True, maar dan nog kan ik me niet voorstellen dat je met dit onderwerp meer dan 20 uur bezig bent met initieel literatuuronderzoek en de uitwerking daarvan. Afhankelijk van de heterogeniteit van de methodiek en de resultaten van verschillende onderzoeken kan het wel een kluif worden om alles uit te puzzelen. Anderzijds worden deze verschillen en potentiele verklaringen waarschijnlijk al voor een groot deel besproken in de discussie sectie van de papers. In het geval van een goede review wordt dit zeker besproken, evenals de potentiele moleculaire mechanismen.Vind ik een zeer optimistische schatting, het is maar net hoe goed je je profielwerkstuk wilt maken. Heb je de literatuur geraadpleegd (en dat gaat meer dan 1-2 uur zijn, als je slechts 1 review leest weet je bijlange na niet genoeg om het in een profielwerkstuk te gieten, als er al een dermate specifieke review is) en heb je je resultaten zul je zien dat je ook verschillen in de resultaten hebt, deze wil je verklaren (waarin verschilden de samples, bijv. ouderen vs. jongeren of de opzet, meer/minder oefeningen, meer/meer intensiteit, etc.). Waardoor komt de testosteron verandering (de acute reactie is geeneens gemedieerd door LH om dingen moeilijker te maken). Etc.
Wist overigens niet dat er 80 uur voor stond, heb de mijne destijds in 2 weekenden gemaakt (onderwerp: vuurwerk).
Dit onderwerp (mogen) kiezen en niet eens gedegen praktijkonderzoek uitvoeren... Son...

).