Fitness Seller

Hulp na mijn kuur

Haha ja was idd vreemd gelopen idd.
Ja dit was mijn eerste kuur..
nou ben ik alleen bezig met arimidex omdat er lichte schijfjes achter de tepels zitten.. ik had verwacht dat hcg niet nodig zou zijn omdat ik doorga met 1ml test pw. Maar heb het toch maar besteld op aanraden van een ander en maandag komt die binnen en gelijk beginnen

Wie raad er dat allemaal aan. Best geen raad meer aannemen van die mensen.

Tren in de eerste kuur vind ik toch geen goed idee.

• Topic Starter Topic Starter
Wie raad er dat allemaal aan. Best geen raad meer aannemen van die mensen.

Tren in de eerste kuur vind ik toch geen goed idee.

Geen raad meer van hem aannemen? Is iemand die al heel wat kuurtjes heeft gedaan en ook wedstrijden doet.. maar jij zegt dus beter geen hcg?

Ah oké, gewoon nog eventjes afwachten.. het kan best nog 2 weekjes duren voor alles weer werkt, maar het gaat sowieso helemaal goed komen.

Oke top man thanks, blij dat te horen..
Gelukkig dat er nog iemand reageert op mijn probleem ipv commentaar hebben op allemaal andere dingen

Geen raad meer van hem aannemen? Is iemand die al heel wat kuurtjes heeft gedaan en ook wedstrijden doet.. maar jij zegt dus beter geen hcg?

Als hij je aanraad om van winny er dan tren bij te gaan gooien dan zou ik mn raad ergens anders halen.

En wat heeft wedstrijden draaien te maken met weten wat je aan het doen bent op gebied van AAS? Het is jammer genoeg vaak het tegenovergestelde. De kuurrvoorstellen die ik al gezien heb aan beginners van sommige van die wedstrijdmensen :eek:

Als hij je aanraad om van winny er dan tren bij te gaan gooien dan zou ik mn raad ergens anders halen.

En wat heeft wedstrijden draaien te maken met weten wat je aan het doen bent op gebied van AAS? Het is jammer genoeg vaak het tegenovergestelde. De kuurrvoorstellen die ik al gezien heb aan beginners van sommige van die wedstrijdmensen :eek:

Dat staat er gelukkig niet he..
Er staat dat hij mij de hcg aanraadde
Wat jij dan weer zegt dat ik die raad niet van hem aan moet nemen

Had je ook allemaal kunnen uitzoeken voor je er aan begon.
Oh heb ik ook zeker gedaan.. heb ook helemaal geen klachten over mijn kuur die heeft het prima gedaan dus ik weet niet waarom je zo over m'n kuur klaagt.. het is miss wat raar gelopen omdat ik voorzichtig begon maar een test tren met winny kick is een prima kuur

Had alleen een vraag over Harry en daar heb ik nu antwoord op dus top!

Dat staat er gelukkig niet he..
Er staat dat hij mij de hcg aanraadde
Wat jij dan weer zegt dat ik die raad niet van hem aan moet nemen

Tja en ik had het over je lumineus idee van de tren en de test er in te stoppen.Als dat van iemand komt prachtig gewoon.

Als je het zelf zomaar uitgevonden hebt ook prachtig.

Je had beter wat meer opzoekingswerk verricht.

Oh heb ik ook zeker gedaan.. heb ook helemaal geen klachten over mijn kuur die heeft het prima gedaan dus ik weet niet waarom je zo over m'n kuur klaagt.. het is miss wat raar gelopen omdat ik voorzichtig begon maar een test tren met winny kick is een prima kuur

Had alleen een vraag over Harry en daar heb ik nu antwoord op dus top!

Ja in je kuur zit veel opzoekingswerk. Had ik al direct gezien.

Ze is een beetje raar verlopen,omdat......je veel opgezocht hebt en een deftig kuurplan had?

Lezen blijft lastig he

Nee hoor kuur heeft het prima gedaan

Ik citeer: "ik begon met winny omdat ik alleen wat droger en groter wou.. al gauw (na 2 weken) deed ik er een test bij.. ook toen dat na een tijd(5weken winny,3weken test) weinig resultaten opleverde heb ik er tren bij gezet"

Ik ben tevreden met het resultaat, ik heb verder geen gezondheidsklachten..
Harry doet t ook weer prima zat denk gwn in m'n hoofd..

Eind goed al goed, klagen jullie maar lekker verder

Ik citeer: "ik begon met winny omdat ik alleen wat droger en groter wou.. al gauw (na 2 weken) deed ik er een test bij.. ook toen dat na een tijd(5weken winny,3weken test) weinig resultaten opleverde heb ik er tren bij gezet"

Is gewoon beetje raar verlopen de kuur. :D

Maar met deze ene zin zie je al direct hoe goed zn opzoekingswerk was. Volgens hemzelf was dit dik in orde.

Ja na 3 weken test moet je toch al wat merken. logisch dat je dan tren erbij zet.

• Like
Waarderingen: Pren
Ik ben tevreden met het resultaat, ik heb verder geen gezondheidsklachten..
Harry doet t ook weer prima zat denk gwn in m'n hoofd..

Eind goed al goed, klagen jullie maar lekker verder

En ga jij maar verder met je goed doordachte kuurtjes. Eind goed al goed.

Resultaat praat je domme keuzes goed?

Is gewoon beetje raar verlopen de kuur. :D

Maar met deze ene zin zie je al direct hoe goed zn opzoekingswerk was. Volgens hemzelf was dit dik in orde.

Ja na 3 weken test moet je toch al wat merken. logisch dat je dan tren erbij zet.
Ja na 3 weken is de kortwerkende test allang z'n werk aan het doen idd

En ga jij maar verder met je goed doordachte kuurtjes. Eind goed al goed.

Resultaat praat je domme keuzes goed?

Resultaat is wel waar je het voor doet ja.. weet niet waar jij anders voor kuurt? Voel je je anders niet man genoeg ofzo?
Nee ik doe het voor het resultaat idd

Terug
Naar boven