Duuus momenteel train ik 3x per week werkelijk in de fitness en ik doe full body training telkens gedurende ander half uur +-. Op mijn voeding let ik niet erg ik eet wel genoeg honger lijd ik niet
en ik probeer variatie in men voeding te brengen . Op dagen waarop ik niet fitness doe ik thuis steeds dezelfde routine 4 keer 30x push ups (10x diamond push ups, 10x normaal en 10x breed) dan 4x 25 sit ups en ten slottte biceps met 10 kilo normale curls. dit doe ik door eerst 1 set push ups van 30 dan 20 sit ups dan curls en dan weer push ups, enzovoort. Telkens wanneer ik ga fitnesse drink ik erna 700 ml whey proteine shake. dit doe ik al ongeveer een half jaar nu en ik zie wel wat vooruitgang.
Ik heb echter nooit een personal trainer gehad ik ben gewoon begonnen samen met een vriend. Ik weet dat dit schema niet het schema is naar een cariere als body builder maar dat is helemaal niet de bedoeling. Gewoon wat bij komen qua spiermassa en wat breder worden zijn men doelen.
Ik zou graag weten of dit wel een efficiente manier is daartoe en of ik door kleine aanpassingen meer vooruitgang zou kunnen maken, het zou fijn zyn als iemand me hierbij kon helpeeen aub
en ik probeer variatie in men voeding te brengen . Op dagen waarop ik niet fitness doe ik thuis steeds dezelfde routine 4 keer 30x push ups (10x diamond push ups, 10x normaal en 10x breed) dan 4x 25 sit ups en ten slottte biceps met 10 kilo normale curls. dit doe ik door eerst 1 set push ups van 30 dan 20 sit ups dan curls en dan weer push ups, enzovoort. Telkens wanneer ik ga fitnesse drink ik erna 700 ml whey proteine shake. dit doe ik al ongeveer een half jaar nu en ik zie wel wat vooruitgang.Ik heb echter nooit een personal trainer gehad ik ben gewoon begonnen samen met een vriend. Ik weet dat dit schema niet het schema is naar een cariere als body builder maar dat is helemaal niet de bedoeling. Gewoon wat bij komen qua spiermassa en wat breder worden zijn men doelen.
Ik zou graag weten of dit wel een efficiente manier is daartoe en of ik door kleine aanpassingen meer vooruitgang zou kunnen maken, het zou fijn zyn als iemand me hierbij kon helpeeen aub