- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Belgisch bier is ook goed...maar pils (plzen) komt uit Tjechie![]()
Joden gevaarlijker dan moslims? Joden zijn ook geen lieverdjes in Gaza, maar ze gaan tenminste geen bomaanslagen plegen in andere landen omdat die hen niet aanstaan... Maar we hebben het hier sowieso over enkele extremisten dus spreken over 'joden' of 'moslims' is eigenlijk al de bal misslaan. Ben het eens wat Turkije betreft: laat dat land lekker Aziatisch zoals het is, altijd maar dat uitbreiden van de EU, waar de f**k is dat nou eigenlijk goed voor?
Je bedoelt zeker de Amerikaanse gedachtenee joden nemen gewoon een land in van iemand anders wat natuurlijk veel beter past in de eurepese gedachte...

Je bedoelt zeker de Amerikaanse gedachte
Ach als je ver genoeg terug gaat in de geschiedenis dan zal je zien dat dat land ooit van de joden was. Dus zo gek is dat allemaal nog niet. Wat niet wegneemt dat ze daar wel erg grof bezig zijn en best eens wat vaker op de vingers zouden worden getikt door de internationale gemeenschap.

Wilden ze dat? Volgens mij hebben ze het eerder 'gedoogd' nadat de joden bijna werden uitgeroeid?zowel europees als amerikaans. elk west europees land heeft wel hier en daar een kolonie gehad waar ze lelijk hebben huisgehouden
de joden leefden daar vroeger idd ooit, maar zijn zelf weggetrokken. degene die daar gebleven zijn leefden redelijk deftig samen met de moslims en christenen. tis pas toen de amerikanen en europeanen de joden een land wouden geven dat het is misgelopen.
Wilden ze dat? Volgens mij hebben ze het eerder 'gedoogd' nadat de joden bijna werden uitgeroeid.
De joden van vroeger waren Nomaden.Ach als je ver genoeg terug gaat in de geschiedenis dan zal je zien dat dat land ooit van de joden was. Dus zo gek is dat allemaal nog niet
Nee dat bedoelde ik niet... Lees het nog maar eens na![]()
Je wordt al snel een nomaad als je steeds verjaagd wordt.
Tsss daarom heb ik zelfs nog geen eens een hekel aan geert hitler.
Ik heb trouwens wel een uitkering waarik recht op heb. Maar ben er niet trots
op en ben liever aan het werk powned. Wat jij zegt boeitme dus niets want jij begrijpt het niet eens
waarom ik een uitkeringheb en je zal dat waarschijelijk ok nooit begrijpen wast sneu is
En nu maar weer ontopic graag
waarom heb je recht op een uitkering, heb je uberhaubt ooit al gewerkt dan?wat een sukkel ben jij toch kerel.waarom heb je recht op een uitkering, heb je uberhaubt ooit al gewerkt dan?
Of ben je gewoon een allochtoon die ff van het ocmw komt profiteren?
wat een sukkel ben jij toch kerel.waarom heb je recht op een uitkering, heb je uberhaubt ooit al gewerkt dan?

wat een sukkel ben jij toch kerel.waarom heb je recht op een uitkering, heb je uberhaubt ooit al gewerkt dan?

Kan ik ook niets aan doen dan.
aan zijn fotos te zien is hij een belg, tenzij dat hij een pool is ofzo hij is toch blank. voor zover ik weet profiteren er meer belgen van het ocmw en de dop dan buitenlanders
mijn pa ook een buitenlander zit ook aan een uitkering een invaliditeitsuitkering dan wel. hij kan nietmeer stappen door knie problemen. teveel sport als klein jongentje. is dat dan ook verkeerd?
nog zo iets leuks, 10% van alle gevangenen zijn marokanen. maar what about die 90 andere %? dat zijn wel grotendeels belgen. de marokanen zijn nu wel over vertegenwoordigd maar de meeste kriminelen zijn wel belgen!

aan zijn fotos te zien is hij een belg, tenzij dat hij een pool is ofzo hij is toch blank. voor zover ik weet profiteren er meer belgen van het ocmw en de dop dan buitenlanders
mijn pa ook een buitenlander zit ook aan een uitkering een invaliditeitsuitkering dan wel. hij kan nietmeer stappen door knie problemen. teveel sport als klein jongentje. is dat dan ook verkeerd?