AndroidHealthClinic

hulp/tips gezocht ! hopeloos..

Misschien kan iemand anders met hem praten ;) Een derde persoon die het "objectief" bekijkt, en zodoende jouw kant kiest omdat je vader berhaupt geen logica heeft :o Een onderzoeker of iemand met een diploma, daarbij heeft je vader echt het gevoel dat hij/zij kennis van zaken heeft en zal dus eerder luisteren.

Met goed eten en goed trainen komt de gemiddelde persoon eerder uit bij een "Menshealth" body, niet bij een annaboeloe body, en ik neem aan dat je pa zoiets prima vindt.

• Topic Starter Topic Starter
Thx steen voor je reactie , waardeer het ;) ! denk dat idd met iemand praten die volwassen is en kennis heeft belangrijk is ! Iemand tips met wat voor gene dat zou kunnen? Ga aan mijn vader ook nog een keer vragen wat zijn normen zijn kwa fysiek want daar geeft hij niet echt antwoord op

doe zoals meaantje en giet glazen water leeg op tafel bij het avondeten totdat je je zin krijgt en zeg "jij behandelt me als een kind, dan zal ik me zo gedragen".

Je dromen vallen niet meteen in duigen, omdat je op deze leeftijd wordt terug gehouden.

Relax.

Paar klappen geven of een stoel naar zijn hoofd gooien.

You have to be a dominant pack leader
gty_cesar_millan_jef_121116_wblog.jpg

Laat pappa anders mee trainen :D :D :D

Gewoon kopen. Of gaat hij het dan stiekem weg gooien? :P

Hij traint zelf ook af en toe, maar snapt er weinig van zeg je...
Misschien voorstellen om samen te trainen, zodat jij hem wat kunt bijbrengen over het trainen en hij inziet dat jij er verstand van hebt en heust wel weet wat je doet ? ;)

hard tegen hard spelen.

Hij traint zelf ook af en toe, maar snapt er weinig van zeg je...
Misschien voorstellen om samen te trainen, zodat jij hem wat kunt bijbrengen over het trainen en hij inziet dat jij er verstand van hebt en heust wel weet wat je doet ? ;)

Hij weet dat ik genoeg kennis heb en samen trainen al af en toe..

Hij weet dat ik genoeg kennis heb en samen trainen al af en toe..

Maar blijkbaar vertrouwt hij niet op jouw kennis... Anders had hij het wel goed gevonden!

Dan blijft er nog maar 1 optie over.... steen papier schaar..

Maar blijkbaar vertrouwt hij niet op jouw kennis... Anders had hij het wel goed gevonden!

Dan blijft er nog maar 1 optie over.... steen papier schaar..

:roflol: echt he. Mijn pa zou trots zijn als ik dat op die leeftijd zou doen. Helaas was ik een luie fl**ker. Succes ermee. Ik denk dat de beste manier is om toch het beste van je huidige gewichten te maken door zwwardere varianten van oefeningen te doen. Als hij na een langere periode ziet dat t geen bevlieging is, zal hij het toch op een gegeven moment moeten inzien.

Over 4 jaar ben je volwassen, ff de tijd uitzitten en dan gewoon doen waar je zelf zin in hebt. Kan ook eerder als je wilt.

gewoon er over bezig blijven en fanatiek blijven trainen, uiteindelijk geeft hij wel mee

Soms willen vaders gewoon gelijk hebben en niet erkennen dat hun 14 jarig kind misschien slimmer is dan ze dachten.
Niks aan te doen, gewoon mee dealen.

Terug
Naar boven