AndroidHealthClinic

hulp met oefening

Turkiye56

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
22%
hey,
ik weet niet of dit het juiste categorie is maarjah,
ik had een vraagje. wanneer ik de bend over row probeer te doen hoor ik steeds een gekraak in mijn pols en lukt het niet helemaal soms. enig idee hoe ik het kan voorkomen en soms wanneer ik een barbell/dumbell vasthoud krijg ik pijn door het metaal is een handschoen goed daarvoor of wat ??

Klinkt alsof je je polsen teveel belast, al eens wrist wraps geprobeerd?

No pain, nog gain!:P
Haha nee jk, maar misschien houd je je polsen niet goed recht met de oefeningen.

Handschoenen helpen haha hebbie nog geen eelt op je handen?

hey,
ik weet niet of dit het juiste categorie is maarjah,
ik had een vraagje. wanneer ik de bend over row probeer te doen hoor ik steeds een gekraak in mijn pols en lukt het niet helemaal soms. enig idee hoe ik het kan voorkomen en soms wanneer ik een barbell/dumbell vasthoud krijg ik pijn door het metaal is een handschoen goed daarvoor of wat ??

Handschoen/wrist wrap kan helpen maar zou je uitvoering van je oefeningen eens goed bekijken. Allicht gaat daar iets mis.

Handschoen/wrist wrap kan helpen maar zou je uitvoering van je oefeningen eens goed bekijken. Allicht gaat daar iets mis.

Dit ja, grote kans dat je teveel met je armen trekt in plaats van met je rug. Techniek is ook bij een BOR behoorlijk belangrijk aangezien je aardig wat kan verkloten.

Terug
Naar boven