Fitness Seller

Spierkracht en uithouding bijkomen. Help! (anavar) (winstrol)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ow, je rijdt mee op het wk Elimenator. Lekker kort. Mooie wedstrijden, mooie agenda in 2020.
Het is nu wachten op iemand die dit doormailt naar de organisatie :o
 
okee top bedankt! zou dit meteen de week erna al zijn of zal het rustig aan afnemen bv als ik 6 weken neem dan heb ik de kracht de 7de week toch nog wel of is hij dan meteen we?

Kracht gaat best wel snel weg is mijn ervaring. Niet a la minute natuurlijk maar wel merkbaar.
 
Kracht gaat best wel snel weg is mijn ervaring. Niet a la minute natuurlijk maar wel merkbaar.
Kan demotiverend werken met verlies als gevolg. #mindgame
 
Het is nu wachten op iemand die dit doormailt naar de organisatie :o

Ik ben de organisatie :)
Hij zegt dat hij naar Amerika gaat. En hij krijgt adviezen van Ivar ( een Rus ? Ivar moedigt in twee weken, twee verschillende mensen aan om te gaan ondersteunen. Een fietser en een oude man) Niets nieuws onder de zon, in de wereld van chaos en orde.
De gains die 'sporter' denkt te winnen vallen in het niets vergeleken met de verliezen door de zenuwen omtrent het gebruik ervan. Mocht hij worden gepakt, dan zet hij zich zelf voor schut en dat zal ook doorwegen in zijn eventuele maatschappelijke carrière.

Amerika, dan zal het four cross kunnen zijn. Maar je bent een leeghoofd als je denkt dat er tijdens een officieel wk niet wordt getest. Fietsen is geen bodybuilding.
 
Ik ben de organisatie :)
Hij zegt dat hij naar Amerika gaat. En hij krijgt adviezen van Ivar ( een Rus ? Ivar moedigt in twee weken, twee verschillende mensen aan om te gaan ondersteunen. Een fietser en een oude man) Niets nieuws onder de zon, in de wereld van chaos en orde.
De gains die 'sporter' denkt te winnen vallen in het niets vergeleken met de verliezen door de zenuwen omtrent het gebruik ervan. Mocht hij worden gepakt, dan zet hij zich zelf voor schut en dat zal ook doorwegen in zijn eventuele maatschappelijke carrière.

Amerika, dan zal het four cross kunnen zijn. Maar je bent een leeghoofd als je denkt dat er tijdens een officieel wk niet wordt getest. Fietsen is geen bodybuilding.

In elke sport wordt gebruikt.
 
Amerika, dan zal het four cross kunnen zijn. Maar je bent een leeghoofd als je denkt dat er tijdens een officieel wk niet wordt getest. Fietsen is geen bodybuilding.
Als het onder de U.C.I. valt, reken maar dat er dan wordt gecontroleerd.
Ik zat zelf aan BMX te denken, als het maar een inspanning van 40 sec is.
 
Daar hebben we al meerdere kandidaten voor de wk titel. Dus best bijzonder dat een jonge atleet van 20 op de max van zijn kracht zit (?) en overweegt om te gaan ondersteunen. 1x goed vallen en je kuur kan ook down the drain. En hoeveel zal het extra gewicht de middelvliegende kracht bij zijn bochtentechniek negatief gaan beïnvloeden. Of zijn wattage ten opzichte van zijn lichaamsgewicht. Ik zie écht geen voordeel.
Op 20 jarige leeftijd kan hij beter zijn voeding en training nog maar eens goed nakijken. En als hij wil kuren, ga dat dan in oktober doen.
 
Ik ben de organisatie :)
Hij zegt dat hij naar Amerika gaat. En hij krijgt adviezen van Ivar ( een Rus ? Ivar moedigt in twee weken, twee verschillende mensen aan om te gaan ondersteunen. Een fietser en een oude man) Niets nieuws onder de zon, in de wereld van chaos en orde.
De gains die 'sporter' denkt te winnen vallen in het niets vergeleken met de verliezen door de zenuwen omtrent het gebruik ervan. Mocht hij worden gepakt, dan zet hij zich zelf voor schut en dat zal ook doorwegen in zijn eventuele maatschappelijke carrière.

Amerika, dan zal het four cross kunnen zijn. Maar je bent een leeghoofd als je denkt dat er tijdens een officieel wk niet wordt getest. Fietsen is geen bodybuilding.
Jij kent duidelijk niks van topsport je hebt in deze discipline verschillende categorieën. Betaalde (profs) en onbetaalde er worden in deze klasse ook op een wk geen doping controles gedaan
 
Als het onder de U.C.I. valt, reken maar dat er dan wordt gecontroleerd.
Ik zat zelf aan BMX te denken, als het maar een inspanning van 40 sec is.
gelukkig is dat niet de enige discipline waar je 40 sec inspanning moet doen
 
Met 20 jaar zit je echt never aan je krachtmax en vooral niet als je 72kg weegt
 
Nou lekker die snoeptrommel open dan! Ga je logje bijhouden?
 
Met 20 jaar zit je echt never aan je krachtmax en vooral niet als je 72kg weegt
Wel voor nu als je over 4 maand al moet rijden en daar moet presteren zit aan me Max kracht wat ik in deze periode voor de race nog kan halen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven