XXL Nutrition

Hulp nodig met bulkschema

Broeslee

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
62kg
Vetpercentage
11%
Goedenavond,

Aangezien dit mijn eerste topic is stel ik me eigen even voor, mijn naam is Roy en ben op dit moment druk bezig met (clean)bulken om lichaamsgewicht aan te komen (spier uiteraard).

Graag zou ik jullie mening willen hebben over mijn gemaakte bulkschema

Stats:
Gewicht: 62kg
Lengte: 182 cm
Vetpercentage: 11%

Mijn doel is om de komende maanden tot ongeveer eind februari flink in gewicht aan te komen door middel van een goed bulkschema en iedere week een 5 daagse zware training, uiteraard elke dag andere spiergroepen. Ik ben nu ongeveer 2 maanden bezig met trainen en dit gaat me goed af. Hiervoor trainde ik ook al maar nog niet zo serieus als nu, dit was meer om mezelf fit te houden. Doel is nu om flink was spiermassa te kweken en hier heb ik veel voor over. Bekijk mijn voedingsschema via de bijlage en ik hoor graag jullie reacties.

PS: Kijk alleen naar het bulkschema in het excel-sheet, niet naar het cut schema.

Alvast bedankt!

Bijlagen

Beetje erg veel eiwitten? 2 gram per kg lichaamsgewicht is genoeg. voor de rest keurig

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie Ripped, ik had zelf ook zo'n gevoel dat er veel eiwitten in zaten..
Zou ik dan die whey shake in de middag weglaten, dit brengt het mischien in evenwicht?

Bedankt voor je reactie Ripped, ik had zelf ook zo'n gevoel dat er veel eiwitten in zaten..
Zou ik dan die whey shake in de middag weglaten, dit brengt het mischien in evenwicht?

Ja kan je doen. 1 shake per dag is echt genoeg. Verder drink je veel melk zag ik. Op zich goed maar ik zou om 23.00 uur in de avond geen melk meer drinken. Caseine en kwark is dubbel. Ik zou 1 van de 2 schrappen.

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt ga ik het schema aanpassen!

Terug
Naar boven