s4ndro
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 77kg
Helaas heb jij het tegendeel niet meer kunnen bewijzen, wacht nog steeds op antwoord. Ts zal je ook niet serieus nemen als je niet met feiten aankomt
Wat heb ik nu weer gedaan dat ik een tegendeel moet bewijzen?
Moet jij altijd mensen aanvallen en discussiëren tot je je gelijk krijgt?

Ik heb jou nochtans ook nergens met feiten horen afkomen hoor

Jij geeft jouw mening, iemand anders geeft de zijne, het is niet omdat die anders is dan de jouwe dat die fout is he

Ieder zijn lichaam is anders, dus iedereen traint anders. En waar de een uitgeput van is, is de ander daarom niet.
En wat voor de een overkill is, is voor de ander geen overkill. Er bestaat niet iets als een ideaal schema voor iedereen
Dus het advies van SG24 zou voor TS goed kunnen zijn, maar ook slecht. Dat zal TS pas weten als hij het probeert. (voor alle duidelijkheid, ik zeg niet dat SG24 zijn advies goed is, maar ook niet dat het slecht is. Hetzelfde met jouw advies)
En ga je dan nu stoppen met dit topic te vervuilen met zinloze discussies. Of wil je mij weer garnaal noemen?

. Wel jammer dat Supersized telkens de topics van anderen wil vervuilen met nutteloze oerkreten, maar ach... Verstand (en in zijn geval ook fatsoen) komt met de jaren, dus bij hem zal dat ook wel komen...over een jaar of 50...