Jimn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m82
Heb je gelijk inMaar blijkbaar vertrouwt hij niet op jouw kennis... Anders had hij het wel goed gevonden! Dan blijft er nog maar 1 optie over.... steen papier schaar..
ik denk dat enige manier is met iemand van kennis praten die volwassen is .---------- Toegevoegd om 07:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:33 ----------
Denk dat hij wel trots is maar dat hij het niet uit te hand wilt laten lopen omdat hij het niks vindecht he. Mijn pa zou trots zijn als ik dat op die leeftijd zou doen. Helaas was ik een luie fl**ker. Succes ermee. Ik denk dat de beste manier is om toch het beste van je huidige gewichten te maken door zwwardere varianten van oefeningen te doen. Als hij na een langere periode ziet dat t geen bevlieging is, zal hij het toch op een gegeven moment moeten inzien.

---------- Toegevoegd om 07:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:34 ----------
4 jaar uitzitten ben ik sws niet van plan en ga ik ook nooit volhoudenOver 4 jaar ben je volwassen, ff de tijd uitzitten en dan gewoon doen waar je zelf zin in hebt. Kan ook eerder als je wilt.

---------- Toegevoegd om 07:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:35 ----------
Ik ga mijn best doen er wat van te maken , is wel moeilijk want is wel een sport waar het alles of niets is natuurlijkgewoon er over bezig blijven en fanatiek blijven trainen, uiteindelijk geeft hij wel mee
---------- Toegevoegd om 07:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:35 ----------
Thx voor de tips iedereen iemand nog een idee van een persoon met veel kennis waar ik mee zou kunnen praten samen met mijn vader?

echt he. Mijn pa zou trots zijn als ik dat op die leeftijd zou doen. Helaas was ik een luie fl**ker. Succes ermee. Ik denk dat de beste manier is om toch het beste van je huidige gewichten te maken door zwwardere varianten van oefeningen te doen. Als hij na een langere periode ziet dat t geen bevlieging is, zal hij het toch op een gegeven moment moeten inzien.