Fitness Seller

hulp/tips gezocht ! hopeloos..

• Topic Starter Topic Starter
Maar blijkbaar vertrouwt hij niet op jouw kennis... Anders had hij het wel goed gevonden! Dan blijft er nog maar 1 optie over.... steen papier schaar..
Heb je gelijk in ;) ik denk dat enige manier is met iemand van kennis praten die volwassen is .

---------- Toegevoegd om 07:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:33 ----------

:roflol: echt he. Mijn pa zou trots zijn als ik dat op die leeftijd zou doen. Helaas was ik een luie fl**ker. Succes ermee. Ik denk dat de beste manier is om toch het beste van je huidige gewichten te maken door zwwardere varianten van oefeningen te doen. Als hij na een langere periode ziet dat t geen bevlieging is, zal hij het toch op een gegeven moment moeten inzien.
Denk dat hij wel trots is maar dat hij het niet uit te hand wilt laten lopen omdat hij het niks vind :o

---------- Toegevoegd om 07:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:34 ----------

Over 4 jaar ben je volwassen, ff de tijd uitzitten en dan gewoon doen waar je zelf zin in hebt. Kan ook eerder als je wilt.
4 jaar uitzitten ben ik sws niet van plan en ga ik ook nooit volhouden ;)

---------- Toegevoegd om 07:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:35 ----------

gewoon er over bezig blijven en fanatiek blijven trainen, uiteindelijk geeft hij wel mee
Ik ga mijn best doen er wat van te maken , is wel moeilijk want is wel een sport waar het alles of niets is natuurlijk

---------- Toegevoegd om 07:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:35 ----------

Thx voor de tips iedereen iemand nog een idee van een persoon met veel kennis waar ik mee zou kunnen praten samen met mijn vader?

het is niet dat je al je kansen verspeeld in de sport doordat je nu niet zwaarder kan trainen

Uiteindelijk heeft je vader gelijk. Zelfs al heeft die niet gelijk. Je hebt geen poot om op te staan want bent 0,niks
zelfstandig. Voor alle kosten moet je rekenen op je ouders. Tenzij je ergens natuurlijk iets gratis kan bekomen.
Of lekker cheap 2de hands kopen met je geld voor je verjaardag ofzo

Dus ja, blijven trainen, en hopen dat je vader wel bijdraaid na verloop van tijd. En blijven zagen natuurlijk :p

mijn pa vond een homegym destijds ook een slecht idee omdat alles wat je thuis hebt raak je snel op uitgekeken.

had hij opzich in algemene zin wel gelijk in, maar over de homegym niet, nu sport hij er zelf ook

Samen trainen, je vader zal zien hoeveel plezier je er in hebt, daardoor zal hij het mischien ook wel beter gaan begrijpen.

Uiteindelijk heeft je vader gelijk. Zelfs al heeft die niet gelijk. Je hebt geen poot om op te staan want bent 0,niks zelfstandig. Voor alle kosten moet je rekenen op je ouders. Tenzij je ergens natuurlijk iets gratis kan bekomen. Of lekker cheap 2de hands kopen met je geld voor je verjaardag ofzo Dus ja, blijven trainen, en hopen dat je vader wel bijdraaid na verloop van tijd. En blijven zagen natuurlijk :p
Geld heb ik wel maar kan moeilijk gewoon zelf bestellen , inb4 ekte ruzie ofso.

---------- Toegevoegd om 07:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:55 ----------

mijn pa vond een homegym destijds ook een slecht idee omdat alles wat je thuis hebt raak je snel op uitgekeken. had hij opzich in algemene zin wel gelijk in, maar over de homegym niet, nu sport hij er zelf ook
mijn vader traint zelf ook en ik moet hem alles leren :o

---------- Toegevoegd om 07:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:55 ----------

Samen trainen, je vader zal zien hoeveel plezier je er in hebt, daardoor zal hij het mischien ook wel beter gaan begrijpen.
Squat/press rack mocht eerst ook niet , heb hem perongeluk toen besteld en uiteindelijk maar neergezet en geacepteerd :rolleyes:

Mag slotje op

100kg lijkt me toch een aardige hoeveelheid gewicht.

Lijkt me sterk dat je 10 ATG squats kan met 100kg. En anders doe je toch gewoon meer reps. Misschien niet optimaal voor kracht, maar je zal er wel sterker en groter van worden.

koop gewoon GTA V en ga daar fitnessen, wss doet je pa niet moeilijk over een beetje gamen :)

100kg lijkt me toch een aardige hoeveelheid gewicht.

Lijkt me sterk dat je 10 ATG squats kan met 100kg. En anders doe je toch gewoon meer reps. Misschien niet optimaal voor kracht, maar je zal er wel sterker en groter van worden.

hiermee verleg je het probleem gewoon

koop gewoon GTA V en ga daar fitnessen, wss doet je pa niet moeilijk over een beetje gamen :)
Grappug

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Ga het proberen jongens thanks voor de tips .

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

Hoe kan slotje op dit topic? :D

Terug
Naar boven