Fitness Seller

Hulp na mijn kuur

Glusta

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
101kg
Hey goedendag,

Dit is voor het eerst dat ik op een forum zit en ik ben totaal niet handig met computers of internet dus ik hoop dat ik dit op de juiste plaats zet.

Zoals vele andere zit ik met een vraag over de bijwerkingen van mijn kuur.. ik heb net mijn allereerste kuur achter de rug.. nou moet ik zeggen dat de kuur niet helemaal netjes is gegaan omdat ik denk te voorzichtig begonnen was..

Ik ben 29 jaar en was puur natuur na 7 jaar trainen van 77kg tot 98,5 kg gekomen wel met een aardig percentage vet.. de motivatie om te trainen ging een aantal weken weg tot ik rond de 95kg zat en toen begon ik aan de spullen om me ook weer te motiveren.. ik begon met winny omdat ik alleen wat droger en groter wou.. al gauw (na 2 weken) deed ik er een test bij.. ook toen dat na een tijd(5weken winny,3weken test) weinig resultaten opleverde heb ik er tren bij gezet en de tren/test 12 weken aangehouden.. nu ben ik alleen pas gestopt met de tren en hou ik 1 ml test aan tot mijn volgende kuur..

Maar nu komen we bij mijn vraag/probleem. Na het stoppen met de tren heb ik moeite met mijn vriend stijf te houden.. is erg vervelend, had dit niet verwacht omdat ik nog 1ml test in de week zet ( tijdens mijn kuur trouwens 3ml tren en 2 ml test) zou iemand mij informatie kunnen geven over wat ik het beste kan doen? Hoor vele over hcg maar heeft dat nut als ik nog 1ml test zet?

Hoop dat iemand mij kan helpen..
Het is een heel verhaal geworden maar dacht laat ik maar open en duidelijk zijn!

Thanks!

bloed prikken. kan niemand je zo vertellen.

• Topic Starter Topic Starter
Oke top bedankt voor je reactie, ga ik doen! nog ergens speciaal op laten testen of?

Hey goedendag,

Dit is voor het eerst dat ik op een forum zit en ik ben totaal niet handig met computers of internet dus ik hoop dat ik dit op de juiste plaats zet.

Zoals vele andere zit ik met een vraag over de bijwerkingen van mijn kuur.. ik heb net mijn allereerste kuur achter de rug.. nou moet ik zeggen dat de kuur niet helemaal netjes is gegaan omdat ik denk te voorzichtig begonnen was..

Ik ben 29 jaar en was puur natuur na 7 jaar trainen van 77kg tot 98,5 kg gekomen wel met een aardig percentage vet.. de motivatie om te trainen ging een aantal weken weg tot ik rond de 95kg zat en toen begon ik aan de spullen om me ook weer te motiveren.. ik begon met winny omdat ik alleen wat droger en groter wou.. al gauw (na 2 weken) deed ik er een test bij.. ook toen dat na een tijd(5weken winny,3weken test) weinig resultaten opleverde heb ik er tren bij gezet en de tren/test 12 weken aangehouden.. nu ben ik alleen pas gestopt met de tren en hou ik 1 ml test aan tot mijn volgende kuur..

Maar nu komen we bij mijn vraag/probleem. Na het stoppen met de tren heb ik moeite met mijn vriend stijf te houden.. is erg vervelend, had dit niet verwacht omdat ik nog 1ml test in de week zet ( tijdens mijn kuur trouwens 3ml tren en 2 ml test) zou iemand mij informatie kunnen geven over wat ik het beste kan doen? Hoor vele over hcg maar heeft dat nut als ik nog 1ml test zet?

Hoop dat iemand mij kan helpen..
Het is een heel verhaal geworden maar dacht laat ik maar open en duidelijk zijn!

Thanks!

Hoe lang ben je al gestopt met de tren?

T maakt niet veel uit dat je de test er bij pakt, die tren moet eerst volledig lichaam uit zijn voordat je kleine grote vriend het weer gaat doen.. Ik heb zelf ook altijd last van een half slappe Harry als ik een tijd tren of deca heb gezet.

Had je tren-a of tren-e btw? En hoeveel weken heb je nou precies tren gezet? Vanaf week 5 tot 12, of vanaf week 5 nog 12 weken tren (dus tot week 17)?

Hoe lang ben je al gestopt met de tren?

T maakt niet veel uit dat je de test er bij pakt, die tren moet eerst volledig lichaam uit zijn voordat je kleine grote vriend het weer gaat doen.. Ik heb zelf ook altijd last van een half slappe Harry als ik een tijd tren of deca heb gezet.

Had je tren-a of tren-e btw? En hoeveel weken heb je nou precies tren gezet? Vanaf week 5 tot 12, of vanaf week 5 nog 12 weken tren (dus tot week 17)?

Bedankt voor je reactie ik heb tren idd vanaf week 5 tot week 17 gepakt.. dit was kortwerkend. afgelopen maandag was de laatste keer dat ik tren gezet had

Dus je begint met een Winny only, en je eindigt met tren? En je had verwacht op Winny only wel gewoon goede resultaten te boeken? Niet bedacht dat gebrek aan resultaat met die test erbij misschien gewoon aan je voeding ofzo ligt?

Ja ik wou eigenlijk alleen wat droger maar niet mijn massa verliezen.. daarom dacht ik dat het goed zou zijn. Maar pas de ervaring leerde me echt wat het deed.. ik denk dat er met mijn voeding niet heel veel mis is aangezien ik al puur natuur tot 98,5 kg ben gekomen waarvan 15kg in de laatste 2 jaar

Wat een rare kuur. Je gaat dan gewoon verder doen met testosteron tot een volgende 'kuur'?

Je begrijpt dat je dan aan het blasten/cruisen bent?

Goed doordacht te werk gegaan. kuurtje winny,wat je niet veel had opgeleverd en nadien wat test en tren er in.

Was dit je eerste kuur?

Nakuur?

Wat een rare kuur. Je gaat dan gewoon verder doen met testosteron tot een volgende 'kuur'?

Je begrijpt dat je dan aan het blasten/cruisen bent?

Was idd een rare kuur, zoals ik al zei het was een beetje vreemd gelopen.. was altijd tegen kuren.. uiteindelijk toch de stap genomen om wat lichts te proberen.. toen de resultaten uitbleven idd op een wat zware kuur over gegaan haha

Over het eindresultaat uiteindelijk weinig te klagen.. behalve over Harry dan haha

En ben nu idd aan het cruisen

Goed doordacht te werk gegaan. kuurtje winny,wat je niet veel had opgeleverd en nadien wat test en tren er in.

Was dit je eerste kuur?

Nakuur?

Haha ja was idd vreemd gelopen idd.
Ja dit was mijn eerste kuur..
nou ben ik alleen bezig met arimidex omdat er lichte schijfjes achter de tepels zitten.. ik had verwacht dat hcg niet nodig zou zijn omdat ik doorga met 1ml test pw. Maar heb het toch maar besteld op aanraden van een ander en maandag komt die binnen en gelijk beginnen

1e keer en dan direct blasten en cruisen lol, goed bezig :thumbup:

Sta je op 22% vet?

Wat heb je gegained?

Misschien heb je fake test?

Omdat je zegt op winny test geen gains te maken en nu erectie problemen hebt terwijl je er wel test naast hebt.

Maar gast doe ff rustig aan, meteen blast cruise, tren en HGH vanuit je eerste kuur....

Misschien heb je fake test?

Omdat je zegt op winny test geen gains te maken en nu erectie problemen hebt terwijl je er wel test naast hebt.

Maar gast doe ff rustig aan, meteen blast cruise, tren en HGH vanuit je eerste kuur....

Hmm kan ik dat in het ziekenhuis gwn laten testen? Ken wel meer mensen die bij diezelfde persoon halen en nooit klachten gehoord verder..

En ja die kuur haha beetje go hard or go home.. ik zat eigenlijk te denken om hierna test tren mast te pakken met hgh en na die kuur te stoppen met alles..

Is dat teveel van het goede?
Of naja goede, je begrijpt me haha

Bedankt voor je reactie ik heb tren idd vanaf week 5 tot week 17 gepakt.. dit was kortwerkend. afgelopen maandag was de laatste keer dat ik tren gezet had

Ah oké, gewoon nog eventjes afwachten.. het kan best nog 2 weekjes duren voor alles weer werkt, maar het gaat sowieso helemaal goed komen.

Terug
Naar boven