verhaal en zegt het niets.

Dit zijn een aantal reacties tot nu toe Cyan het is toch logisch dat Arnoldfan hier niet serieus op ingaat. Het topic is voordat de discussie al is begonnen belachelijk gemaakt door onvolwassen reacties zowel voor pro als contra. Dit is geen niveau om met elkaar te communiceren.

Dan negeer je toch gewoon die reacties ?
Zelden worden er op topics van dbb volledig serieus op gereageerd. Ook al vind ik persoonlijk dat soort posts veel minder achterlijk dan die van arnoldfan.

ik heb al mijn argumenten al eens gepost over een lange tijd, je kun het terugvinden in mijn geschiedenis.

Een discussie dient normaal gezien altijd up to date te zijn. Misschien kan je je argumenten ooit eens samenbundelen en het eens presenteren. Opzoeken zou voor mij sneu zijn omdat je ook andere posts hebt gemaakt buiten politiek.

Mooi is dat he, die Arnoldfan. Heeft een nieuw forum idool gevonden. Zo'n extreemrechts neigende blaaskaak met dezelfde oogkleppen op maar die een iets groter vocabulaire heeft dan hijzelf en bovendien wel wat gevoel heeft voor leestekens.

Ik weet nog dat hij eventjes in een vertraagde vlaag van nog grotere verstandsverbijstering dacht dat Big-T een soort van welbespraakte Wilders aanhanger was, bleek helaas iets genuanceerder te liggen, haha die Arnoldfan.. Het is maar goed dat hij nu weer een nieuw forum idool heeft. Dat soort labiele projectielen van menselijke frustratie, verdriet en onwetendheid kunnen maar beter iemand hebben om zich aan te steunen. Ik bedoel iedere keer de leuzen van de pvv site te herkauwen werd op een gegeven moment ook een beetje flauw, hij werd al bijna gedwongen om zelf na te denken door die gekke linkse honden. Dat wil je toch niet hebben, dat Arnoldfan zelf gaat nadenken? Straks doet hij nog iemand iets aan in de bouwkeet tijdens het aanbreken van zijn tweede pakje boterhammen die mams met zoveel liefde voor hem had klaargelegd vanmorgen. Die jongen heeft een leidende hand nodig, een beetje structuur, een aai over zijn bol.

Laatst bewerkt:
Jezus Klaaswitz, je gaat die jongen nog over de kling jagen :roflol:
Hij heeft al een depressie.

Mooi is dat he, die Arnoldfan. Heeft een nieuw forum idool gevonden. Zo'n rechtse blaaskaak met dezelfde oogkleppen op maar die een iets groter vocabulaire heeft dan hijzelf en bovendien wel wat gevoel heeft voor leestekens.

Ik weet nog dat hij eventjes in een vertraagde vlaag van nog grotere verstandsverbijstering dacht dat Big-T een soort van welbespraakte Wilders aanhanger was, bleek helaas iets genuanceerder te liggen, haha die Arnoldfan.. Het is maar goed dat hij nu weer een nieuw forum idool heeft. Dat soort labiele projectielen van menselijk, frustratie, verdriet en onwetendheid kunnen maar beter iemand hebben om zich aan te steunen. Ik bedoel iedere keer de leuzen van de pvv site te herkauwen werd op een gegeven moment ook een beetje flauw, hij werd al bijna gedwongen om zelf na te denken door die gekke linkse honden. Dat wil je toch niet hebben, dat Arnoldfan zelf gaat nadenken? Straks doet hij nog iemand iets aan in de bouwkeet tijdens het aanbreken van zijn tweede pakje boterhammen die mams met zoveel liefde voor hem had klaargelegd vanmorgen. Die jongen heeft een leidende hand nodig, een beetje structuur, een aai over zijn bol.

80 % van het forum is een rechtse blaaskaak, er zijn meer mensen eens met mij dan met jou, neem dan van me aan, het vaste groepje linkse hondjes die het meeste linkse posts neerknallen in dit soort topics wil niks zeggen over het hele forum, zoveel mensen die nooit posten denken allemaal zoals ik.

Kijk naar topics als criminele allochtonen het land uit, stem jij wilders enz...

Een lange snel naar rechts schietende balk die alle andere linkse partijen owned al binnen 5 minuten.

Blijf jij maar met je roze bril achter in de tuin genieten van de islamisering.

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

Jezus Klaaswitz, je gaat die jongen nog over de kling jagen :roflol:
Hij heeft al een depressie.

sinds wilders de grote winaar is ben ik opgeknapt;):D

Ik denk dat de criminaliteit wel een groter probleem is dan de kosten van de immigratie. Trouwens is het niet meer dan normaal dat onze cultuur verandert door de immigratie, net zoals de technologische vooruitgang een impact heeft op onze cultuur, beetje raar om dat te gaan ontkennen.

80 % van het forum is een rechtse blaaskaak, er zijn meer mensen eens met mij dan met jou, neem dan van me aan, het vaste groepje linkse hondjes die het meeste linkse posts neerknallen in dit soort topics wil niks zeggen over het hele forum, zoveel mensen die nooit posten denken allemaal zoals ik.

Hoe weet je dat dan, als ze niet posten ?

edit/ Die topics zeggen niets imo. Puur uit ''kijk mij wilders stemmen'' stoer gedrag.

Hoe weet je dat dan, als ze niet posten ?

edit/ Die topics zeggen niets imo. Puur uit ''kijk mij wilders stemmen'' stoer gedrag.

Aan de pol, zo kijk je naar de mening van alles bij elkaar en niet naar het vaste linkse groepje.

Stoer gedrag ? hoezo, de naam staat er meestal niet eens bij dus je kraamt alweer onzin uit.

80 % van het forum is een rechtse blaaskaak
90% van het marokkocommunity forum is links en die forum heeft 4 keer meer members dan hier.
Dit noch het marokkocommunity forum is een correcte afspiegeling van de maatschappij.

Welk punt wil je hiermee ook precies maken btw ?

Mooi is dat he, die Arnoldfan. Heeft een nieuw forum idool gevonden. Zo'n extreemrechts neigende blaaskaak met dezelfde oogkleppen op maar die een iets groter vocabulaire heeft dan hijzelf en bovendien wel wat gevoel heeft voor leestekens.

Ik weet nog dat hij eventjes in een vertraagde vlaag van nog grotere verstandsverbijstering dacht dat Big-T een soort van welbespraakte Wilders aanhanger was, bleek helaas iets genuanceerder te liggen, haha die Arnoldfan.. Het is maar goed dat hij nu weer een nieuw forum idool heeft. Dat soort labiele projectielen van menselijke frustratie, verdriet en onwetendheid kunnen maar beter iemand hebben om zich aan te steunen. Ik bedoel iedere keer de leuzen van de pvv site te herkauwen werd op een gegeven moment ook een beetje flauw, hij werd al bijna gedwongen om zelf na te denken door die gekke linkse honden. Dat wil je toch niet hebben, dat Arnoldfan zelf gaat nadenken? Straks doet hij nog iemand iets aan in de bouwkeet tijdens het aanbreken van zijn tweede pakje boterhammen die mams met zoveel liefde voor hem had klaargelegd vanmorgen. Die jongen heeft een leidende hand nodig, een beetje structuur, een aai over zijn bol.

Je teksten zijn heldhaftig als je iets wil zeggen over mij richt je woord tot mij lafaard en gebruik Arnolfan daar niet voor. Linkse rakkers zoals jij zijn inderdaad goed in rellen net zoals bij de kraakpanden.

Even voor duidelijkheid hier op DBB is net zoals een groot deel van Nederland merendeel voor PVV niet alleen BIG-T ;

http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/op-wie-ga-jij-stemmen-82273/

Je kan lullen wat je wilt maar weten jullie nog toen Arnoldfan hier voor het eerst postte?

Hij schreef als een superdude op msn, maar dan eentje die zwaar dronken was. Wat dat betreft heeft hij hier toch gewoon even van ons geleerd om beter met zijn taal om te gaan, ik bedoel is toch een belangrijk stukje van die eigen cultuur van die Nederlandse identiteit die vooral puur moet blijven.

Aan de pol, zo kijk je naar de mening van alles bij elkaar en niet naar het vaste linkse groepje.

Stoer gedrag ? hoezo, de naam staat er meestal niet eens bij dus je kraamt alweer onzin uit.

?

Merk gewoon dat het een trend aan het worden is om te zeggen dat je voor Wilders stemt. Vooral als er net iets gebeurt is.

Robin, dat topic is uit 2006, die van 2009 is de balk 3 keer zolang van pvv :roflol:

Je teksten zijn heldhaftig als je iets wil zeggen over mij richt je woord tot mij lafaard en gebruik Arnolfan daar niet voor. Linkse rakkers zoals jij zijn inderdaad goed in rellen net zoals bij de kraakpanden.

Even voor duidelijkheid hier op DBB is net zoals een groot deel van Nederland merendeel voor PVV niet alleen BIG-T ;

http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/op-wie-ga-jij-stemmen-82273/

Dude, het is Arnoldfan. Die jongen heeft het al zo moeilijk met zijn identiteit. Of beter gezegd; het gebrek daaraan.

Terug
Naar boven