XXL Nutrition

Spierkracht en uithouding bijkomen. Help! (anavar) (winstrol)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sporter389

Novice
Lid geworden
12 feb 2020
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
72kg
Vetpercentage
11%
Beste bodybuilders

Ik heb jullie hulp nodig, ik stel me eerst even voor.
Ik ben 20 jaar oud 72kg en doe aan fietsport waar ik veel explosieve kracht nodig heb. Nu heb ik over 3 maand wereldkampioenschap en ik zit echt op mijn max qua natuurlijke kracht, nu wil ik er nog even een schepje bovenop doen. Heb winstrol en anavar al vaak horen vallen. Dat je er sterk van word maar smal van blijft het mag tevens ook niet te hard opvallen.

Een paar vragen.
Hoelang nemen? En hoeveelheid?
Ik doe liefst zonder nakuur kan dat?
Behoudt je je kracht als je 1 week stopt omdat ik het niet mee kan nemen op vliegtuig?
En welke is het beste voor sporter? Dus voor duidelijkheid ik hoef niet breed te worden alleen ontzettend sterk. Anavar, winstrol?

Alvast bedankt!
 
ik zit echt op mijn max qua natuurlijke kracht
Wie zegt dat?
het mag tevens ook niet te hard opvallen.
Lees de regels omtrent gebruik van prestatie verbeterende middelen mbt de sport die je beoefend... Je moet hier straks niet komen zeuren als iets toch niet mocht!
Hoelang nemen? En hoeveelheid?
Ik doe liefst zonder nakuur kan dat?
Behoudt je je kracht als je 1 week stopt omdat ik het niet mee kan nemen op vliegtuig?
En welke is het beste voor sporter?
Heb je zelf al wel iets opgezocht?
 
Een wereldkampioenschap in de fietssport, heb je geen doping controle ofzo?
 
Van iemand die zal deelnemen aan een wk mag je veronderstellen dat hij professioneel omringd is. Ik neem dit topic dus met een korreltje zout ;)
 
Beste bodybuilders

Ik heb jullie hulp nodig, ik stel me eerst even voor.
Ik ben 20 jaar oud 72kg en doe aan fietsport waar ik veel explosieve kracht nodig heb. Nu heb ik over 3 maand wereldkampioenschap en ik zit echt op mijn max qua natuurlijke kracht, nu wil ik er nog even een schepje bovenop doen. Heb winstrol en anavar al vaak horen vallen. Dat je er sterk van word maar smal van blijft het mag tevens ook niet te hard opvallen.

Een paar vragen.
Hoelang nemen? En hoeveelheid?
Ik doe liefst zonder nakuur kan dat?
Behoudt je je kracht als je 1 week stopt omdat ik het niet mee kan nemen op vliegtuig?
En welke is het beste voor sporter? Dus voor duidelijkheid ik hoef niet breed te worden alleen ontzettend sterk. Anavar, winstrol?

Alvast bedankt!

Mattieu, dat heb jij toch niet nodig, je bent wereld kampioen op de cyclocrossert en houdt de wereld top op de mtb ook achter je. Over je prestaties op de weg zal ik maar zwijgen, die hebben voldoende aandacht gehad.
Hou nog even schoon vol en je pakt goud in Japan op de mtb.
Ja, daar wordt gecontroleerd, gewoon niet onzeker worden en niets gebruiken. Succes !
 
Beste bodybuilders

Ik heb jullie hulp nodig, ik stel me eerst even voor.
Ik ben 20 jaar oud 72kg en doe aan fietsport waar ik veel explosieve kracht nodig heb. Nu heb ik over 3 maand wereldkampioenschap en ik zit echt op mijn max qua natuurlijke kracht, nu wil ik er nog even een schepje bovenop doen. Heb winstrol en anavar al vaak horen vallen. Dat je er sterk van word maar smal van blijft het mag tevens ook niet te hard opvallen.

Een paar vragen.
Hoelang nemen? En hoeveelheid?
Ik doe liefst zonder nakuur kan dat?
Behoudt je je kracht als je 1 week stopt omdat ik het niet mee kan nemen op vliegtuig?
En welke is het beste voor sporter? Dus voor duidelijkheid ik hoef niet breed te worden alleen ontzettend sterk. Anavar, winstrol?

Alvast bedankt!

Anavar is voor jou het beste.
Liever geen anabolen gebruiken ook ivm controles?, maar mocht je het toch willen doen dan denk ik dat Anavar voor je het beste is.
20-30 mg moet genoeg zijn voor je. je zal minder verzuring krijgen ook.
 
hee ivar_v , bedankt voor je berichtje eindelijk iemand die normaal antwoord ik zit zelf in een ongecontroleerde klasse dus er zijn geen controles maar het mag natuurlijk ook niet te hard opvallen. al weet ik wel dat ik niet de enige ben die zou gebruiken. word ik van anavar ook sterker? en als ik ermee stop blijft de spier (kracht) dan ook? want het is in buitenland de wedstrijd en anavar krijg ik niet mee op het vliegtuig.
 
En mechanische doping? Je hebt toch ook van die fietsen met een motortje erin zoals Cancellara ooit had.
 
hee ivar_v , bedankt voor je berichtje eindelijk iemand die normaal antwoord ik zit zelf in een ongecontroleerde klasse dus er zijn geen controles maar het mag natuurlijk ook niet te hard opvallen. al weet ik wel dat ik niet de enige ben die zou gebruiken. word ik van anavar ook sterker? en als ik ermee stop blijft de spier (kracht) dan ook? want het is in buitenland de wedstrijd en anavar krijg ik niet mee op het vliegtuig.
Zodra het je lichaam verlaten heeft zal je wel een terugvalletje krijgen ongetwijfeld.
 
hee ivar_v , bedankt voor je berichtje eindelijk iemand die normaal antwoord ik zit zelf in een ongecontroleerde klasse dus er zijn geen controles maar het mag natuurlijk ook niet te hard opvallen. al weet ik wel dat ik niet de enige ben die zou gebruiken. word ik van anavar ook sterker? en als ik ermee stop blijft de spier (kracht) dan ook? want het is in buitenland de wedstrijd en anavar krijg ik niet mee op het vliegtuig.

Graag gedaan.
Van Anavar krijg je wel iets meer kracht.
Als je stopt dan gaat de extra gewonnnen kracht weer helaas merendeelsweg. Dit geldt in grote mate ook voor evt. toegenoemen spierweefsel.
Maar er is wel een kans dat je iets overhoudt aan spierweefsel, maar dat is ook weer o.a. afhankelijk van je voedings en trainingsschema.
 
Graag gedaan.
Van Anavar krijg je wel iets meer kracht.
Als je stopt dan gaat de extra gewonnnen kracht weer helaas merendeelsweg. Dit geldt in grote mate ook voor evt. toegenoemen spierweefsel.
Maar er is wel een kans dat je iets overhoudt aan spierweefsel, maar dat is ook weer o.a. afhankelijk van je voedings en trainingsschema.
okee top bedankt! zou dit meteen de week erna al zijn of zal het rustig aan afnemen bv als ik 6 weken neem dan heb ik de kracht de 7de week toch nog wel of is hij dan meteen we?
 
En mechanische doping? Je hebt toch ook van die fietsen met een motortje erin zoals Cancellara ooit had.
werkt in mijn dicipline helaas niet ik moet kort maar krachtig hebben 40 sec is het gedaan dus moet een zeer explosieve spierkracht hebben
 
okee top bedankt! zou dit meteen de week erna al zijn of zal het rustig aan afnemen bv als ik 6 weken neem dan heb ik de kracht de 7de week toch nog wel of is hij dan meteen we?
Als je het gaat doen zou ik gewoon on blijven als de wedstrijd gaande is en daarna pas stoppen.
 
Als je het gaat doen zou ik gewoon on blijven als de wedstrijd gaande is en daarna pas stoppen.
Okee ja was ik ook aan het denken maar dan moet ik het vantevoren opsturen en hopen dat het niet onderschept word het pakketje samen met mijn andere supplementen het moet naar Amerika. Iemand hier ervaring mee? Met pakketjes opsturen voordat je zelf gaat?
 
Ow, je rijdt mee op het wk Elimenator. Lekker kort. Mooie wedstrijden, mooie agenda in 2020.
 
Okee ja was ik ook aan het denken maar dan moet ik het vantevoren opsturen en hopen dat het niet onderschept word het pakketje samen met mijn andere supplementen het moet naar Amerika. Iemand hier ervaring mee? Met pakketjes opsturen voordat je zelf gaat?
Hoelang gaat er tussen zitten als het onderschept word en dat je daar bent ? En hoelang ben je dan off ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven