jams
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 108kg
Ik vind persoonlijk dat Oost-Europa + een deel van de Balkan cultureel, politiek en economisch niet bij de EU zou moeten horen. Mogelijk dat er hier en daar wat uitzonderingen zijn...Tjechie bijvoorbeeld maar voor het gros geldt in mijn ogen dat ze nog geen plek hebben in de Eu.
Turkije is in mijn ogen absoluut geen Europees land en hoort daar ook niet in thuis.
Voor beide zou een verregaande samenwerking en een status aparte misschien voorlopig uitkomst kunnen bieden om de banden te versterken.
Maar lets face it...de huidige EU heeft nog heel veel gebreken en met veel van de nioeuwe toetreders halen we ook hun problemen in huis. Dat is niet erg als het fundament sterk genoeg is, maar in mijn ogen is dat fundament nogal wankel.
gelijk heb je deels, tsjechie hoort HELEMAAL NIET thuis bij de eu. ze zijn anti eu ingesteld. als een eu lid een vlag van zijn eigen land ophangt dan is de eis van de eu dat er een vlag van hen naast hangt. tjechie weigert dit...
turkije hoort hier niet thuis maar niet vanwege het geloof gewoon vanwege hun ingesteldheid, maar dat geld ook voor vele oost eurepese en mss sommige west europese landen.
en de basis van de eu is niet gewoon wankel die is gewoon rot