XXL Nutrition

Hulde voor Geert

:roflol:
Ach, er breekt een crisis uit, en er wordt gelijk naar centralisatie gegrepen:D

Belgisch bier is ook goed...maar pils (plzen) komt uit Tjechie :)

ne pils komt idd van ginder. maar ne leffe of westmalle kom zeg da verslaat wel alles he!

on topic
hij is erg duidelijk over wat hij zegt enzo. maar wat bied hij in de plaats? commentaar geven kan een kind van 5 ook iets nieuws maken dat kan je niet zomaar. zelfde in belgie met dat vlaams belang, altijd op alles commentaar geven. maar eenmaal ze het zelf moeten doen zal er nietveel van komen...

Joden gevaarlijker dan moslims? Joden zijn ook geen lieverdjes in Gaza, maar ze gaan tenminste geen bomaanslagen plegen in andere landen omdat die hen niet aanstaan... Maar we hebben het hier sowieso over enkele extremisten dus spreken over 'joden' of 'moslims' is eigenlijk al de bal misslaan. Ben het eens wat Turkije betreft: laat dat land lekker Aziatisch zoals het is, altijd maar dat uitbreiden van de EU, waar de f**k is dat nou eigenlijk goed voor?

nee joden nemen gewoon een land in van iemand anders wat natuurlijk veel beter past in de eurepese gedachte...

en voor degene die denken dat turken en arabieren hetzelfde zijn heb ik maar een ding te zeggen; zwijg gewoon of ga wat leren wat die mensen hebben nietveel of amper iets gemeen...

turken spreken turks en arabieren spreken arabisch of een dialect ervan. dan zijn er nog de marokanen. velen van hen zijn ook geen arabieren maar berbers. die spreken berbers. die taal word echter niet geschreven daarom is hun officieele taal wel arabisch.

en degene die denkend at de arabieren of turken minder beschaafd zijn zitten er ook goed naast.

enkele feiten
eten met mes ens vork hebben jullie van de arabieren overgenomen
jullie wetten zijn grotendeels gebaseerd op de code napoleon maar jullie sociaal stelsel hebben jullie wel overgenomen van de arabieren.

nee joden nemen gewoon een land in van iemand anders wat natuurlijk veel beter past in de eurepese gedachte...
Je bedoelt zeker de Amerikaanse gedachte ;)

Ach als je ver genoeg terug gaat in de geschiedenis dan zal je zien dat dat land ooit van de joden was. Dus zo gek is dat allemaal nog niet. Wat niet wegneemt dat ze daar wel erg grof bezig zijn en best eens wat vaker op de vingers zouden worden getikt door de internationale gemeenschap.

Je bedoelt zeker de Amerikaanse gedachte ;)

Ach als je ver genoeg terug gaat in de geschiedenis dan zal je zien dat dat land ooit van de joden was. Dus zo gek is dat allemaal nog niet. Wat niet wegneemt dat ze daar wel erg grof bezig zijn en best eens wat vaker op de vingers zouden worden getikt door de internationale gemeenschap.

zowel europees als amerikaans. elk west europees land heeft wel hier en daar een kolonie gehad waar ze lelijk hebben huisgehouden;)

de joden leefden daar vroeger idd ooit, maar zijn zelf weggetrokken. degene die daar gebleven zijn leefden redelijk deftig samen met de moslims en christenen. tis pas toen de amerikanen en europeanen de joden een land wouden geven dat het is misgelopen.

zowel europees als amerikaans. elk west europees land heeft wel hier en daar een kolonie gehad waar ze lelijk hebben huisgehouden;)

de joden leefden daar vroeger idd ooit, maar zijn zelf weggetrokken. degene die daar gebleven zijn leefden redelijk deftig samen met de moslims en christenen. tis pas toen de amerikanen en europeanen de joden een land wouden geven dat het is misgelopen.
Wilden ze dat? Volgens mij hebben ze het eerder 'gedoogd' nadat de joden bijna werden uitgeroeid?

Nee dat bedoelde ik niet... Lees het nog maar eens na ;)

Tsss daarom heb ik zelfs nog geen eens een hekel aan geert hitler.
Ik heb trouwens wel een uitkering waarik recht op heb. Maar ben er niet trots
op en ben liever aan het werk powned. Wat jij zegt boeitme dus niets want jij begrijpt het niet eens
waarom ik een uitkeringheb en je zal dat waarschijelijk ok nooit begrijpen wast sneu is
En nu maar weer ontopic graag

wat een sukkel ben jij toch kerel. :eek: waarom heb je recht op een uitkering, heb je uberhaubt ooit al gewerkt dan?
Of ben je gewoon een allochtoon die ff van het ocmw komt profiteren?

wat een sukkel ben jij toch kerel. :eek: waarom heb je recht op een uitkering, heb je uberhaubt ooit al gewerkt dan?

Stumper je weet nix van mijn achtergrond en ik heb idd al redelijk wat banen versleten
Je weet zelf niet eens wat een wajong uitkering is, en voor wie die diend

Laatst bewerkt door een moderator:

aan zijn fotos te zien is hij een belg, tenzij dat hij een pool is ofzo hij is toch blank. voor zover ik weet profiteren er meer belgen van het ocmw en de dop dan buitenlanders;)

mijn pa ook een buitenlander zit ook aan een uitkering een invaliditeitsuitkering dan wel. hij kan nietmeer stappen door knie problemen. teveel sport als klein jongentje. is dat dan ook verkeerd?

nog zo iets leuks, 10% van alle gevangenen zijn marokanen. maar what about die 90 andere %? dat zijn wel grotendeels belgen. de marokanen zijn nu wel over vertegenwoordigd maar de meeste kriminelen zijn wel belgen!

aan zijn fotos te zien is hij een belg, tenzij dat hij een pool is ofzo hij is toch blank. voor zover ik weet profiteren er meer belgen van het ocmw en de dop dan buitenlanders;)

mijn pa ook een buitenlander zit ook aan een uitkering een invaliditeitsuitkering dan wel. hij kan nietmeer stappen door knie problemen. teveel sport als klein jongentje. is dat dan ook verkeerd?

wat een mooi land dat belgië, hier in nederland zouden ze een passend baantje voor je vader vinden

nog zo iets leuks, 10% van alle gevangenen zijn marokanen. maar what about die 90 andere %? dat zijn wel grotendeels belgen. de marokanen zijn nu wel over vertegenwoordigd maar de meeste kriminelen zijn wel belgen!

haha, ik weet de exacte nummers niet, maar als er 1 miljoen marokkanen wonen in belgie, en 19 miljoen belgen. Stel dat er dan 100.000 mensen in de gevangenis zitten waarvan er 10.000 marokkaans zijn. 10.000 andere allochtonen en 80.000 belgen.
Dan zit 1 op de 100 marokkanen in de gevangenis(1%) en 1 op de 237 belgen(0,4%)
dan zijn marokkanen 2,5 keer zo crimineel als belgen :P

Ik ben en Nederlander no offence tegen belgen.
Ik ben blank met bruin/groene ogen duits van afkomst verder
Verder hou ik van ieder ras of afkomst. Het intresseerd mij niet
of iemand bruin blank geel blauw of paars is

Terug
Naar boven