XXL Nutrition

Hulp nodig[b] anavar en winstrol?

• Topic Starter Topic Starter
Wastrog en winstval ? Kerel niet slecht bedoelt wat ik probeerde je te helpen. Als je nog niet eens de benamingen kent, laat staan dat enige idee heb wat je gaat slikken nog de voor/nadelen van het product.

uhh, sorry maar dat was de autocorrectie op mijn tablet..
Die kent blijkbaar het woord wintrol niet..

Winstrol is IMO (Nu ga ik veel responds krijgen van andere) een nutteloos product als je geen wedstrijd ambitie hebt.
Het product brengt geen meerwaarde bedoel ik. Het kan wel leuk zijn in de zomer.

Var op 1mg/vvm is, als je wilt beginnen en geen injects wilt doen, nog altijd de beste mogelijkheid voor je. Maar var is zeker niet licht op hogere dosis

Winstrol is IMO (Nu ga ik veel responds krijgen van andere) een nutteloos product als je geen wedstrijd ambitie hebt.
Het product brengt geen meerwaarde bedoel ik. Het kan wel leuk zijn in de zomer.

Var op 1mg/vvm is, als je wilt beginnen en geen injects wilt doen, nog altijd de beste mogelijkheid voor je. Maar var is zeker niet licht op hogere dosis

okeoke, dankjewel man.
Nee weet ik had ik al gelezen, gewoon nolvadex pakken aan het einde..

Afhankelijk van hoelang je var pakt zou ik gewoon 1 - 2 weekjes nolva op 20mg doen. (1 week zou IMO al genoeg zijn)

Nolva is ook niet zo gezond voor je systeem

Er wordt 1 keer aangeraden om 1mg/kg vvm te gebruiken, en er wordt 1 keer aangeraden om 50/60mg wastrog te nemen.
oftewel mijn vraag was, wat kan ik dan beter doen aanval of winstval

Je hoeft mij niet te zeggen dat ik moet leren lezen, je moet zelf het hele forum lezen voordat je reageerde en niet de ballen van ramboo gaan likken, denkt je dat hij het zelf niet aankan?

Kerel doe lekker je ding;)

Kerel doe lekker je ding;)[/QUOTE]

Is goed ga ik doen, hoop wel dat ik op me 25 zulke zielige stats als jij hebt. Maar dat gaat helemaal goedkomen;)
haha

Terug
Naar boven