Fitness Seller

hulp gevraagd {DVD}

XLarge

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Nu heb ik het volgende probleem:Ik haal een film binnen op Avi formaat dan heb hem met winavie geconverteerd naar dvd formaat,en ik brand hem via nero op dvd.
Nu wil ik de dvd afspelen maar de kwaliteit is echt k*t.
De stemmen slaan steeds een stukje over +het beeld ook.
Het is echt een kwestie van een sec overslaan de hele film door, maar zwaar irritant!
Karma voor diegene die me kan helpen!

Op avi formaat doet ie het wel goed neem ik aan? Ligt hoogstwaarschijnlijk aan je dvd speler, want aan nero zal het niet liggen lijkt me. Of misschien aan je brander. Probeer ff een andere dvd speler of speel hem direkt af op je PC.

Was de avi goede kwaliteit? Je had beter avi2dvd gebruikt, daarmee doe ik het ook altijd en werkt heel goed. Er zal weinig anders opzitten dan het opnieuw te doen.

• Topic Starter Topic Starter
Zelda zei:
Op avi formaat doet ie het wel goed neem ik aan? Ligt hoogstwaarschijnlijk aan je dvd speler, want aan nero zal het niet liggen lijkt me. Of misschien aan je brander. Probeer ff een andere dvd speler of speel hem direkt af op je PC.

ja op avi formaat doet ie het goed en ook op dvd formaat. {op de pc dan}
Hij doet het ook slecht bij me vriendin en de computer is net nieuw.
Ligt het misschien aan het coverteren?

Avi2 proberen?

.avi is niet doorgaans dé kwaliteit om over te zetten naar een dvd. Ik zou eerder het probleem bij de kwaliteit van het filmpje neerleggen als bij nero of je dvd speler.

maar ook als ik een complete film binnenhaal via bv Bittorent {op dvd formaat} Dan heb ik hetzelfde probleem. {hapert & overslaan}
Het is niet zo dat je niks kan volgen maar lastig is het wel

Dan ligt het probleem denk ik bij je standalone dvd speler. Heb je het al op andere dvd spelers geprobeerd? Misschien zit er wat stof in de lade?

zjivago zei:
Dan ligt het probleem denk ik bij je standalone dvd speler. Heb je het al op andere dvd spelers geprobeerd? Misschien zit er wat stof in de lade?

nee heb ik geprobeerd, bij een vriend van mij slaat zelfs om het halfuur 2stukjes terug.
Echt wazig dit:(

Goedkoop merk dvd schijfje misschien?
Als de dvd speler moeite heeft met het lezen kan het ook haperen kwa beeld en geluid.

Brandsnelheid..
tenminste dat heb ik meermalen meegemaakt.
Ook met 1 op 1 kopieren van originele dvd's (of dvd naar iso naar dvd)

for shits and giggles probeer eens te branden op 2.4 of op 4 speed (ja ik weet het .. duurt lang)

Terug
Naar boven