MuscleMeat

Hulp bij voeding schema.....-.-

grestesou

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
55kg
Hallo ik wil graag hulp met mijnvoeding schema. Ik vind het best moeilijk om een schema te maken dus daarom vraag ik jullie om hulp.
Voor dat ik begin je hoeft mij geen prive bericht te sturen met een actie dat ik je moet betalen voor een voeding schema.... Ik wil het graag zelf maken maar ik will graag horen wat ik er allemaal in kan pleuren.
Ik wil meer eiwitten in krijgen en niet zo zeer bulken.(NIET BULKEN) dus ik wil gains maken terwijl ik er goed uitzie. Dus ik zat te denken om in de ochtend een eitje te eten met iets van melk , ik weet niet wat ik daar nog bij kan doen meschien een beetje tonijn??. Daarna op school 3 boterhammen
(6 sneetjes) Met kaas of kipfillet. dan als ik thuis kom ong 15:00 - 16;00 dan wil ik nog een eitje bakken met iets er bij(moet nog protein pot kopen). dan trainen en eten ong 6 uur Mijn moeder maakt meestal iets met kip of groenten soms pasta . daarna wil ik om 9 uur iets met tonijn en noten nemen met een glaasje melk. of yoghurt. ik hoop dat jullie dit een beetje aan kunnen vullen want verder kom ik niet. Alvast bedankt.!!!!

Dit wil iedereen.
Je moet je energiebehoefte uitrekenen, dan een voedingsschema maken waarbij je een aantal kcal (bijv 500) boven je verbruik zit.
Ook moet je met je macro's goed zitten. 2-2,5 Gr. Eiwit per kg lichaamsgewicht. En 1gr vet per kg lichaamsgewicht, rest van je kcal aanvullen met koolhydraten

Je zult zelf iets meer moeite in het maken van een schema moeten steken wil je het op deze manier doen.
Als je wilt aankomen in spier zul je altijd moeten bulken, of leanbulk, is wat jij wil denk.

Maarja je bent 15. Als ik jou was zou ik gewoon volle bak eten en gainen maar goed, jouw keus.
Succes

Terug
Naar boven