XXL Nutrition

Hulp gevraagd bij trainingsschema

Helaas heb jij het tegendeel niet meer kunnen bewijzen, wacht nog steeds op antwoord. Ts zal je ook niet serieus nemen als je niet met feiten aankomt

Wat heb ik nu weer gedaan dat ik een tegendeel moet bewijzen?
Moet jij altijd mensen aanvallen en discussiëren tot je je gelijk krijgt?:)
Ik heb jou nochtans ook nergens met feiten horen afkomen hoor:)
Jij geeft jouw mening, iemand anders geeft de zijne, het is niet omdat die anders is dan de jouwe dat die fout is he;)

Ieder zijn lichaam is anders, dus iedereen traint anders. En waar de een uitgeput van is, is de ander daarom niet.:) En wat voor de een overkill is, is voor de ander geen overkill. Er bestaat niet iets als een ideaal schema voor iedereen;)

Dus het advies van SG24 zou voor TS goed kunnen zijn, maar ook slecht. Dat zal TS pas weten als hij het probeert. (voor alle duidelijkheid, ik zeg niet dat SG24 zijn advies goed is, maar ook niet dat het slecht is. Hetzelfde met jouw advies)

En ga je dan nu stoppen met dit topic te vervuilen met zinloze discussies. Of wil je mij weer garnaal noemen?:)

Jij geeft jouw mening, iemand anders geeft de zijne, het is niet omdat die anders is dan de jouwe dat die fout is he;)

Ieder zijn lichaam is anders, dus iedereen traint anders. En waar de een uitgeput van is, is de ander daarom niet.:) En wat voor de een overkill is, is voor de ander geen overkill. Er bestaat niet iets als een ideaal schema voor iedereen;)

Dus het advies van SG24 zou voor TS goed kunnen zijn, maar ook slecht. Dat zal TS pas weten als hij het probeert. (voor alle duidelijkheid, ik zeg niet dat SG24 zijn advies goed is, maar ook niet dat het slecht is. Hetzelfde met jouw advies)

En ga je dan nu stoppen met dit topic te vervuilen met zinloze discussies. Of wil je mij weer garnaal noemen?:)

@ S4ndro: laat die jongen toch lekker zielig zijn. Geen aandacht meer aan die Neanderthaler besteden... Waarschijnlijk is hij het type wat vroeger altijd als laatste werd gekozen met trefbal! Hij zet zichzelf telkens te kakken met zijn opmerkingen en wij lachen erom:D. Wel jammer dat Supersized telkens de topics van anderen wil vervuilen met nutteloze oerkreten, maar ach... Verstand (en in zijn geval ook fatsoen) komt met de jaren, dus bij hem zal dat ook wel komen...over een jaar of 50...

jij bent wel erg zielig, ik haal je advies onderuit omdat die gewoon nergens op slaat en jij gaat hier vriendjes zoeken om tegen me te spannen? @ S4ndro: bekijk mijn discussie ff met SG24 en bepaal zelf wie er gelijk heeft.

En trouwens S4ndro, ik en SG24 hadden de discussie voortgezet via Pm en hij zich er alsnog bij neergelegd ;)

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 10:47 ----------

Was niet op jou gericht maar op die ander, SG24 ofzo (foutje)

En trouwens, die discussie met jou heb ik al gewonnen, moet ik de pm hier posten?

Laatst bewerkt:
Oh dus dit heb jij niet geschreven maar je buurmeisje :

4 dagen achter elkaar trainen kan op zich misschien wel, maar borst - rug - schouders op achtereenvolgende dagen is misschien wat teveel...als beginner zeker

En als jij dat teveel vind (overkill) waarom dan spiergroepen 2x per week adviseren?? Dan pak je ze nog harder aan dan in een standaard split..
Als je hem dit alsnog adviseerd, adviseer hem dan op zijn minst om op low reps/high intensity en high reps/low intensity te trainen.

Verder is 1 dag rust imo te weinig, denk dat ik deze mening met 99% van DBB kan delen.

De term 'waardeloos advies' is hier dus correct en tevens juist.

Herhaal me antwoord weer, welke reacie krijg ik erop:

*Ja die intensity verhaal is goed idee.
*vervolgens: misschien nog extra dagje rust pakken

Dus mijn toegevoegde waarde is meer dan jullie hierin stoppen.

Je advies is gewoon slecht, accepteer het en ga niet zo geiiriteerd doen.

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 10:57 ----------

Vooruit, om iedereen hier definitief de mond te snoeren: PM VAN MIJ EN S4NDRO:

Origineel gepost door supersized
Nog ff voor de duidelijkeheid omdat je blijkbaar traag van begrip bent:

-Ik heb nooit gezegd dat je schouders NIET na benen kan trainen, ik adviseer dat alleen niet.

Waarom?

Een goeie benentraining is erg intensief, wat versta ik onder een goeie benen training?

-squatten,leg extension,lunges,leg curl,standing+seated calf raises (om maar een voorbeeld te noemen)

Het is een aanslag op je algemene energievoorraad, waarom denk je dat de meeste ook geen cardio voor KT doen? Die suikers kan je namelijk gebruiken voor je KT, je hebt ze nodig.
Ook geld dat met benen, het is je grootste spier dus vreet het meeste energie. En nee je belast je schouders er niet mee, dat beweer ik ook niet. Je zult nooit je schouders optimaal kunnen trainen na een benentraining, ik weet niet hoe jij je schouders traint maar mijn schoudertraining bestaat uit 5 oefeningen, dat komt erop neer dat ik meer dan 2 uur in de gym ben, ik ben juist voor korte trainingen.

En als je nu weer de bijdehand gaat uithangen met herhaaldelijk te gaan zeggen dat je na benen wel schouders kan trainen omdat je de schouders toch niet belast dan houd bespaar je de moeite om te reageren peace Had je zo een antwoord gegeven in het begin had je geen 30keer hetzelfde moeten zeggen.

Je adviseert inderdaad niet om je schouders na benen te trainen maar wel na borst.
Maar nadat je je borst hebt getraind zijn je schouders toch moe.
Het enige wat ik mij afvroeg is waarom je schouders na borst beter vindt dan schouders na benen? Want je hebt zelf gezegd dat een energieke spier meer spierhypertrofie zal hebben, je schouders zijn toch het energiekst na een benentraining en niet na een borsttraining?

Nee heb ik niet gezegd show me!

OK, je hebt dit inderdaad niet gezegd. Heb verkeerd gelezen. Mijn excuses.
Maar waar zou je schouders dan wel zetten als je werkt met een 3-daagse split?

Laatst bewerkt:
proficiat, je hebt de discussie gewonnen:rolleyes:
Uit een discussie leer je, je wint ze niet;)
E, als je mij citeert en dan commentaar zegt vind ik het maar logisch dat ik mij aangevallen voelt:) Dan moet je misschien in het vervolg specifieker zijn:)
Verder wil ik mij niet moeien met jullie discussie, omdat ik geen flauw benul heb wat het beste zou zijn, en het interesseert mij ook minder want ik ga het niet doen:)

En trouwens S4ndro, ik en SG24 hadden de discussie voortgezet via Pm en hij zich er alsnog bij neergelegd ;)

Is dat zo...?

Ten eerste heb ik vooralsnog geen PM van jou gekregen, dus je zit hier keihard te liegen.

Ten tweede heb ik al aangegeven dat ik verder niet meer inga op jouw zielige pogingen tot trashtalk. Dus al zou je een PM hebben gestuurd, dan zou ik niet eens meer reageren...

En nu stoppen met als een klein kleutertje lopen drammen... Of zoals jij dan zou posten: :x

Herhaal me antwoord weer, welke reacie krijg ik erop:
*Ja die intensity verhaal is goed idee.
*vervolgens: misschien nog extra dagje rust pakken

Chronologie komt niet in jouw woordenboek voor, of wel?

Volgens mij gaf ik een post vóór jouw intensity - opmerking aan dat een dag rust goed kan zijn voor TS. Jouw "vervolgens" slaat dus nergens op...

Is dat zo...?

Ten eerste heb ik vooralsnog geen PM van jou gekregen, dus je zit hier keihard te liegen.

Ten tweede heb ik al aangegeven dat ik verder niet meer inga op jouw zielige pogingen tot trashtalk. Dus al zou je een PM hebben gestuurd, dan zou ik niet eens meer reageren...

En nu stoppen met als een klein kleutertje lopen drammen... Of zoals jij dan zou posten: :x

Discussie staat hierboven.. zegt genoeg..

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 12:06 ----------

Voor de duidelijkheid:

SG24: Spieren kan je niet tot in de oneindigheid optimaal trainen, je raakt gewoon moe punt uit. Daarom adviseer ik geen schouders na benen training, maar het is niet zo dat het niet kan (maar t is en blijft en feit dat je gewoon al veel suikers hebt verbrand die je niet meer in je schouder WO kan gebruiken)

S4ndro: Jij zegt dat een split teveel is voor een beginner omdat de trainingen elkaar overlappen, vervolgens adiviseer je spiergroepen beter 2x per week te pakken. Dit is veel zwaarder voor het lichaam dan een split, dus je advies gaat gewoon nergens over.

Als jullie dit nog steeds niet snappen zijn jullie gewoon stronteigenwijs, als jullie er niet tegen kunnnen dat jullie bekritiseerd worden indien jullie onzin op het forum gaan zetten dan ga bij de sectie humor&gehouwehoer posten.

Laatste post, dit moet duidelijk zijn zo. Groeten!

Discussie staat hierboven.. zegt genoeg..

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 12:06 ----------

Voor de duidelijkheid:

SG24: Spieren kan je niet tot in de oneindigheid optimaal trainen, je raakt gewoon moe punt uit. Daarom adviseer ik geen schouders na benen training, maar het is niet zo dat het niet kan (maar t is en blijft en feit dat je gewoon al veel suikers hebt verbrand die je niet meer in je schouder WO kan gebruiken)

S4ndro: Jij zegt dat een split teveel is voor een beginner omdat de trainingen elkaar overlappen, vervolgens adiviseer je spiergroepen beter 2x per week te pakken. Dit is veel zwaarder voor het lichaam dan een split, dus je advies gaat gewoon nergens over.

Als jullie dit nog steeds niet snappen zijn jullie gewoon stronteigenwijs, als jullie er niet tegen kunnnen dat jullie bekritiseerd worden indien jullie onzin op het forum gaan zetten dan ga bij de sectie humor&gehouwehoer posten.

Laatste post, dit moet duidelijk zijn zo. Groeten!

1) Niet stoer lopen posten dat via PM discussie doorzet, als dat niet zo is. Maw, niet gaan zitten liegen om jezelf als stoere jongen neer te zetten (wat overduidelijk niet is).

2) Volgens mij haal jij S4ndro en mij door elkaar... Kennelijk weet je niet eens met wie je denkt welke discussie te voeren.

3) Je legt meerdere keren woorden in jouw voordeel uit, woorden die door anderen nooit zijn uitgesproken. Ik heb bijvoorbeeld nergens geschreven dat split teveel is, ik heb geschreven dat het teveel kan zijn...

4) Ik praat in termen van mogelijkheden, jij praat in termen van "moeten". Ik geef een advies van weekindeling wat kan, niet wat ik vind dat moet...

5) 2x per week spieren trainen hoeft helemaal niet zwaarder te zijn... Tis maar net welke methode je toepast...

Volgende keer goed lezen, anderen geen woorden in de mond proberen te leggen, niet gaan zitten liegen en je zeker niet gedragen als een arrogante flapdrol in het topic van een ander.

Hopelijk is het inderdaad voor jou nu duidelijk zo. En anders...jouw probleem!:D

Dáág, Big Boy;)

1) Niet stoer lopen posten dat via PM discussie doorzet, als dat niet zo is. Maw, niet gaan zitten liegen om jezelf als stoere jongen neer te zetten (wat overduidelijk niet is).

discussie is gepost hierboven, je kan het terug vinden lol

2) Volgens mij haal jij S4ndro en mij door elkaar... Kennelijk weet je niet eens met wie je denkt welke discussie te voeren.

nee zijn allebei even stronteigenwijs lolled on that 2

3) Je legt meerdere keren woorden in jouw voordeel uit, woorden die door anderen nooit zijn uitgesproken. Ik heb bijvoorbeeld nergens geschreven dat split teveel is, ik heb geschreven dat het teveel kan zijn...

je zegt split is MISSCHIEN teveel, ZEKER voor een beginner, kijk je post maar terug

4) Ik praat in termen van mogelijkheden, jij praat in termen van "moeten". Ik geef een advies van weekindeling wat kan, niet wat ik vind dat moet...

Alles kan, zeg alleen dat jou advies niet de beste keuze is, problem?

5) 2x per week spieren trainen hoeft helemaal niet zwaarder te zijn... Tis maar net welke methode je toepast...

2x per week alle spiergroepen is zwaarder als alle spiergroepen 1 x

Volgende keer goed lezen, anderen geen woorden in de mond proberen te leggen, niet gaan zitten liegen en je zeker niet gedragen als een arrogante flapdrol in het topic van een ander.

Noem 1 goeie post van je in dit topic..inhoudelijk op je 'trainingsadvies' dan zal ik stil zijn

Hopelijk is het inderdaad voor jou nu duidelijk zo. En anders...jouw probleem!:D

Je blijft stronteigenwijs:D
Dáág, Big Boy;)

Groetjes aan je verlepte zus!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dit gaat er over...

Terug
Naar boven