MuscleMeat

hulp nodig nieuw hier!s

Deni30

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
100kg
Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum.

Mijn naam is Deni.
Na een jaar lang forums te hebben gelezen over bb ben ik er zo enthousiast over geworden dat ik heb besloten zelf ook te beginnen:D.

Mijn doel is voornamelijk mijn buikvet weg te burnen en mooiere vormen krijgen.
Nou heb ik vorige week mijn eerste sessie gehad en dit beviel mij prima.
Ik ben van plan om een split te gaan doen van 4 dagen. ma di do en vrij.

Nou heb ik voor mezelf al een klein beetje een voedings schema gemaakt. Alleen wilde ik weten wat de Pro's hier ervan denken

Het schema is als volgt.

7:00 schaaltje magere kwark met muesli zonder suiker
10:00 6 volkoren snee brood met kipfilet/rookvlees
12:30 portie rijst met kipfilet
15:00 blikje tonijn
18:00 groenten met vlees
19:30 trainen
9:30 handje vol noten ongezouten.

Denken jullie dat ik zo resultaten kan boeken?
Zoals ik al zei ik ben behoorlijk nieuw hier dus wilde even jullie opinie weten over het schema, trainingsdagen etc.

Gr Deni

Geen eieren? Wat voor reis? Zilvervlies? Wat voor groenten? Vooral broccoli? Hoeveel kwark? Kwark is savonds voor slapen gaan wegens caseïne. Eieren smorgens voor de snelle eiwitten. Misschien brinta inplaats van müsli.
Ga de stickies even lezen kom met een nieuw schema en mensen zullen je beter te woord gaan staan.

Rijst natuurlijk geen reis lol

Brinta/Havermout in de ochtend als ontbijt, veel water helpt ook om het metabolisme snel op gang te krijgen en kwark in de late avond en je zit goed zo.

• Topic Starter Topic Starter
Ok dankje wel. Magere kwark mag ik aan nemen dan toch?

best na de training geen vetten meer eten maar idd eiwitten (zoals kwark of een shake).
Vetten na de training gaan je vetverlies tegenwerken.
Veel succes met je schema!

• Topic Starter Topic Starter
Hartelijk bedankt. Dat maakt al iets wijzer. Ik ga het aanpassen in me schema

Post Quote:
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/45386-vetten-na-training.html
Het is niet dat je het MOET vermijden, maar je hebt het niet nodig. Tijdens de training komen er veel vetten vrij in de vorm van vetzuren zitten die in je bloedbaan....en je maakt dan o.a. ook extra testosteron aan. Voor testosteron heb je vetten/cholesterol nodig dus vandaar dat dat sowieso al in je systeem zit.
Het zou wel erg stom zijn om juist dan extra vet te nemen...zodat de vetzuren in je systeem weer opnieuw worden opgeslagen als vet ipv benut en verbrand.
Aanvullen doe je liefst overdag richting je training. Als er een beetje vet in je maaltijd een uur na de training zit....is geen groot probleem. Maar je hoeft dus niet iets te nemen voor vetten. Train je vroeg op de dag dan kan je vanaf die post workoutmaaltijd gewoon normaal in je vetten gaan zitten.

Post Quote:
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/45386-vetten-na-training.html
Het is niet dat je het MOET vermijden, maar je hebt het niet nodig. Tijdens de training komen er veel vetten vrij in de vorm van vetzuren zitten die in je bloedbaan....en je maakt dan o.a. ook extra testosteron aan. Voor testosteron heb je vetten/cholesterol nodig dus vandaar dat dat sowieso al in je systeem zit.
Het zou wel erg stom zijn om juist dan extra vet te nemen...zodat de vetzuren in je systeem weer opnieuw worden opgeslagen als vet ipv benut en verbrand.
Aanvullen doe je liefst overdag richting je training. Als er een beetje vet in je maaltijd een uur na de training zit....is geen groot probleem. Maar je hoeft dus niet iets te nemen voor vetten. Train je vroeg op de dag dan kan je vanaf die post workoutmaaltijd gewoon normaal in je vetten gaan zitten.

Bedankt, weer wat geleerd vandaag :)

Merci Elmoto ;-)

Terug
Naar boven