waaskaas
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 255
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ik compleet nieuw ben in deze wereld. Ik weet niet beter dan dat sonja bakker de godin van het afvallen is en dat je koolhydraten volledig uit je dieet moet schrappen als je wil afvallen.waarom denken sommige toch als ze veel gezonde vetten binnen krijgen en denken dat ze in vet aankomenvetten heb je nodig voor afvallen en om aan te komen
![]()

Ik ben bang dat ik aan kom van teveel vet, misschien onterecht?
Je komt niet aan van vet eten....
Je komt aan als je boven je onderhoud eet. Of dit nu eiwitten, vetten of koolhydraten zijn. Het zit puur in de kcal.
Vet is niet slecht. Vet heb je nodig.
Dus ik hoef me niet zo druk te maken om mijn vetten als ze iets hoger uitvallengood to know

Ik ben bang dat ik aan kom van teveel vet, misschien onterecht?
Eens met johnyjordaan.
Maar blijkbaar is 1g vet per kg lichaamsgewicht aanhouden toch ook niet je dat volgens sommigen; zie eerder in deze post
Alhoewel ik zelf toch eerder voorstander ben (en blijf) van min 1g per kg LG
Ieder zijn eigen mening natuurlijk
Doe gewoon waar je je goed bij voelt zou ik zeggen (maar focus niet te hard op het beknibbelen op vetten)
Gewoon, dat dat niet per se een must is voor de ene. Maar anderen (waaronder ikzelf) toch blijven vasthouden aan die regel (als je het een regel wil noemen) van min 1g vet / kg LG.
Ik kan alleen afgaan op eigen ervaringen natuurlijk maar bij verminderde vetinname voel ik me niet zo best.
Volgens het apparaatje dat ik moest vasthouden was mijn vetpercentage 26% ik ben indd niet heel zwaar maar heb wel een laagje vet hier en daar. Daar wil ik graag Vanaf.Waarom wil je nu eerst afvallen? Wat is je vetpercentage nu?
52kg@1.58m is niet zwaar, denk ik.
Volgens het apparaatje dat ik moest vasthouden was mijn vetpercentage 26% ik ben indd niet heel zwaar maar heb wel een laagje vet hier en daar. Daar wil ik graag Vanaf.
@johnyjordaan en @lienlien thanks guys! Hier heb ik echt wat aan, zal me niet meer zo druk maken om het vet dan Indd!
Is idd wel licht 52kg al ben je niet heel lang.
Je hebt ws ook nog niet veel spiermassa.